Acerbis valmistaa 14l ja 19l tankkeja, Nakkilan kautta löytyy, hintaa muistaakseni noin 300€.LateK kirjoitti:350exc-f -16, mistä sopivasti tähän isompi tankki johon käy pöyrän alkuperäinen bensapumppu. Onko vinkata mistä kannattaa kysellä ? Tankin koko voisi olla jotain 15l luokkaa jolloin pääsisi sen 300km ja ylikin.
KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- needforspeed
- Viestit: 333
- Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 11:40 am
- Pyörä: KTM 990 Adventure
- Paikkakunta: Konnevesi
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
-
- Viestit: 2102
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
Pähkäilisin tätä niin, että kisahommiin ostetaan mieluummin 350 kuin 450 E2 luokkaan, sillä 450 on aika raskas vietävä suomienskassa. 500:llahan ei kisaa ajeta harvalukuisia poikkeuksia lukuunottamatta. Makkaranapaistoenskaan taas ostetaan mieluummin suoraan 500 kuin 450, vaikka pienempikin varmasti suoriutuu siinä missä isoveljensä. Näin 450 jäisi vähän väliinputoajaksi molempiin hommiin uusia pyöriä ostettaessa ja siten sitä ei olisi käytettynäkään niin paljoa tarjolla. Itse ei ole tullut seurattua käytettyjen tarjontaa, niin en osaa sanoa, onko niitä 450 oikeasti vähemmän tarjolla.vma kirjoitti:Onko omaa kuvitteluani, vai onko noita EXC 450 pyöriä paljon vähemmän liikkeellä/markkinoilla kuin 350/500-malleja?
Jos näin on, mikä lienee syy tähän? Onko tuo 450 jotenkin vaikeampi ajaa/huonompi/jotain verrattuna kolmipuokkiin/viisisataseen?
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
Kuulostaa hyvin perustellulta ja järkevältä vastaukselta. Onko tuo 450 muuten luotettavuudeltaan ja ominaisuuksiltaan yms. yhtä hyvä/huono kuin nuo 350 ja 500?Jani M kirjoitti:Pähkäilisin tätä niin, että kisahommiin ostetaan mieluummin 350 kuin 450 E2 luokkaan, sillä 450 on aika raskas vietävä suomienskassa. 500:llahan ei kisaa ajeta harvalukuisia poikkeuksia lukuunottamatta. Makkaranapaistoenskaan taas ostetaan mieluummin suoraan 500 kuin 450, vaikka pienempikin varmasti suoriutuu siinä missä isoveljensä. Näin 450 jäisi vähän väliinputoajaksi molempiin hommiin uusia pyöriä ostettaessa ja siten sitä ei olisi käytettynäkään niin paljoa tarjolla. Itse ei ole tullut seurattua käytettyjen tarjontaa, niin en osaa sanoa, onko niitä 450 oikeasti vähemmän tarjolla.vma kirjoitti:Onko omaa kuvitteluani, vai onko noita EXC 450 pyöriä paljon vähemmän liikkeellä/markkinoilla kuin 350/500-malleja?
Jos näin on, mikä lienee syy tähän? Onko tuo 450 jotenkin vaikeampi ajaa/huonompi/jotain verrattuna kolmipuokkiin/viisisataseen?
-
- Viestit: 2102
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
Edelleenkään ei omaa kokemusta, mutta 450 on täysin sama laite kuin 500 koneen iskunpituutta lukuunottamatta, joten tuskin mainitsemissasi seikoissa on mitään eroa.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
On hienot sivut ja tosi upeita kuvia!
-ville
-ville
---x mopolla suohon x---
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
Mistä kannattaa virrat ottaa valoille 450 SX-F -13 pyörästä? Akusta suoraa vai jostakin valmiista liittimestä...
Keep calm and love fossil fuels.
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
Onko noissa uudemmissa H4 umpioissa yhtään siedettävä valokuvio? Mietin vaan olisiko semmoinen kehityskelpoinen valo H4 ledille tai muihin muunnoksiin vai pitääkö sovittaa joku muu.
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
HS4 umpio, ja on se selvästi parempi kuin se aikaisempi hehkulanka huomiovalo... mutta ei nyt kovin kummoinen tuokaan ainakaan vakio polttimolla. Lähinnä ehkä kuvion tapainen yrittää olla sentään.
antti
-
- Viestit: 168
- Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 12:17 am
- Pyörä: H-D FLHX 124" KTM EXC500F KTM 950S
- Paikkakunta: Pello
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
Jos änkkää föönimallin h4 ledin niin joutuu patentoimaan kiinnityksen paitti sille polttimolle niin myös maskille -siis eteenpäin tuuman puoltoista. Kokeilin. Samalla vaivalla laittais ihan oikean h4 umpion. Päädyin jättään orggikseksi. Toimii kuiten varaloisteena jos tuo työvaloled hajoaa.
GasGas maskissa ainakin ois h4?
GasGas maskissa ainakin ois h4?
040-5691644
-
- Viestit: 41
- Liittynyt: Ke Loka 10, 2007 1:03 pm
- Pyörä: KTM 250 SIX DAYS 2020 & 350 SX-F
- Paikkakunta: Huittinen
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
-16 350 exc-f tarjoilee jotain viestiä mittariin kun laittaa käymään? Osaako joku sanoa mitä meinaa tämä viesti?
https://www.dropbox.com/s/yazwkpju1iayo ... 7.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/yazwkpju1iayo ... 7.jpg?dl=0
Nanhian Tunkit Enduro Team!
-
- Viestit: 41
- Liittynyt: Ke Loka 10, 2007 1:03 pm
- Pyörä: KTM 250 SIX DAYS 2020 & 350 SX-F
- Paikkakunta: Huittinen
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
Hookala kirjoitti:-16 350 exc-f tarjoilee jotain viestiä mittariin kun laittaa käymään? Osaako joku sanoa mitä meinaa tämä viesti?
https://www.dropbox.com/s/yazwkpju1iayo ... 7.jpg?dl=0
Päivitystä: KTM:ltä tuli viesti että eivät tiedä kyseisestä "koodista" mitään. Mielenkiintoista.
Nanhian Tunkit Enduro Team!
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
Kuten yllä niin ameriikan foorumeilla on tavattu tuota ja korjauksena on mittariston pariston vaihto jolla on korjaantunut, liekkö nyt mutta halpa kokeilla.
antti
-
- Viestit: 149
- Liittynyt: La Loka 31, 2009 5:38 pm
- Pyörä: XLV 750R- 84, DR650R -91, Husse 701E -17
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
Kova pyöräkuume pääsi taas iskemään ja katsellut nettimotoa koko viikonlopun, josko löytyisi sopiva edullinen ja vähän ajettu KTM:n enska 250-300cc 2-t tai 250-350cc nelari. Valkokilpinenkin saisi olla niin menis myös soratieajelussa. Voisko joku tiivistetysti kertoa mitä eroja/ parannuksia tullut näihin nelareihin vm. -12 -> -16?
Ja mitkä lienee järkevät tunnit ostaa tällainen, kun useammilla ajettu jo pari vuotta vanhanakin +300h.
Pitäisi nyt vaan vielä päättää että 2-t vai 4-t
Ja mitkä lienee järkevät tunnit ostaa tällainen, kun useammilla ajettu jo pari vuotta vanhanakin +300h.
Pitäisi nyt vaan vielä päättää että 2-t vai 4-t