Vähemmistöön varmaankin, vaan et yksin kuitenkaan
Vastaanpa tähän vaikka vähän vanha avaus onkin, notta jos saatais edes pienimuotoinen ketju aikaiseksi
Itselläni löytyy vielä tuo GSA:kin mutta tein tässä talven aikana linjauksen että siitä luovun ja pitäydyn V-stromissa käyttöpyöränä ja hankin sitten toisen köykäisemmän rypemistä varten. Lähinnä siitä syystä että koin tuon GSA:n olevan vähän overkill omiin tarpeisiini kun en nyt mongoliaan tai vastaavalle reissulle ole heti lähdössä. Toisaalta talvipyöräilykin kiinnostaisi, ja gsa ei ole siihen ehkä se optimi ratkaisu.
No niin, noiden kirvelevien toteamusten jälkeen, siirryttäköön Suzukimaailmaan
Tuo kokemus gsan kanssa opetti kuitenkin että mulla on vähän alivarusteltu toi stromi. Pohjapanssari ja katumaraudat kuuluu heti hankintalistalle. Seuraavaksi menee joustokomponentit uusiksi. Ja sitten vähän jotain pikkuista kennojen suojausta, stogan korotusta tjms varmaankin. Muutoin mulla on touring henkisesti kyllä kaikki mahdolliset tingelit, laukut sun muut asennettuna.
Jalkatappeja en ole kokenut tarpeelliseksi laskea, itse asiassa kun tuolla stromilla pystyy jollain metzin touranceilla laskemaan sen verran vauhdikkaasti noita mutkapätkiä, että noi tuntuu nykyisinkin himpun verran alhaalla olevilta. Tuppaa saappaista kulmat kulumaan... Ehkä olet jo asian hoitanut, mutta pohdin tuossa että alkuperäiset niiden kumityynyjen kanssa on aika korkeat itsessään, niin jos vaihtaisi vain matalammat rallymalliset niin saisi varmaan saman hyödyn...
-cahtty-