R1200GS Remap
Lähetetty: Su Touko 27, 2012 10:57 am
UKGSER sivuilla väitetään että löytyy virittäjä joka pystyy muuttamaan kartat ECUssa ja kehutaan tulokset (Kts. linkki http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=301959)
Löytyykö Suomesta sellaista virittäjää?
Löytyykö Suomesta sellaista virittäjää?