Honda CRF 250 L 2013
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
- Viestit: 8367
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Honda CRF 250 L 2013
Ei saa tollasia linkkejä laittaa, voi AT mennä huonoksi yhdessä yössä ja kohta on myynti ilmoitusta Nettimotossa
Varmaan on hauska peli, eikä ole yhtään huonon näköinen adv katteilla
Varmaan on hauska peli, eikä ole yhtään huonon näköinen adv katteilla
Kylätason kurapyöräilijä.
-
- Viestit: 2102
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: Honda CRF 250 L 2013
CRF250L on ison-Gessun jälkeen tämän vuoden toiseksi rekisteröidyin kurapyörä tähän asti. Todennäköisesti tuossa on laskettu yhteen perusmallin ja Rallyn myynti. Aika puskista tämä pikkuseriffi on noussut myyntitilastoissa, kun keskusteluita on kumminkin hallinnneet ihan eri pyörät. Pienille dual sporteille näyttää olevan vankka kannattajakunta Suomessakin, kun aikaisemmin Yamahan pikku-WR oli rekisteröintien kymmenen kärjessä listalla.
https://www.bike.fi/alkuvuoden-2019-suo ... -suomessa/
https://www.bike.fi/alkuvuoden-2019-suo ... -suomessa/
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Re: Honda CRF 250 L 2013
Tais tulli,raja ja puolustusvoimat ostaa näitä. Sellasta kuulin.
-
- Viestit: 2102
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: Honda CRF 250 L 2013
No se selittää.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
- RalliJari
- Viestit: 16
- Liittynyt: Su Loka 01, 2006 8:18 pm
- Pyörä: Crf250L -19, Nc750x dct -17
- Paikkakunta: Iisalmi
Re: Honda CRF 250 L 2013
https://www.wilbers.de/shop/en/Motorcyc ... ?year=2019 Liekö kellään käyttökokemusta wilberssin takaiskarista/etujousesta pikku hondassa? Talvella pitää vähän alustajumppaa harrastaa, tuo ois kohtuu hintanen paketti.
Itellä painoo 78kg ilman ajokamoja ja esijännitys tappiin säädettynä sag on n. 50%. Edestä en sagia vielä mitannu, veikkaan että enemmän ku 30%.
Itellä painoo 78kg ilman ajokamoja ja esijännitys tappiin säädettynä sag on n. 50%. Edestä en sagia vielä mitannu, veikkaan että enemmän ku 30%.
- RalliJari
- Viestit: 16
- Liittynyt: Su Loka 01, 2006 8:18 pm
- Pyörä: Crf250L -19, Nc750x dct -17
- Paikkakunta: Iisalmi
Re: Honda CRF 250 L 2013
No eipä tuosta wilbersin paketista löytyny käyttäjäkokemusta maailmalta tähän pyörään liittyen vaan kun sattu viime kuussa 10% alennus heiän nettisivulla olemaan niin tuli sitten hommattua ja asennettua. Pari sataa testikilsaa ajelin ja kyllähän se pyörä parani huomattavasti, vähäsen mukavuutta hävis pateissa mutta muuten parani paljon, ei semmonen hervottoman tuntunen enää. Epähuomiossa tilasin vaan yhen litran suositeltua haarukkaöljyä niin en sitten pystyny vaihtaa ku toiseen putkeen öljyn, wilbersin suositus on 7.5 ja hondan oma vissiin 10 ja sitä on vaimennusputkessa vielä. Ehkä ens kauella vaihtoo sinnekki tuo ohkasempi litku josko sillä eroo ois.
Nyt sitten kevättä oottelee.
Nyt sitten kevättä oottelee.
- RalliJari
- Viestit: 16
- Liittynyt: Su Loka 01, 2006 8:18 pm
- Pyörä: Crf250L -19, Nc750x dct -17
- Paikkakunta: Iisalmi
Re: Honda CRF 250 L 2013
https://advrider.com/f/threads/the-crf2 ... t-41154794
Ja uutta versioo pukkaa. Runko ainaki nätimpi moottorin alta, ei enää semmonen roikkuva kaljamaha.
Ja uutta versioo pukkaa. Runko ainaki nätimpi moottorin alta, ei enää semmonen roikkuva kaljamaha.
-
- Viestit: 2102
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: Honda CRF 250 L 2013
Kaakkois-Aasian markkinoille on esitelty CRF300L ja Rally. 31 hv tuo ne jo samaan teholuokkaan kuin Yamaha WR250R.
https://www.advpulse.com/adv-news/crf30 ... -thailand/
Varmaan ne jollakin aikataululla esitellään myös Euroopan ja Pohjois-Amerikan markkinoille.
https://www.advpulse.com/adv-news/crf30 ... -thailand/
Varmaan ne jollakin aikataululla esitellään myös Euroopan ja Pohjois-Amerikan markkinoille.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Re: Honda CRF 250 L 2013
Ota näistä sitten selvää, Jaappanin pojat julkaisi ainakin Japanin markkinoille 250 versiot..
Saas nähä mitä eurooppaan sitten rantautuu.
https://www.honda.co.jp/CRF250L/?from=motortopbanner
Saas nähä mitä eurooppaan sitten rantautuu.
https://www.honda.co.jp/CRF250L/?from=motortopbanner
T. IJiiJii
mopottimet
BMW G650GS Sertao
Honda CRF250L (ex)
Kawasaki KLE500 (ex)
Yamaha XT350 (ex)
Kawasaki KZ400 (ex)
Helkama Raisu (ex)
mopottimet
BMW G650GS Sertao
Honda CRF250L (ex)
Kawasaki KLE500 (ex)
Yamaha XT350 (ex)
Kawasaki KZ400 (ex)
Helkama Raisu (ex)
Re: Honda CRF 250 L 2013
Nostellaas tätä! Onko normaalia että ajovalojen kanssa palaa etuvilkuissa valo kokoajan? Vilkut toimii kyllä kun laittaa vilkun päälle...mutta ne palaa nyt kokoajan. Onko noi tarjoitettu jotenkin "huomiovaloiksi"? Pyörä on vm 2019.
Re: Honda CRF 250 L 2013
Noin ne toimii ATssäkin, huomiovaloina.
Re: Honda CRF 250 L 2013
Pari päivää tällä nyt suhailtu ja muutamia huomioita. Kyllä sen vaan huomaa että pyörä on halvalla tehty. Jotenkin sääli, että tänäpäivänä ei kyllä "ylilaatua" tehdä missään. Osat Hondassa on perustasoa miinus mutta ehkä se korreloi myös ostohintaa. Jarrut, iskarit, jarruletkut, tanko yms osat on todella halvan oloisia mistä vähän yllätyin. Kotari, BMW etc premium merkit käyttää selkeästi laadukkaampia "hipo" osia omissa tuotoksissaan, mutta näkyy sekin sitten ostohinnassa Että kumpi on sitten parempi? Vertasin tätä 2019 CRF:ää wanhaan Suzukin DR350(vm -99) ja kyllä mulla suikasta tuli laadukkaampi fiilis kuin tästä, vaikka Honda on parikyt vuotta uudempi. Oli säädettävää iskaria eessä/takana, parempaa jarruosaa, rasvanipat takalinkustossa yms.
No mutta muita huomioita. Ruisku on kova juttu! Jää toivottavasti ne kaasarin murheet pois ja uskon, että Honda on saanut elektroniikan tehtyä yksinkertaiseksi ja luotettavaksi, aika näyttää. Käynnistyy hienosti eikä ylimääräisiä mekaanisia ääniä kuulu. Tuo puhdittomuus alhaalla on jotenkin outo juttu. Ei jaksa yhtään mennä ale 4krpm vaan kierrokset oltava aina yli tuon. Tuntuu "turhalta" ajaa yli 4krpm kierroksilla kun haluaisi ajaa esim 3kprm kierroksilla. Onko sillä sitten mitään merkitystä mihinkään, en tiedä, fiilis juttuja. Valot oli positiivinen juttu tässä kans. Vähän eriluokkaa kuin ne ysäri tuikut!
Mulla oli tarve luotettavalle, simppelille ja taloudelliselle tossumopolle ja uskon, että Honda lunastaa paikkansa siinä. Uskon myös, että jälleenmyynti arvo on näillä aina hyvällä tasolla.
Pieniä juttuja tähän tulee syksyn/talven aikana; käsisuojat, usb lataus, ehkä kahvan lämppärit, varatankki ja laukut taakse. Muutapa ei sitten varmaan tarvinne.
No mutta muita huomioita. Ruisku on kova juttu! Jää toivottavasti ne kaasarin murheet pois ja uskon, että Honda on saanut elektroniikan tehtyä yksinkertaiseksi ja luotettavaksi, aika näyttää. Käynnistyy hienosti eikä ylimääräisiä mekaanisia ääniä kuulu. Tuo puhdittomuus alhaalla on jotenkin outo juttu. Ei jaksa yhtään mennä ale 4krpm vaan kierrokset oltava aina yli tuon. Tuntuu "turhalta" ajaa yli 4krpm kierroksilla kun haluaisi ajaa esim 3kprm kierroksilla. Onko sillä sitten mitään merkitystä mihinkään, en tiedä, fiilis juttuja. Valot oli positiivinen juttu tässä kans. Vähän eriluokkaa kuin ne ysäri tuikut!
Mulla oli tarve luotettavalle, simppelille ja taloudelliselle tossumopolle ja uskon, että Honda lunastaa paikkansa siinä. Uskon myös, että jälleenmyynti arvo on näillä aina hyvällä tasolla.
Pieniä juttuja tähän tulee syksyn/talven aikana; käsisuojat, usb lataus, ehkä kahvan lämppärit, varatankki ja laukut taakse. Muutapa ei sitten varmaan tarvinne.
-
- Viestit: 8367
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Honda CRF 250 L 2013
Jos Hondassa olisi säädettävä alusta ja monilta osin "pro" ratkaisuja niin hinta olisi samaa luokkaa kun aikoinaan WR250R:ssä, joka oli ja on edelleen hyvä pyörä tässä kokoluokassa kun katsoo kokonaisuutta. Yamaha voisi tehdä siitä uuden painoksen kaksisylinterisellä 320cc 42hp YZF-R3 moottorilla, olisi taatusti lystikäs laitePata kirjoitti: ↑Pe Syys 22, 2023 2:24 pm Pari päivää tällä nyt suhailtu ja muutamia huomioita. Kyllä sen vaan huomaa että pyörä on halvalla tehty. Jotenkin sääli, että tänäpäivänä ei kyllä "ylilaatua" tehdä missään. Osat Hondassa on perustasoa miinus mutta ehkä se korreloi myös ostohintaa. Jarrut, iskarit, jarruletkut, tanko yms osat on todella halvan oloisia mistä vähän yllätyin. Kotari, BMW etc premium merkit käyttää selkeästi laadukkaampia "hipo" osia omissa tuotoksissaan, mutta näkyy sekin sitten ostohinnassa
Kylätason kurapyöräilijä.