R1200GS Remap

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Viking
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Huhti 28, 2008 8:45 pm
Pyörä: BMW R1200GS

R1200GS Remap

Viesti Kirjoittaja Viking »

UKGSER sivuilla väitetään että löytyy virittäjä joka pystyy muuttamaan kartat ECUssa ja kehutaan tulokset (Kts. linkki http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=301959)

Löytyykö Suomesta sellaista virittäjää?
Avatar
mek
Viestit: 2705
Liittynyt: Ke Loka 22, 2008 3:07 pm
Pyörä: V-Strom 800 DE
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Re: R1200GS Remap

Viesti Kirjoittaja mek »

Oulusta Bikefoxista kannattaisi kysyä. Jos siellä ei onnistu, niin tuskin missään.
vkoivu
Viestit: 1784
Liittynyt: To Tammi 20, 2005 12:59 am
Pyörä: pyörät myyty
Paikkakunta: Kouvola / Espoo

Re: R1200GS Remap

Viesti Kirjoittaja vkoivu »

Tämän firman kanssa olen kerran asioinnut moottorinohjausyksikköasioissa: http://www.bbp.homepage.t-online.de/bmwe.htm
Vastaa Viestiin