suzuki apua

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

arvi1234
Pyörä: enduro

suzuki apua

Viesti Kirjoittaja arvi1234 »

terve ois SUZUKI TS 250x niin ois semmonen vika konees et kakkonen ei toimi .. rattaat on kyl kunnos ja mitää vikaa ei näy missää osaisko kukaa sanooo mitää mikä siin vois olla. Kaikkee oon kokeillu ja yrittän mitä on vaa tulli mielee ........ tai kertokaa jos on ollu jossaa muussa pyöräs vastaavaa kaikki vinkit on nyt avuks ku pitää päästä ajamaa :D
enska
Pyörä: ei oo nyt

Re: suzuki apua

Viesti Kirjoittaja enska »

Miten oireilee? Meneekö 2vaihde päälle? Veikkaisisin, että siirtäjä kulunut loppuun.
CR125R -89, TS125X -87, XT550 -82, XL600R -84, XL600R -87, XR650R -03, Africa twin RD07 -95, KTM 990adv -06, KTM 950adv GO!!!!!!! -04, KTM SuperEnduro -07, Suzuki DR-Z400 -05, Yamaha Wr450f -06, KTM EXC450 -13
arvi1234

enska kirjoitti:Miten oireilee? Meneekö 2vaihde päälle? Veikkaisisin, että siirtäjä kulunut loppuun.
kakkonen menee kyl pääle myt ei pysy
siirtäjät on ehjän eikä rattais näy mitää
kane
Pyörä: 950 Adve, H-D

Viesti Kirjoittaja kane »

Nyt kuulostaa siltä et on tutkittu rattaan kuntoa pelkästään "hammaspinnasta"
Rattaiden sivulla on joko kolot tai koloihin vastaavat "tapit".
Jos kolot tai tapit on kuluneet reunoiltaan vinoiksi niin pykälä tippuu päältä samantien kun sinne tulee kuormaa. Kyseistä laitetta en ole koskaan kaivellu mutta eiköhän ne aika pitkälti oo samantyyppisiä kaikki..
arvi1234

oon katton ratttaan sivut ja oon pyörittän loottaa ja ne nosee aina ihan kohallensa mitää kulumiii ei ninku nyä tai sit en vaa näe. oon niinku syynän kaikken läpi mut nyt on joku mikä ei tu miellee, ku oon sillee pyörittän sit loottaa paikallaa ilman toista lohkoo ja katton et kaikki rattaat nousee ja ne ootaa siihen siirtäjää kiinni kunnol ja et ne sivuis olevat tapit osuu hyvin toisinsa..... ja sit oon viel pyritellu kaikiii niit osii käsis,. no eka mul ja kävi mieles et sielt meni ratas mut siin ei ollu mitää sit aattelin siirtäjää mut ku sekiii on ku uus no sit tuli mielee jos siirtäjän tappi on taipun mut ku sekii on ihan suora. mut onko mahollis et vika on ite siin koko rummus ?? mut jaa joku siin viel vaa on
ei o nimittäin ikinä tullu viel vastaavaa vastaa
Kale

Viesti Kirjoittaja Kale »

Onko vaihdepoljin suoraan akselin päässä, vai onko siinä vivusto välissä? Tuli vaan mieleeni, että jos se vivusto on kuiva ja ilman voitelua, niin se tekee kiusaa.
arvi1234

Kale kirjoitti:Onko vaihdepoljin suoraan akselin päässä, vai onko siinä vivusto välissä? Tuli vaan mieleeni, että jos se vivusto on kuiva ja ilman voitelua, niin se tekee kiusaa.
suoraa sakselin pääs
vilukalle

Viesti Kirjoittaja vilukalle »

Olen melko varma että ongelman aiheuttaa ne rattaan kyljessä olevat tapit,niissä ei tarvise olla paljoakaan kulumaa niin hylkii vaihteen pois päältä.
Vastaa Viestiin