KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- tertsu
- Viestit: 2857
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
- Pyörä: GASGAS 300 -22, KTM 990 S -07
- Paikkakunta: Oulu
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
Castrol pelittää myös, muistaakseni 10W-50 mitä oon käyttänyt vaikka missä vehkeissä.
Kura lentää...
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
Motorex 10/60 oli hyvä, 10h väli ja välillä rupesi huomaamaan kytkimessä tai lähinnä vapaan löytymisestä että vaihtoa lähenee.
Korjattu puhelimen automaattikorjauksen höptyksiä
Korjattu puhelimen automaattikorjauksen höptyksiä
Viimeksi muokannut AnttiL, Pe Elo 12, 2016 8:20 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
antti
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
BelRay 10-40 kylmillä keleillä ja 15-50 kun lämpötila plussan puolella.
Vaihtanut olen 6 tunnin välein. Silloin alkoi olemaan öljy jo melko mustaa. Jos enempi ajeli niin alkoi vaihteiston toiminnassa huomaamaan.
Vaihtanut olen 6 tunnin välein. Silloin alkoi olemaan öljy jo melko mustaa. Jos enempi ajeli niin alkoi vaihteiston toiminnassa huomaamaan.
- Maarala
- Viestit: 386
- Liittynyt: Ke Huhti 06, 2011 7:02 am
- Pyörä: Polle Haukansilmä...
- Paikkakunta: Raahen seutu
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
Castrolin ja Belrayn purkkeja löytyy paikallisista liikkeistä, niin niitähän vois kokeilla. TB:n öljyt tietenkin jopa Tokmannillta. Eikai se konkurssi iske tuolla Motorexillakaan, mutta onhan se jo melkein 20€/litra kuitenkin...
Kiitos vastauksista!
Kiitos vastauksista!
- tertsu
- Viestit: 2857
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
- Pyörä: GASGAS 300 -22, KTM 990 S -07
- Paikkakunta: Oulu
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
Castrolia ollaan tilattu netistä 4*4l satseissa, muistaakseni 150-160€ postikuluineen yhteensä. Ei oo pahan hintasta kun ostaa enemmän kerralla. Ihan Suomesta, mutten muista mikä kauppa se oli.
Kura lentää...
-
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ke Loka 17, 2012 1:29 am
- Pyörä: Husqvarna FE 350 Vm:16
- Paikkakunta: Raahe
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
Itekki 530 ajellu 10-50 bel raylla ja hyvin on pelitelly siinäki, eli ei muuta kun Hartsan kaupoille ja Valvolinehän sillä on hyllyssä ollu kans, siitä ei kyllä kokemuksia...
(ex) KTM 620 LC4 -96. (ex) KTM 530 EXC-R -09. Husqvarna FE 350 -16.
- bisti
- Viestit: 1514
- Liittynyt: Ma Kesä 06, 2011 1:13 pm
- Pyörä: KTM 350 EXC-F 2021
- Paikkakunta: Vihti
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
Noita "halpoja" ostopaikkoja voi löytyä yllättävistäkin paikoista. Itse bongasin yhden tällaisen kesälomalla Pietarsaaren Halpa-Hallista, oli Castrolin Power 1 Racing (2T) öljyä hintaan 7,95/l, kun se normaalisti on sen ~20€/l. Maaralakin kun näyttää Raahen alueella vaikuttavan niin kannattaa käydä paikallinen HH tsekkaamassa
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
- svheebo
- Viestit: 338
- Liittynyt: Ke Huhti 20, 2011 6:45 am
- Pyörä: Africa twin DCT
- Paikkakunta: Riihimäki
KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
Argh. Kotarisähköt. Teippiä vai tinausta? Eilen alkoi sadekelillä pätkiä, onneksi ei missään hypyssä. Katselin että vuotta uudempaan (2014) malliin on tehty paremmin kestävä johtosarja, päällyste piuhoissa parempaa.
-
- Viestit: 8367
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
Näyttää ihan normi jutulta, edelleen jaksan ihmetellä miten nykypäivänä joku valmistaja voi tehdä noin luokattomia johtosarjoja. Pyörät on laadukkaita ja aivan huippuja joka suhteessa mutta ne johtosarjojen suojaukset, täysin käsittämätöntä kakkoslaatua.
Kaikki KTM:ät mitä mulla on ollut, ensimmäinen työ on ollut katteiden purku ja johtosarjojen läpikäynti. On joutunut laittamaan lisä eristyksiä ja reitittämään uudestaan kun johtosarja on ollut puristuksissa tai hankaa ittensä puhki ajan kanssa.
Koska ne oikein oppii...
Kaikki KTM:ät mitä mulla on ollut, ensimmäinen työ on ollut katteiden purku ja johtosarjojen läpikäynti. On joutunut laittamaan lisä eristyksiä ja reitittämään uudestaan kun johtosarja on ollut puristuksissa tai hankaa ittensä puhki ajan kanssa.
Koska ne oikein oppii...
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
Samaa kuraa ne on uudemmissakin. Omassa (-15) monta johtoo ollu poikki. Sällin mopossa (-16) n. 30h ajon jälkeen jouduin korjaamaan johtosarjaa. Itse pistin uusia johdonpätkiä väliin, monisäikeistä autokaijuttimissa käytettyä, toimii.svheebo kirjoitti:Argh. Kotarisähköt. Teippiä vai tinausta? Eilen alkoi sadekelillä pätkiä, onneksi ei missään hypyssä. Katselin että vuotta uudempaan (2014) malliin on tehty paremmin kestävä johtosarja, päällyste piuhoissa parempaa.
Happi
-------------------------------------------
https://www.youtube.com/user/Happi4965/videos
https://www.youtube.com/user/Happi4965/videos
-
- Viestit: 183
- Liittynyt: Su Kesä 26, 2011 8:40 am
- Pyörä: KTM 350 exc-f 6D -20 KTM 350 sx-f 2013
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
Onko 2016 350 exc-f:ssä vakiona etujouset 4.6(75-85kg)?
edit:
EXC-F250/350 2008-2015
Fork spring
Standard spring 43,2-505-4,2
Rider weight
45-55 kg AT REQ.
55-65 kg 3,8
65-75 kg 4,0
75-85 kg STD
85-95 kg 4,4
95-105 kg 4,6
105-115 kg 4,8
115-125 kg 5,0
Tälläseen törmännyt pariinkin otteeseen, mut voiko 2015 olla eri, ku 2016 omistajan käsikirjassa taas 75-85kg ois 4.6?!
edit:
EXC-F250/350 2008-2015
Fork spring
Standard spring 43,2-505-4,2
Rider weight
45-55 kg AT REQ.
55-65 kg 3,8
65-75 kg 4,0
75-85 kg STD
85-95 kg 4,4
95-105 kg 4,6
105-115 kg 4,8
115-125 kg 5,0
Tälläseen törmännyt pariinkin otteeseen, mut voiko 2015 olla eri, ku 2016 omistajan käsikirjassa taas 75-85kg ois 4.6?!
- bisti
- Viestit: 1514
- Liittynyt: Ma Kesä 06, 2011 1:13 pm
- Pyörä: KTM 350 EXC-F 2021
- Paikkakunta: Vihti
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
Voi olla ja varmasti onkin. Ainakin mitä itse noita 2015 ja 2016 malleja kokeillut niin kyllä 2016 mallissa oli huomattavasti jäykempi keula. Ja 2015 six days (4cs) oli kyllä auttamatta liian löysä.
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
- tmstr
- Viestit: 110
- Liittynyt: Ti Touko 10, 2016 8:23 pm
- Pyörä: KTM 250 EXC & KTM 790 Adventure
- Paikkakunta: Jyväskylä
KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
Onko täällä 500:n (tai 450) omistajia jolla on ajettu lähemmäksi tuota 135h (70h kisäkäytössä) rajaa jossa on isompi remppa (mäntää ja kiertokankea jne.)? Miltä osat vaikutti jos teitte rempan? Kiinnostaa koneen kestävyys ja että kuinka ylimitoitettuja nuo huoltovälit on.
-
- Viestit: 291
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:56 pm
- Pyörä: Honda CRF 300 Rally -21
- Paikkakunta: Espoo
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
350exc-f -16, mistä sopivasti tähän isompi tankki johon käy pöyrän alkuperäinen bensapumppu. Onko vinkata mistä kannattaa kysellä ? Tankin koko voisi olla jotain 15l luokkaa jolloin pääsisi sen 300km ja ylikin.
EXÄT:YamahaWR250R-11, KTM300TPI, KTM 350EXC-F, KTM690enduroR, KTM150SX, Husqvarna Terra 650 -14, KTM200 -09/-11, Yamaha WR250R -08, KTM EXC 125 -08, Husqvarna TC 450 -04, KTM EXC 250F, Scorpa TY-S 140/160, Yamaha WR250F -04, Yamaha DT 125 -84
Re: KTM 250-500 EXC-F nelarienskat 2012 ja uudemmat
Onko omaa kuvitteluani, vai onko noita EXC 450 pyöriä paljon vähemmän liikkeellä/markkinoilla kuin 350/500-malleja?
Jos näin on, mikä lienee syy tähän? Onko tuo 450 jotenkin vaikeampi ajaa/huonompi/jotain verrattuna kolmipuokkiin/viisisataseen?
Jos näin on, mikä lienee syy tähän? Onko tuo 450 jotenkin vaikeampi ajaa/huonompi/jotain verrattuna kolmipuokkiin/viisisataseen?