Suzuki DL 650 V-Strom
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
- Viestit: 1666
- Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
- Paikkakunta: Kellokoski
Re: Suzuki DL 650 V-Strom
Onkos tätä vielä kukaan uskaltanut testata kunnon poluilla jne ? Vois olla ihan mielenkiintoista kokeilla, jos sais jostain pyörän lainaan, muutaman kivan pikku polun tiän missä kävin hondalla ajelemassa ja sinne ois kiva viedä stormi. Jos tuo valuutta antais paremmin periksi niin voisin minäkin harkita tämmöstä juuri tuon tekniikan takia ja muutoksiahan tulis heti, tuo ruma takalokari pois ja köykäsempi tilalle, toinen änkkä, crossi stonga todennäköisesti koropaloilla , rupuli kumet,pohjapanssari , kaatuma rauta ja käsisuojat, siinäpä se ois Eipä tuonne mettään niin usein vielä ainakaan pääse et tarviis kunnon rypemis kampetta ja ajot on aikalailla tuota työ ajoa, mut kyllä tuolla varmaan voi rypeä ihan siinä missä isommallakin bemulla, korvien välistä kiinni mut vauhti pitää olla kohtuullinen lyhyen joustojen vuoksi
Yksinäinen Susi
Re: Suzuki DL 650 V-Strom
No tässä lyhyen omistusjakson aikana on tullut myös polkuja ajettua, mutta vain kovalla pinnalla. Omaan haaroväliin tuo tuntuu aika raskaalta ja jo mutainen metsäautotie on aika jännittävää, joten luultavasti enemmänkin taidoista ja renkaista kuin pyörän ominaisuuksista kiinni.
Hyvinhän tuo menee, myös epätasaisemmalla pinnalla, vaikkakin jousitus on aika kova. Maavaraa ei ole hirmuisesti, se tarttee muistaa, mutta eipä tuo minulla ole vielä kiinni ottanut. Ehkäpä parhaimmillaan kaikkialla muualla, paitsi pehmeillä ja kivikkoisilla poluilla...
Hyvinhän tuo menee, myös epätasaisemmalla pinnalla, vaikkakin jousitus on aika kova. Maavaraa ei ole hirmuisesti, se tarttee muistaa, mutta eipä tuo minulla ole vielä kiinni ottanut. Ehkäpä parhaimmillaan kaikkialla muualla, paitsi pehmeillä ja kivikkoisilla poluilla...
Honda AfricaTwin CRF1000L DCT
_____________________________________
Entiset:Husqvarna TR650 Terra vm.2014, Suzuki DL 650 V-Strom vm.2004, Kiinanskootteri, kiviperä-Manki
_____________________________________
Entiset:Husqvarna TR650 Terra vm.2014, Suzuki DL 650 V-Strom vm.2004, Kiinanskootteri, kiviperä-Manki
-
- Viestit: 1666
- Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
- Paikkakunta: Kellokoski
Re: Suzuki DL 650 V-Strom
Ajattelin vaan kun tuossa olen lukenut moto1 ja kuvissa on vilahtanut ja tais olla et osa jutun kirjoittajalla on tämmöinen susna, mut nää on taas näitä mun mietteitä, kun mieli tekee jo tienpäälle mut onni ja epä onni tykkää olla vielä naimisissa keskenään
Yksinäinen Susi
Re: Suzuki DL 650 V-Strom
Onkos tuossa stromin takajousituksessa mitään käsikäyttöistä pikasäätöpyörää?
-
- Viestit: 323
- Liittynyt: To Tammi 03, 2008 11:14 am
- Pyörä: DL 650 V-Strom
- Paikkakunta: Valkeala
Re: Suzuki DL 650 V-Strom
On. Oikeella kyljellä siinä katemuovin juuressa iskarin yläpään kohdilla. Säätää vissiin vaan jouston esijännitystä. (Onkohan siä kanssa joku (paluu)vaimennuksen säätöruuvi patukan juuressa... En oo kyllä ikänä käyttäny)AnssiS kirjoitti:Onkos tuossa stromin takajousituksessa mitään käsikäyttöistä pikasäätöpyörää?
Älä sano, ettet osaa jos et ole vähintään paria kertaa kokeillut.
-
- Viestit: 30
- Liittynyt: Pe Maalis 04, 2011 11:24 pm
- Pyörä: Suzuki DL-650 V-STROM A
- Paikkakunta: Lappeenranta
- Viesti:
Re: Suzuki DL 650 V-Strom
Mitä tarkoitat kunnon polulla? Pohjattomaan mutavelliin ei kannata ainakaan yksin pyörää ajaa. On vähän hankala nostaa kun ei raaskisi kaataa sitä ja raahata kyljellään montusta poies. Olen myös ajanut ns. traktoriurassa mutavellissä ja hyvin on mennyt. Ohessa muutama kuva missä kevyesti voi pyörällä kulkea jos vauhti ei ole se mitä haet. Jousituksen olen säätänyt aina maaston mukaan, joten minulla ei ole ollut sen kanssa ongelmia. Löytäis vain jostain nappulakumit jotka kestäisivät asfalttiajoa ja toimisivat myös tien ulkopuolella.jarno78 kirjoitti:Onkos tätä vielä kukaan uskaltanut testata kunnon poluilla jne
-
- Viestit: 30
- Liittynyt: Pe Maalis 04, 2011 11:24 pm
- Pyörä: Suzuki DL-650 V-STROM A
- Paikkakunta: Lappeenranta
- Viesti:
Re: Suzuki DL 650 V-Strom
Omassani vm. 2007 abs mallissa on takajousen alapäässä ruuvi josta voi säätää iskunvaimennuksen paluuvaimennusta. Oikealla puolella on myös käsin käännettävissä oleva "pyörä" josta säädän jousen esijännityksen. Etupäässä on pelkkä jousen esijännityksen säätö.teppogarde kirjoitti:On. Oikeella kyljellä siinä katemuovin juuressa iskarin yläpään kohdilla. Säätää vissiin vaan jouston esijännitystä. (Onkohan siä kanssa joku (paluu)vaimennuksen säätöruuvi patukan juuressa... En oo kyllä ikänä käyttäny)AnssiS kirjoitti:Onkos tuossa stromin takajousituksessa mitään käsikäyttöistä pikasäätöpyörää?
-
- Viestit: 323
- Liittynyt: To Tammi 03, 2008 11:14 am
- Pyörä: DL 650 V-Strom
- Paikkakunta: Valkeala
Re: Suzuki DL 650 V-Strom
Tip of day... Etuvalon + mittariston purku
Jos tarttee saada keula hyvin esille esim. ohjauslaakerin rasvaukseen/vaihtoon niin ei ole paha rasti. Eniten teettää töitä katemuovien irrottelu. Tankin molemmin puolin olevat muovilärpäkkeet pois ja lamppu-mittaripaketin alla kiertävä mattamusta muovi irti. (kiinnitetty muoviniiteillä jotka hajoaa purkaessa, käytä taskulamppua että löydät kaikki... Ja sivukatteiden etukulmat on sitten ruuvattu lamppuhässäkän kylkiin kiinni, alamuovi purettava ensin pois) Sitä emäputkea kiertävää ylempää muovia ei tarvi purkaa muuten kuin se pieni kappale tankin etureunasta, myös niillä muoviniiteillä kasattu.
Sitten helppo vaihe; koko lamppumurikka on vaan kahdella pultilla kiinni rungon etuosassa iskareiden välissä. Avainkoko muistaakseni 12 mm. Muista kuitenkin eka irrottaa tankin vasemmalla puolella oleva moninapaliitin josta valot ja mittarit saa sähkönsä. Voilá! Käsissäsi pitäisi nyt olla vajaa kymmenen kiloa lamppuja ja mittareita tiiviissä paketissa... Sitten eikun Motonettiin ostamaan pussillinen 6 mm:n muoviniittejä eli verhoilukiinnikkeitä jotta saat muovit papillisesti takaisin paikoilleen. -Tai B-kaupasta kevyt enskamaski ja joku pieni monitoimimittaristo, koso tai mitä niitä on...
Jaa mistäkö tiedän? Kantapään kautta totta munassa... Purin tuon kapistuksen nimittäin ensin atomeiksi ns. "tähystystekniikalla" eli kaikki pikkuruuvit auki valopaketin ja mittariston välistä, homma osiksi ja sitä kautta kolmen-neljän tunnin ähellyksen ja noitumisen jälkeen vihdoin palikat pöydälle... Sitten alan raapia päätä; mikäs ihmeen tukirauta tuohon jäi töröttämään emäputkeen vaan parilla pultilla.
Jos tarttee saada keula hyvin esille esim. ohjauslaakerin rasvaukseen/vaihtoon niin ei ole paha rasti. Eniten teettää töitä katemuovien irrottelu. Tankin molemmin puolin olevat muovilärpäkkeet pois ja lamppu-mittaripaketin alla kiertävä mattamusta muovi irti. (kiinnitetty muoviniiteillä jotka hajoaa purkaessa, käytä taskulamppua että löydät kaikki... Ja sivukatteiden etukulmat on sitten ruuvattu lamppuhässäkän kylkiin kiinni, alamuovi purettava ensin pois) Sitä emäputkea kiertävää ylempää muovia ei tarvi purkaa muuten kuin se pieni kappale tankin etureunasta, myös niillä muoviniiteillä kasattu.
Sitten helppo vaihe; koko lamppumurikka on vaan kahdella pultilla kiinni rungon etuosassa iskareiden välissä. Avainkoko muistaakseni 12 mm. Muista kuitenkin eka irrottaa tankin vasemmalla puolella oleva moninapaliitin josta valot ja mittarit saa sähkönsä. Voilá! Käsissäsi pitäisi nyt olla vajaa kymmenen kiloa lamppuja ja mittareita tiiviissä paketissa... Sitten eikun Motonettiin ostamaan pussillinen 6 mm:n muoviniittejä eli verhoilukiinnikkeitä jotta saat muovit papillisesti takaisin paikoilleen. -Tai B-kaupasta kevyt enskamaski ja joku pieni monitoimimittaristo, koso tai mitä niitä on...
Jaa mistäkö tiedän? Kantapään kautta totta munassa... Purin tuon kapistuksen nimittäin ensin atomeiksi ns. "tähystystekniikalla" eli kaikki pikkuruuvit auki valopaketin ja mittariston välistä, homma osiksi ja sitä kautta kolmen-neljän tunnin ähellyksen ja noitumisen jälkeen vihdoin palikat pöydälle... Sitten alan raapia päätä; mikäs ihmeen tukirauta tuohon jäi töröttämään emäputkeen vaan parilla pultilla.
Älä sano, ettet osaa jos et ole vähintään paria kertaa kokeillut.
Re: Suzuki DL 650 V-Strom
Kaverin pyörä teki temput v-strom 1000 hävisi yhtä äkkiä tyhjäkäynti oli toiminut ihan normaalisti kun oli ajanut jotain 2-3päivää sitten mutta nyt kun kävi kokeilemassa niin tyhjäkäyntiä ei ole ja pitää jotain ihmeelistä ns pientä röpelys ääntä? oli vaihtannut tulpatkin.. mutta ei ollut apua..... onko näissä jotain kampiakselin/nokkaakselin asento tunnistimia? mitenkä tälläisessä pystyy ns nollaan ruiskun ainakin muistelisin että 650f tönärissä sen pysty jotenkin tekeen nyt en vaan muista sit yhtään miten se tehtiin
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Re: Suzuki DL 650 V-Strom
Terve. Ovatko ruiskurungot kunnolla kiinni?
Re: Suzuki DL 650 V-Strom
Torsti kirjoitti:Terve. Ovatko ruiskurungot kunnolla kiinni?
Pitääpi käskea kastoa oli tosiaan ihan normaalisti kuulemma toiminut kun oli ajanut pyörän parkkiin mut muutamien päivien seisonnan jälkeen teki tämän tempun....
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Re: Suzuki DL 650 V-Strom
Osaisiko joku kertoa sopisiko tämä vaihdepoljin http://viewitem.eim.ebay.fi/Gear-Shift- ... 67314/item suzuki dl 1000 2005 kun oma päätti mennä poikki uutta en raski ostaa ! olisi parempi jos olisi taittuvalla päälle poljin
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Re: Suzuki DL 650 V-Strom
Hei V-Stromilla ajelevat:
Huomasin tuossa, että keskiseisontatuki ottaa kiinni pakoputkeen ollessaan yläasennossa. En tiedä, kuinka kauan on ottanut, mutta eikai sen pakoputkeen kuuluisi nojata?
Laserin putkisto (ainakin äänenvaimennin) löytyy, mutta mihinkäs teillä nojaa keskiseisontatuki?
Huomasin tuossa, että keskiseisontatuki ottaa kiinni pakoputkeen ollessaan yläasennossa. En tiedä, kuinka kauan on ottanut, mutta eikai sen pakoputkeen kuuluisi nojata?
Laserin putkisto (ainakin äänenvaimennin) löytyy, mutta mihinkäs teillä nojaa keskiseisontatuki?
Honda AfricaTwin CRF1000L DCT
_____________________________________
Entiset:Husqvarna TR650 Terra vm.2014, Suzuki DL 650 V-Strom vm.2004, Kiinanskootteri, kiviperä-Manki
_____________________________________
Entiset:Husqvarna TR650 Terra vm.2014, Suzuki DL 650 V-Strom vm.2004, Kiinanskootteri, kiviperä-Manki
- FinnDRZ
- Viestit: 15
- Liittynyt: To Kesä 14, 2012 8:21 pm
- Pyörä: Varadero
- Paikkakunta: Myrskylä/Kantele
Re: Suzuki DL 650 V-Strom
Mulla oli keskituessa sellainen kumistoppari, joka nojasi juurikin pakoputkeen. Stoppari tosin nyt pudonnut jonnekkin...
-
- Viestit: 104
- Liittynyt: Su Loka 12, 2008 5:30 pm
- Pyörä: Suzuki DL650 V-Strom -18
Re: Suzuki DL 650 V-Strom
Ei taida käydä tuo poljin. Kuulemma Suzuki DR650 poljin käy suoraan tuohon 1000cc malliin ja on edullinen ihan kivijalkakaupastakin. Siinä taitaa olla kääntyvä pääkin.kurapyörä kirjoitti:Osaisiko joku kertoa sopisiko tämä vaihdepoljin http://viewitem.eim.ebay.fi/Gear-Shift- ... 67314/item suzuki dl 1000 2005 kun oma päätti mennä poikki uutta en raski ostaa ! olisi parempi jos olisi taittuvalla päälle poljin