Sivu 1/1

Kotari vai Vespa

Lähetetty: Su Helmi 27, 2011 3:41 pm
Kirjoittaja Hessu M
MP Maailma lehti on listannut vuoden 2011 faktat paperille kuvien kanssa. Faktojen mukaan KTM 990 Adventure on ensisijaisesti kaupunkipyörä kuten esim. 125 kuutioinen Vespa. Molemmille 3 palloa neljästä. Sen sijaan matkapyöräksi ei kummastakaan oikein ole, molemmille vain kaksi palloa. Myös matkustajan kanssa ajoon molemmat ovat kehnonpuoleisia, Kotari sentään hieman parempi kahdella pallolla. Miksi siis ostaa kallista Kotaria kun samalla rahalla saa vastaavan määrän kurjuutta hankkimalla neljä Vespaa?

Re: Kotari vai Vespa

Lähetetty: Su Helmi 27, 2011 3:48 pm
Kirjoittaja Ande749
Hienolla punaisella Vespalla voi saada rantabulevardin kesäkahvilasta spooria ihan eri tavalla kuin metsässä ryvötyllä Adventurella.

Re: Kotari vai Vespa

Lähetetty: Su Helmi 27, 2011 3:59 pm
Kirjoittaja Ossy-57
Hessu M kirjoitti:MP Maailma lehti on listannut vuoden 2011 faktat paperille kuvien kanssa. Faktojen mukaan KTM 990 Adventure on ensisijaisesti kaupunkipyörä kuten esim. 125 kuutioinen Vespa. Molemmille 3 palloa neljästä. Sen sijaan matkapyöräksi ei kummastakaan oikein ole, molemmille vain kaksi palloa. Myös matkustajan kanssa ajoon molemmat ovat kehnonpuoleisia, Kotari sentään hieman parempi kahdella pallolla. Miksi siis ostaa kallista Kotaria kun samalla rahalla saa vastaavan määrän kurjuutta hankkimalla neljä Vespaa?
Lehtikirjoitus on selkeästi ajanut asiansa, se on saanut jonkun onnettoman ihmisen ajattelemaan itseaiheutettun ahdingon syntyperää! :lol:
Kun harrastuksista puhutaan on turha miettiä, miksi. Jos se on hauskaa, tee se!

Re: Kotari vai Vespa

Lähetetty: Ma Helmi 28, 2011 11:56 am
Kirjoittaja Hessu M
Hmm...spooria. Ja ymmärsinkö oikein : neljällä Vespalla spooria nelinkertaisesti? Kukahan lainaisi Vespaa ja baskeria, voisin kurvata kokeeeksi Kaivarin rantaan ensi kesänä...

Re: Kotari vai Vespa

Lähetetty: Ma Helmi 28, 2011 6:08 pm
Kirjoittaja Jarno
Kehityshän oli jo viime kesän surautuksilla nähtävissä...

Re: Kotari vai Vespa

Lähetetty: Ma Helmi 28, 2011 9:52 pm
Kirjoittaja Naru
Nii se vaan on. Jotkut haluavat asustaa kotonakin mieluummin vaikka 4 lyhytjalkaisen Taipalsaarelaismallin kanssa ja toiset satsaavat Gasellin askelin liikkuvaan yhteen Tiikeriin. Kukin on valintansa ansainnut.:D

Onneelisis ohituksia vaan kaikille, kevät tulee.