KTM 1190 Adventure
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
KTM 1190 Adventure
Mattighofenista kuuluu kummia. Vuonna 2013 on ilmeisesti tulossa uusi Adventure R 1090 ja vuonna 2014 toinen ainakin koneeltaan isompi Adventure 1290. Vielä hetki on aikaa siis spekuloida mitä mahtaa tulla. Onkohan 1090 malli nykyisen kaltainen mutta RC8:n koneella? 1290cc malli varmaan enmmän suunnattu ST,Multistrada jne. markkinoille?
Mitään vihjeitä niistä pitkään odotetuista pikku-adventureista ei näy.
Mitään vihjeitä niistä pitkään odotetuista pikku-adventureista ei näy.
Viimeksi muokannut ÖÖ., Su Elo 19, 2012 5:05 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Kuta huonommat ja mäkisemmät tiet ovat, sitä voimakkaampi täytyy moottoripyörän olla." [Moottoripyörä ja sen hoito, s 9, vuodelta 1924]
Re: KTM 1090 & 1290 Adventuret
Toivottavasti ei ainakaan ulkomuoto toteudu tuon kuvan mukaisena. Muistuttaa liikaa bemaria tuon nokan kanssa ja katteissa olevat hopeiset viivat yrittävät kaiketi luoda illuusion bemarin bokserin hopeisista venttiilikopista.
- mattipoeka
- Viestit: 327
- Liittynyt: Su Heinä 24, 2011 11:59 am
- Pyörä: 690 Enduro R/FE-350
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: KTM 1090 & 1290 Adventuret
Noni, vielä pari vuotta kerkeää ajella nykyisellä SD:llä
--------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
--------
Ex. KTM 990 SM-T 2010
Ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
Ex. KTM 990 SuperDuke 2008
Ex. KTM 690 Enduro 2009
Ex. Husaberg TE 250 2T 2011
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
--------
Ex. KTM 990 SM-T 2010
Ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
Ex. KTM 990 SuperDuke 2008
Ex. KTM 690 Enduro 2009
Ex. Husaberg TE 250 2T 2011
Re: KTM 1090 & 1290 Adventuret
Inmoto-lehden arvio tulevasta. Alapuolella uuden GS:n proto.
"Kuta huonommat ja mäkisemmät tiet ovat, sitä voimakkaampi täytyy moottoripyörän olla." [Moottoripyörä ja sen hoito, s 9, vuodelta 1924]
- MarkusH
- Viestit: 593
- Liittynyt: To Helmi 19, 2009 8:42 pm
- Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N
- Paikkakunta: Eura
Re: KTM 1090 & 1290 Adventuret
Oisko vaan tulossa vähän onroad painotteisempi matkamalli...
Uraa uurtava motoristi
Re: KTM 1090 & 1290 Adventuret
Photoshoppi on unohtanu panna kiinnikkeet tuolle roiskeläpälle.
Isompi Kotka kyllä tarvitaan. Nuo entiset on niin heikkoja.
Isompi Kotka kyllä tarvitaan. Nuo entiset on niin heikkoja.
Paskapuhetta, mutta uskon.
- tertsu
- Viestit: 2858
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
- Pyörä: GASGAS 300 -22, KTM 990 S -07
- Paikkakunta: Oulu
Re: KTM 1090 & 1290 Adventuret
Jos se roiskeläppä on tässä uudessa mallissa kiinni renkaassaPeltsi kirjoitti:Photoshoppi on unohtanu panna kiinnikkeet tuolle roiskeläpälle.
Isompi Kotka kyllä tarvitaan. Nuo entiset on niin heikkoja.
Heikkoja olivat, kyllä kunnon kurapyörässä pitää olla +150hp
Kura lentää...
- mopopoitsu
- Viestit: 1255
- Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 11:33 am
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
- Paikkakunta: E-P (Isokyrö)
Re: KTM 1090 & 1290 Adventuret
cardan?
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
- Lakupilotti
- Viestit: 1562
- Liittynyt: Ke Tammi 12, 2005 7:36 pm
- Pyörä: Laku
- Paikkakunta: Päntäne
Re: KTM 1090 & 1290 Adventuret
Taidanpa jatkaa Lakulla retkeilyä...
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
Where ever you go, there you are !
Re: KTM 1090 & 1290 Adventuret
No piirtelijä ei ole ihan täysin hereillä ollu kyllä. Lokasuojan ja ketjujen lisäks nuo merkinnät viittaa 1300 cc ykspyttyseen. Koneessa lukee LC4.
"Kuta huonommat ja mäkisemmät tiet ovat, sitä voimakkaampi täytyy moottoripyörän olla." [Moottoripyörä ja sen hoito, s 9, vuodelta 1924]
Re: KTM 1090 & 1290 Adventuret
Kone ja runko 690:stä, etukate yhtä ruma ku Ducati Multistradassa... Onneks tää taitaa olla Italialaisen lehtimiehen lehden myynti kikka!
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
Re: KTM 1090 & 1290 Adventuret
Se vain taitaa olla niin että surkeakin Photoshoppaus kannessa myy nykyään liiankin hyvin lehteä...
Sopia vain toivoo ettei kotarikin alennu kopioimaan baijerilaista ulkonäön suhteen (kuten tuossa tekeleessä yritetään vihjata), vaan pitäytyisi omassa uniikissa olemukseksessaan ja jatkokehittäisi sitä (tai Kiskahan nuo taitaa vieläkin muotoilla). Typerää jos kaikki on kohta kuin samasta muotista vetäistyjä..
Sopia vain toivoo ettei kotarikin alennu kopioimaan baijerilaista ulkonäön suhteen (kuten tuossa tekeleessä yritetään vihjata), vaan pitäytyisi omassa uniikissa olemukseksessaan ja jatkokehittäisi sitä (tai Kiskahan nuo taitaa vieläkin muotoilla). Typerää jos kaikki on kohta kuin samasta muotista vetäistyjä..
Re: KTM 1090 & 1290 Adventuret
Sieltäkö Japanilaiset sen nokan kopio? Happi-W- kirjoitti:Sopia vain toivoo ettei kotarikin alennu kopioimaan baijerilaista ulkonäön suhteen (kuten tuossa tekeleessä yritetään vihjata), vaan pitäytyisi omassa uniikissa olemukseksessaan ja jatkokehittäisi sitä (tai Kiskahan nuo taitaa vieläkin muotoilla). Typerää jos kaikki on kohta kuin samasta muotista vetäistyjä..
Re: KTM 1090 & 1290 Adventuret
Tavallaan kyllä. Hans A, Hans G ja Jan Olof baijerista tuon nokan suunnitteli tähän pyörään
Se mikä saksalaisia tuossa muodossa kiehtoo ei kyllä ole valjennut
Vaan eiköhän jostain löydy joku haalistunut valokuva kisapyörästä/prototyypistä jossa tuo nokka on ollut vielä aikaisemmin...
Se mikä saksalaisia tuossa muodossa kiehtoo ei kyllä ole valjennut
Vaan eiköhän jostain löydy joku haalistunut valokuva kisapyörästä/prototyypistä jossa tuo nokka on ollut vielä aikaisemmin...
- jani