Husqvarna on vihdoin saanut lisätankit valmiiksi. Aikkauhee miten tuskallinen synnytys [FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY][FACE SCREAMING IN FEAR][FACE SCREAMING IN FEAR]
Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
Rider on the storm Ex: BMW F 650 GS Dakar '06, BMW F 650 GS '08, BMW F 800 GS '12, Husky 701 Enduro '16... --> '18
Takatankki näyttää olevan XL kokoa (?) joten bensaa saa mukaan varmaankin parikymmentä litraa. Ei varmaan mene kauaa kun Rade tekee tuohon katteen/tornin keulalle.
-17 mallia on. Ei ollut puhetta toisesta satulasta mutta kyllä tuo musta minulle riittää.
Tämä päivä menikin tallissa pyörään tutustuessa. Takajalkatapit ruuvasin pois ja kiinnipitokahvat vaihtui perun-moto tarakkaan. KTM-touring pleksin asensin keulalle.
Rekisterikilpiteline pitää lyhentää. Onko kellään ollut virkavallan kanssa hankaluuksia tuosta kun kilpikulma näyttää tulevan liian loivaksi? Itse olen saanut tuon takia sakot 250 EXC:llä
Sakot/huomautus tulee melko varmasti jos laitat kilven lipantynkään taivuttamatta sitä. Kuumailmapuhaltimella taivuttaa lippaa vähän pystympään, lailliseen kulmaan ei kannata taivuttaa ettei kilpiteline osu jousituksen pohjatessa takarenkaaseen ja mene poikki. Kahden katkenneet lipan jälkeen tein maltillisemman taivutuksen. Tämä siis 690:ssä, 701 lippa lienee aika samanlainen?
Ite ostin tuon 701:n heinäkuussa ja oli kanssa mustalla penkillä. Kaksi viikkoa aikaa soitin myyjälle kun kaupanteon yhteydessä lupasi toimittaa jälkikäteen tuon toisen penkin, eikä sitä ole näkynyt, lupasi lähettää heti, eikä ole vielä näkynyt. En minäkään tuolla toisella penkillä mitään muuta tee, mutta olisi tarkoitus asentaa toiseen penkkiin lämmitin talvikäyttöä varten. Kelkkaan laitoin viime talvena penkin lämppärin ja oli oikein mukava varuste siirtymillä
PAH kirjoitti:-17 mallia on. Ei ollut puhetta toisesta satulasta mutta kyllä tuo musta minulle riittää.
Tämä päivä menikin tallissa pyörään tutustuessa. Takajalkatapit ruuvasin pois ja kiinnipitokahvat vaihtui perun-moto tarakkaan. KTM-touring pleksin asensin keulalle.
Rekisterikilpiteline pitää lyhentää. Onko kellään ollut virkavallan kanssa hankaluuksia tuosta kun kilpikulma näyttää tulevan liian loivaksi? Itse olen saanut tuon takia sakot 250 EXC:llä
Jos ei ole muuttaneet rakennetta niin otat irti alkuperäisen kilpitelineen ja pulttaat kilven kiinni siihen takavalon alapuolelle, ei tarvitse enää edes kilpivaloa, tosin ei ihan lainpykälää täytä siinä mielessä että kilpivalo onkin käytännössä takaparkki eli punainen. Näin mulla ja serkkupojan pyörässä ja muutama muu kaupan päälle ja tietääkseni kenellekään ei ole vielä moitteita tullut.
Olisko porukoilla halukkuutta tilata 701:een kevyitä telineitä sivulaukuille. Käykääpä katsomassa osoitteesta vanaschemotorsports.com.
Itse ajattelin tilata nuo "minimalist side racks"-tellingit. On aika sirot ja melko kevyetkin. Paino 3.2 kg. Tehty hyvin yhteensopiviksi Perun Moto takatarakan kanssa. Hinta 299 $ eli euroissa nykyisillä valuuttakursseista noin 250. Lisäksi tietysti tulee kuluja tullimaksuista. Kyselin toimitusehtoja ja lähetyskuluja ja aika mukavasti valmistaja tulee vastaan kuluissa ja hinnoissa, jos kaksi tai kolme settiä tilataan kerralla samassa paketissa. Mukavan näköistä muutakin tavaraa heillä on ja niistäkin saisi ihan ok alennuksia, jos tilaa kolme settiä tai enemmän. Tekevät tavaraa myös Kotareihin, joten niitäkin kamoja voi tilaukseen sisällyttää.
Jos kiinnostuit, laita viestiä tulemaan. Kerron tarkemmin.
0500791795
jhe kirjoitti:Olisko porukoilla halukkuutta tilata 701:een kevyitä telineitä sivulaukuille. Käykääpä katsomassa osoitteesta vanaschemotorsports.com.
Itse ajattelin tilata nuo "minimalist side racks"-tellingit. On aika sirot ja melko kevyetkin. Paino 3.2 kg. Tehty hyvin yhteensopiviksi Perun Moto takatarakan kanssa. Hinta 299 $ eli euroissa nykyisillä valuuttakursseista noin 250. Lisäksi tietysti tulee kuluja tullimaksuista. Kyselin toimitusehtoja ja lähetyskuluja ja aika mukavasti valmistaja tulee vastaan kuluissa ja hinnoissa, jos kaksi tai kolme settiä tilataan kerralla samassa paketissa. Mukavan näköistä muutakin tavaraa heillä on ja niistäkin saisi ihan ok alennuksia, jos tilaa kolme settiä tai enemmän. Tekevät tavaraa myös Kotareihin, joten niitäkin kamoja voi tilaukseen sisällyttää.
0500791795
Laitoinkin jo sähköpostia, että lähtisin mielelläni tilaukseen mukaan. Perun Moton takatarakka on aivan erinomainen ja nuo kevyet Minimalist-laukkuraudat vaikuttavat oikein näppäriltä.
Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
Rider on the storm Ex: BMW F 650 GS Dakar '06, BMW F 650 GS '08, BMW F 800 GS '12, Husky 701 Enduro '16... --> '18
jhe kirjoitti:Olisko porukoilla halukkuutta tilata 701:een kevyitä telineitä sivulaukuille. Käykääpä katsomassa osoitteesta vanaschemotorsports.com.
0500791795
Toistaiseksi kolme settiä tulossa eli lähetyskulut jää pois ja aleprosentit otetaan esiin!
Teen tilausta vielä tällä viikolla.