Pohjolan Kurapyöräilijät
http://www.matkaendurot.net/forum/

KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
http://www.matkaendurot.net/forum/viewtopic.php?f=5&t=20479
Sivu 78/78

Kirjoittaja:  an13 [ Su Tammi 06, 2019 6:01 pm ]
Viestin otsikko:  Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat

n. 100h välein kannattaisi ehkä vaihtaa kytkimen joustokumit niin vähenee rasitus vetoakselin booreille kun on kunnon vaimennus (nro 78132025100, 6kpl). Öljyt ja ilmansuodatin 20-30h välein harrasteajelussa, muuten sitten muutaman sadan tunnin kohdalla voi yläkertaa vilkaista mitä nostajille kuuluu.

Kirjoittaja:  drpepper74 [ La Tammi 12, 2019 11:30 am ]
Viestin otsikko:  Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat

Eli perushuollolla pitäs olla kestävä laite. :D

Millä pääsee tuohon ecuun kiinni. Lähtee näin kylmällä vähän huonosti käymään. Aattelin että jos tps on pielessä. Edellisellä sivulla oli jo juttua aiheesta mutta en tota virtalähteen merkitystä siinä tajunnu. :?

Kirjoittaja:  AnttiL [ La Tammi 12, 2019 9:13 pm ]
Viestin otsikko:  Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat

Itse nostin vähän tyhjäkäyntiä ja sitten käynnistys siten että ensin bensapumpun herättely eli pikku pyöräytys ja surinan kuuntelu loppuun saakka ja sitten lähti kyllä käytännössä heti käymään aina...

Kirjoittaja:  Happi [ To Helmi 07, 2019 12:17 am ]
Viestin otsikko:  Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat

EXC-F 350 - 13 pölyävässä lumispoorissa ajon jälkeen huomasin öljypinnan nousseen. Jäähdytysnesteet ei ole hävinneen. Vaihdoin öljyt, vahva bensan tuoksu. Voisiko lumesta tukkoinen ilmansuodatin pistää koneen rikkaalle ja se aiheuttaan ko. ilmiön? Muuten mopo toimii hyvin.

Happi

Kirjoittaja:  bisti [ To Helmi 07, 2019 10:25 am ]
Viestin otsikko:  Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat

Happi kirjoitti:
EXC-F 350 - 13 pölyävässä lumispoorissa ajon jälkeen huomasin öljypinnan nousseen. Jäähdytysnesteet ei ole hävinneen. Vaihdoin öljyt, vahva bensan tuoksu. Voisiko lumesta tukkoinen ilmansuodatin pistää koneen rikkaalle ja se aiheuttaan ko. ilmiön? Muuten mopo toimii hyvin.

Happi


Kävikö kone kylmänä? Teippiä syyläreihin niin pysyy lämmöt ylhäällä. Vähentää myös jääpaakkien syntymistä kun pistää molemmista syyläreistä alaosat peittoon about puoleen väliin asti.

Kirjoittaja:  Happi [ To Helmi 07, 2019 12:56 pm ]
Viestin otsikko:  Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat

Molemmat syylärit oli n. 3/4 peitettynä, pakkasta -5.

Happi

Kirjoittaja:  sunkku [ La Touko 11, 2019 8:40 pm ]
Viestin otsikko:  Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat

Kysymys kytkimestä. Potilas EXC-F 350 mallia 2015 ja ajettu 128-tuntia.
Kytkin on todella herkkä ottamaan kiinni. Irroittaa kyllä ja vapaa löytyy helposti, mutta kun lähtee nostamaan kytkintä niin tarraa noin parin millin nostolla kiinni, eikä luistattamista pysty tekemään juuri lainkaan kuten aikaisemmilla kotareillani tein. Missä vika ja mitä pitäisi tehdä?

Kirjoittaja:  krs6 [ Su Kesä 02, 2019 11:00 pm ]
Viestin otsikko:  Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat

Tän kesän reissumopon (500 EXC 2016) rakennusstoori: https://therollinghobo.com/2019/06/500exc-ul.html

Sivu 78/78 Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/