BMW G650X

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Pete K2
Viestit: 689
Liittynyt: Su Huhti 15, 2012 10:41 pm
Pyörä: KTM 1190 Adv R
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti:

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Pete K2 »

Mä tilasin keväällä renkaat ja kaikki toimi kuin junan vessa. Maililla tuli väliaikatietoa joka välissä ja muistaakseni renkaat taisi tulla suoraan kotio asti. Voin suositella!
ex. KTM 690 Enduro R, Yamaha YZF 250 Enduro, KTM 400 EXC, Yamaha WR 250 2-t, Yamaha IT 250, KTM 125 GS
oppeS

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja oppeS »

viesti poistettu
Viimeksi muokannut oppeS, La Elo 03, 2013 10:15 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
oppeS

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja oppeS »

tilasin renkaat ja sain kotio toimitettuna edullisesti.
Viimeksi muokannut oppeS, Pe Marras 15, 2013 9:47 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
TRF
Viestit: 51
Liittynyt: Pe Kesä 30, 2006 7:20 am
Pyörä: BMWG650Xch, Tenere, TZR250RD350
Paikkakunta: Raahe

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja TRF »

Morotonki!

startauksen jälkeen kuuluu erikoinen ääni startista, tai siitä jostain läheltä. Oliko tässä joku tyyppivika kuten muistelen, vai hourailenko vaan? Mielestäni tuo ääni on ilmestynyt/pahentunut tai sitten ei :oops:

Ettei vaan olis jotakin hajoamassa ja mahdollisesti särkemässä lisää paikkoja. Varmuuden vuoksi siksi viisaammilta kyselen...
TRF
Viestit: 51
Liittynyt: Pe Kesä 30, 2006 7:20 am
Pyörä: BMWG650Xch, Tenere, TZR250RD350
Paikkakunta: Raahe

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja TRF »

Morotonki!

startauksen jälkeen kuuluu erikoinen ääni startista, tai siitä jostain läheltä. Oliko tässä joku tyyppivika kuten muistelen, vai hourailenko vaan? Mielestäni tuo ääni on ilmestynyt/pahentunut tai sitten ei :oops:

Ettei vaan olis jotakin hajoamassa ja mahdollisesti särkemässä lisää paikkoja. Varmuuden vuoksi siksi viisaammilta kyselen...
pekkas
Viestit: 508
Liittynyt: Ma Marras 30, 2009 5:27 pm
Pyörä: 1090 R

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja pekkas »

Eiköhän se ole nuissa isommissa yx mukisissa yleensä tuo startin vapaa kytkin...
Takaisin potkiminen rikkoo..huono akku auttaa vilä asiaan.(rikkoontuu helpommin)
Tuosta kuviin--->
http://www.google.fi/search?q=bmw+f650+ ... 66&bih=667
-----------ajo omalla vastuulla-----------------
an13
Viestit: 1112
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 1:17 pm
Pyörä: 690

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja an13 »

Starttikytkimestä löytyy tästä samasta ketjusta hieman aiemmin:
viewtopic.php?f=5&t=4130&start=585#p218351
Avatar
Ilmari
Viestit: 1099
Liittynyt: Su Maalis 12, 2006 11:15 am
Pyörä: T7,CBR600, zxr6
Paikkakunta: Kokkola

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Ilmari »

Nostetaas vähän.

Tänä kesänä kokeiltua, 16-47 välitykset liian harvat ainakin mun makuun.

Räkäraudasta tehty vaihdepoljin on HUIPPU! Kaksi kertaa olen ajanut polkimen kantoon ja aivan mutkalle. Oikaistu Leathermanilla ja matka jatkuu.

-Ile-
Viuh
Viestit: 1744
Liittynyt: La Maalis 12, 2011 2:05 pm
Pyörä: CRF1100L, SE, 701 LR Aurora, R75/5

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Viuh »

Minkä polkimen Ilmari laittoi? Itsellä Yamahan alumiininen.
an13
Viestit: 1112
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 1:17 pm
Pyörä: 690

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja an13 »

Minulla jäi joku Yamahan räkärautainen pari senttiä orkkista lyhyemmäksi ja kävi ärsyttämään niin pistin Touratechin jatkettavan mallin joka on aika hyvä.
http://shop.touratech.se/SE/Catalog/bmw ... 127-0.html

Tuolta löytyi myös uusi kärki litistyneeseen jarrupolkimeen.
Avatar
Ilmari
Viestit: 1099
Liittynyt: Su Maalis 12, 2006 11:15 am
Pyörä: T7,CBR600, zxr6
Paikkakunta: Kokkola

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Ilmari »

Mulla on tuo Turhatekin jatkettava malli.

-I-
oppeS

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja oppeS »

Laitoin kurapyöräsivuston mukaisen Stormilta ostetun 'räkäraudasta' tehdyn Yamahan polkimen,
jota muotoilin sopivaksi ja porailin kevennysreikiä täyteen. Hyvin on toiminut.
Hintaa tuli n. 20 €.
Avatar
Sottapytty
Viestit: 851
Liittynyt: La Maalis 10, 2007 5:37 pm
Pyörä: BMW G650XChallenge
Paikkakunta: Eteläinen Suomi

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Sottapytty »

Alkoipa moottorin vasen puoli kastua ja pakoputki savuta rehvakkaasti öljyn käryä.

Eli, kannen ja öljysäiliön välinen kumiletku oli haurastunut halki.
Vasemmalla puolella, kangaspäällysteinen vajaan kahdenkymmenen sentin pituinen ja 6mm. sisähalk.

Helppo, nopea ja halpa vaihtaa.
Kannattanee vaihtaa ajoissa, ettei reissu katkea.
Avatar
Ilmari
Viestit: 1099
Liittynyt: Su Maalis 12, 2006 11:15 am
Pyörä: T7,CBR600, zxr6
Paikkakunta: Kokkola

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Ilmari »

Moro. Viimeisimmästä venttiilintarkastuksesta mennyt nyt 20 tkm. Onko yleensä ollut säätötarvetta?

-Ile-
Avatar
Sottapytty
Viestit: 851
Liittynyt: La Maalis 10, 2007 5:37 pm
Pyörä: BMW G650XChallenge
Paikkakunta: Eteläinen Suomi

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Sottapytty »

Ilmari kirjoitti:Moro. Viimeisimmästä venttiilintarkastuksesta mennyt nyt 20 tkm. Onko yleensä ollut säätötarvetta?

-Ile-
En tiiä, kohta pitäis alkaa omastakin katella (n.35tkm ajettu)
Mun ensimmäisessä 20tkm huollossa piti väljentää yhden imuventtiilin välystä.


Ps. jännä nykyilmiö on, että jotkut (ammattilaiset) venttiilinvälyksen tarkistajat tarkistavat vain alarajavälykset :evil: Tehdas on kyllä antanut raja-arvot myös suurimmalle sallitulle välykselle.

Kaverilla venttiilit piti ääntä, hän vei pyörän ammattilaiselle säädettäväksi. Kaverini joutui loppujen lopuksi itse tiukentamaan kolmen pakoventtiilin välykset tehdasarvojen sisään :evil: Ja kilkatus loppui.
Vastaa Viestiin