1000 kertaa suuremmat valmistusmäärät puolittaa hinnan. Loppu 5 tonnia ducatissa on oikeasti parempaa pärettä / kalliimpaa materiaalia.Pastori kirjoitti:Hieman ihmetyttää nuo ducatin hinnat muutenkin, esim 1198 R Corse karvan alle 50 tonttua. Mikä piru noissa maksaa kun samalla hintaa saat vaikka pari R1:stä ja vielä jää vajaa kymppitonni käteen. Eksoottisuus? Laadun en usko noissa ainakaan maksavan.
Italialaiset pyörät
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: italialaiset pyörät
- jani
Re: italialaiset pyörät
http://holton.smugmug.com/photos/2606863-M.jpg tässä kuva cagivan rungosta. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=65081 kyllä tuo elefant olis enemmän tuonne hiekkateille http://www.forumromanum.de/member/galle ... onsearch=1 hieno rivi http://farm3.static.flickr.com/2736/449 ... dc76_b.jpg
Viimeksi muokannut talkku, Ke Huhti 14, 2010 8:45 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 2214
- Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
- Pyörä: SE ja Temmi 450fi
- Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Re: italialaiset pyörät
Kiitos, tuota germaanialaista sivustoa en ollutkaan löytänyt. Jotenkin tuo Elefantti vaikuttaa sen verran hienolta ja harvinaiselta, etten viitsisi pilkkoa sellaista, joten siksi tuo GC. Rungot ovat lukemani perusteella lähes samanlaisia lukuunottamatta GC:n vahvistettua ohjauspään ympäristöä.
Maavara ja alusta hoituvat keulan ja iskarin vaihdolla, ja taas asfalttitouhuihin voisi hyödyntää noita vakiohiluja.
Lähinnä se paino askarruttaa, jos tuon saisi riisumalla ja pikkutankilla alle 190kg ajokunnossa, voisi se olla kelvollinen aihio.
Maavara ja alusta hoituvat keulan ja iskarin vaihdolla, ja taas asfalttitouhuihin voisi hyödyntää noita vakiohiluja.
Lähinnä se paino askarruttaa, jos tuon saisi riisumalla ja pikkutankilla alle 190kg ajokunnossa, voisi se olla kelvollinen aihio.
Re: italialaiset pyörät
uusi ducati multistrada koeajettu. pienempi ja sirompi luonnossa kuin kuvassa. sport asennossa tehoa riittävästi(150hv) . aika pieni pleksi.aluksi ajoasento tuntui aika lyhyeltä, mutta siihen tottui . enduro asetuksilla pieni koeajo hiekkatiellä,luistonesto oli päällä, vaikka kuinka käänsi kahvaa niin ei lähtenyt perä irti.
-
- Viestit: 895
- Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 7:37 am
- Pyörä: KTM 990 Adventure -08
- Paikkakunta: Tervajoki
Re: italialaiset pyörät
Mulla ei tulisi edes kevyemmällä Pikkugessulla tehdä tuollaisia kevätjuhlaliikkeitä.... Tuntuu jo sekin liian painavalta moiseen.... Stelvio vaikutti videossa ihan pätevältä. Tuossahan noita on naapurissa myynnissä, en tosin ole käynyt kertaakaan koeajamassa...talkku kirjoitti:"ketterä" guzzi, pysyykö pystyssä loppuun asti? http://www.youtube.com/watch?v=Kh4z3H2Rj7A
Yamaha XT Tenere -> BMW F 650 GS Dakar-> R 1200 GS-> KTM 990 Adventure
http://www.gospelriders.fi/
http://agapevalmennus.fi
http://www.gospelriders.fi/
http://agapevalmennus.fi
Re: italialaiset pyörät
tämmöinen tuli koeajettua http://www.gulum.net/motor/resimler/Apr ... 24x768.jpg näitä on luultavasti 4kpl suomessa, kallis pyörä uutena n 20000e. ei tuo rotaxin v2 oikein minua vakuuttanut jos vertaa varaderoon.persoonallinen pyörä,parempi jousitus kuin perus capo, alulaukut,pohjapanssari,kaatumaraudat,pienempi eturatas,leveämpi ohjaustanko.
Re: italialaiset pyörät
Eikös tuossa ole aika paljo enemmän paukkua kun Vareksesa? Tai no ainaki ylärekisterisä. Alusta on varmaan kyllä eri luokkaan kun tuon lellun citymaasturin. Hieno tuo on kyllä. Kaverilla kun on tuommonen niin sen puolisko oli sanonu että sehän on ihan lattiamaalin värinen. Kaasu on kuulemma oikein mainion kulmikas. Vähän tosin auttoi kuulemma kun pisti Leot reijälle ja oli pantu joku rikkaanmpi kartta huollosa sisään.
On noita kyllä oltava useampi Suomessa kun mun mielestä Oulusa on kaksi ja ne oli tuola Linnasaaren keskiviikko kokoontumisesa vierekkäin. Kelpais mulle, perusmallien en haluais.
On noita kyllä oltava useampi Suomessa kun mun mielestä Oulusa on kaksi ja ne oli tuola Linnasaaren keskiviikko kokoontumisesa vierekkäin. Kelpais mulle, perusmallien en haluais.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Re: italialaiset pyörät
jousitus on edessä ja takana 200mm ja säätöjä löytyy.istuma korkeus oli vähän korkeampi kuin hondassa, alateho tuntui heikommalta, käyntiääni kuin sepelimylly.( aprilia huipputeho kytkimeltä 104hv/8719 kierr. ja väänto 83,3nm/6577 kierr. ruisku varaderon lukemat 98,9hv/8076 ja vääntö 104nm/5638kierr). jotenkin tuntui aprilia painavammalta/kulmikkaalta hitaassa vauhdissa kuin honda, vaikka 20kg kevyempi . ajoasento oli hyvä apriliassa, myös vanteet oli tyylikkäät. http://www.youtube.com/watch?v=aUHgj_EM ... re=related
Re: italialaiset pyörät
Onko kellään kokemuksia Aprilian RXV:stä ?
2006 (ja 2007?) kaiketi enemmän murheita kuin tuoreemmissa ?
2006 (ja 2007?) kaiketi enemmän murheita kuin tuoreemmissa ?
Kari
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
Re: italialaiset pyörät
Eikös noissa ole perinteisesti ollut se ~5000 km:n moottorinvaihtoväli siinä missä se on muilla öljynvaihtoväliKKO kirjoitti:Onko kellään kokemuksia Aprilian RXV:stä ?
2006 (ja 2007?) kaiketi enemmän murheita kuin tuoreemmissa ?
Olisi varmasti aivan mahtava vehje, jos olisi lainkaan luotettava...
Re: italialaiset pyörät
Jostain olin lukevinani, että esim. männät vaihdettaisiin viimeistään 9000km kohdalla. Venttiilin säätöjä varten kone pitää irrottaa pyörästä ym.
Numeroarvojen perusteella on kiinnostava peli mutta ei taida itsellä rohkeus riittää. Varaosatkin varmaan ite tilattava maailmalta, ainakin paikallinen Aprilia-myyjä (Bike-Forum / Jyväskylä) totesi ettei heillä paljoa varaosia ole hyllyssä mikä tietysti on ymmärrettävää kun ei tuollaisia RXV:tä ihan joka päivä tule vastaan...
Numeroarvojen perusteella on kiinnostava peli mutta ei taida itsellä rohkeus riittää. Varaosatkin varmaan ite tilattava maailmalta, ainakin paikallinen Aprilia-myyjä (Bike-Forum / Jyväskylä) totesi ettei heillä paljoa varaosia ole hyllyssä mikä tietysti on ymmärrettävää kun ei tuollaisia RXV:tä ihan joka päivä tule vastaan...
Kari
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
Re: italialaiset pyörät
Lueskelen palstaa juuri Tallinkin laivassa. Käväisin näyttämässä duksulle kotiseutuja. Lähes 5000 km eikä mitään häiriöitä. Ohessa joku on ottanut todisteen Nordschleife-visiitiltä:
http://www.pistonspy.com/v/2010/Nurburg ... 3.JPG.html
http://www.pistonspy.com/v/2010/Nurburg ... 3.JPG.html
SF 1098S
MTS V4S
MTS V4S
Re: italialaiset pyörät
2011 stelvio:ssa uutta väri ja polttoainetankki suurempi http://www.youtube.com/watch?v=yJfLHEzb86I 32l http://hellforleathermagazine.com/2010/ ... -go-juice/
Re: italialaiset pyörät
benelli soratielle http://www.bikez.com/pictures/benelli/2 ... enelli.jpg ei tullut aprilialta uutta tuareg 750 sarjalaista milanoon. tässä kuva rally replikasta ja hinta vaatimattomat 37000e. http://www.mbike.com/news/2011/01/april ... 011-dakar/ ikävä ducati "laatu" riita http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/pa ... 5;t=123065 konkurssiin mennyt merkki moto morini http://www.motomorini.com/web/?&win=pop&#?id=scrambler& moottorin erikoisuus on se että kasauksesta vastasivat naiset. tämä siksi että he ovat tehtaan mukaan mekaanisessa työssä miehiä huolellisempiä.
Viimeksi muokannut talkku, Ti Tammi 18, 2011 7:37 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: italialaiset pyörät
On Capossa pikkaisen enemmän vääntöä, kuin Talkun ilmoittama 83,3nm, aikoinaan tehdas ilmoitti moottorin tehoksi 104 hepoa ja vääntöjä 106 nm, mutta myöhemmin luvut muuttui tehoon 98hp ja vääntö 95nm, olisiko saatemääräykset syynä muutokseen.talkku kirjoitti:jousitus on edessä ja takana 200mm ja säätöjä löytyy.istuma korkeus oli vähän korkeampi kuin hondassa, alateho tuntui heikommalta, käyntiääni kuin sepelimylly.( aprilia huipputeho kytkimeltä 104hv/8719 kierr. ja väänto 83,3nm/6577 kierr. ruisku varaderon lukemat 98,9hv/8076 ja vääntö 104nm/5638kierr). jotenkin tuntui aprilia painavammalta/kulmikkaalta hitaassa vauhdissa kuin honda, vaikka 20kg kevyempi . ajoasento oli hyvä apriliassa, myös vanteet oli tyylikkäät. http://www.youtube.com/watch?v=aUHgj_EM ... re=related
Wanhalla noita oli pari kappaletta ja kun huollossa päivitti ruiskun karttaa sekä sääteli co arvot kohilleen niin oli kuin eri pyörä. Kaverilla on tuo RallyRaid malli ja on se alustan osalta parempi mutta kyllä tuo perusmallikin on käsittämättömän kyvykäs kulkija tuommoiseksi norsuksi.
Weteraani kurapyöräilijä