Sivu 1/1

R1200GS Remap

Lähetetty: Su Touko 27, 2012 10:57 am
Kirjoittaja Viking
UKGSER sivuilla väitetään että löytyy virittäjä joka pystyy muuttamaan kartat ECUssa ja kehutaan tulokset (Kts. linkki http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=301959)

Löytyykö Suomesta sellaista virittäjää?

Re: R1200GS Remap

Lähetetty: Su Touko 27, 2012 11:15 pm
Kirjoittaja mek
Oulusta Bikefoxista kannattaisi kysyä. Jos siellä ei onnistu, niin tuskin missään.

Re: R1200GS Remap

Lähetetty: Ma Touko 28, 2012 3:56 pm
Kirjoittaja vkoivu
Tämän firman kanssa olen kerran asioinnut moottorinohjausyksikköasioissa: http://www.bbp.homepage.t-online.de/bmwe.htm