Husqvarna 701 enduro

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Kanttura
Viestit: 404
Liittynyt: Ma Touko 09, 2011 7:35 pm
Pyörä: Husky 701 Enduro & KTM 400 EXC
Paikkakunta: Muurame

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja Kanttura »

Ohhoh, tätä "seikkailunavigaatiotornia" (Husqvarna 701 adventure navigation tower) joutuu kyllä nyt tutkailemaan vähän tarkemmin. Äkkiseltään kyllä miellyttää meikäläisen silmää ja kyseessä vielä eurooppalainen paja :D :D :D Piti kyllä katella ensisijaisesti vaan jotain kunnollista pleksiä, mutta nyt on vaarana, että tilanne eskaloituu :shock: Eihän se toisaalta ois väärin, että navistakin näkis toisella silmällä jotain ja toisen silmän vois pitää tiessä :roll: :)

Lähde: http://www.nomad-adv.com/701-husky-navi ... tower.html
Liitteet
husky-701-nomad_2_orig.jpg
toren-05_1_orig.jpg
toren-01_1_orig.jpg
Rider on the storm
Ex: BMW F 650 GS Dakar '06, BMW F 650 GS '08, BMW F 800 GS '12, Husky 701 Enduro '16... --> '18
Avatar
tokor
Viestit: 739
Liittynyt: Ti Touko 29, 2012 9:21 am
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Lumijoki

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja tokor »

Onhan tuo hyvän näköinen, hintakin olisi kohdallaan jos perusmalli sisältäisi valot ja maskin [WINKING FACE] Näyttää kuitenkin kiipeävän yli 800e kun ottaa valot ja maskin, siihen vielä toimitus. Ei tainnut mulla olla vielä noita ktm:n hiluja ku viimeksi nähtiin, 690 maski ja exc:n navitorni. Ei nimittäin paha yhdistelmä ole ja navikin on aika hyvin hollilla, hintakaan ei loppuun paha ole, noin 200e yhteensä. Jossain tässä ketjussa muistaakseni joku kuvakin noista ja jos ei niin sitten laitetaan. Asiasta kukkakeppiin, kunhan tässä saa aikaiseksi niin tiedä vaikka löytyy sopiva pre-load adjuster 701:seen. Yksi versio odottaa testaamista [WINKING FACE]
Koheltaja
Viestit: 8074
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Aika asiallinen navitorni eikä mielestäni ihan ole kovin pahan hintainen jos ottaa perusmallin pleksillä, oma valo kiinni ja muovista tekee sivupanelit. Jos väri häiritsee niin anodisointi tai pulverimaalaus maksaa muutaman kympin.
Kylätason kurapyöräilijä.
Avatar
TomppaV
Viestit: 768
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2012 2:34 pm
Pyörä: 950 adv S
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja TomppaV »

Kyllähän nyt Joulun alla voi ihan hyvin itselleen lahjaksi tuollaisen maskin/navitelineen tilata. Hintahan on toisarvoinen tekijä kun puhutaan lahjoista, eikö vaan ?

Näyttää hyvältä,ei kun tilaukseen!
Taas lähti mopo käsistä
Avatar
Sauli
Viestit: 735
Liittynyt: Ma Loka 24, 2005 9:59 am
Pyörä: 890 Adv R
Paikkakunta: Kouvola

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja Sauli »

TomppaV kirjoitti:Kyllähän nyt Joulun alla voi ihan hyvin itselleen lahjaksi tuollaisen maskin/navitelineen tilata. Hintahan on toisarvoinen tekijä kun puhutaan lahjoista, eikö vaan ?

Näyttää hyvältä,ei kun tilaukseen!
Samaa mietin kun harkitsin 1190 R:ään toisia kapeampia vanteita, jos lahjaksi ostaa ei hinnalla ole niin suurta merkitystä :D
XT 125 > CBR 1000 F > RF 900 R > XT 600 tenere > TT 600 R > TTR 600 E > KTM: Adv 640 > 690 enduro > Adv 950 S > Adv 1190 R > Adv 990 > 690 Enduro R > 790 Adv R > 890 Adventure R >21> >23> >26>
Avatar
TomppaV
Viestit: 768
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2012 2:34 pm
Pyörä: 950 adv S
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja TomppaV »

Tuossa Nomadin navitornissa olevia E-hyväksyttyjä ajovaloja etsiskelin huonolla menestyksellä netistä. Onko kukaan sattumalta noita tai vastaavia mistään ostellut?
Taas lähti mopo käsistä
an13
Viestit: 1112
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 1:17 pm
Pyörä: 690

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja an13 »

Vision-X Optimus Round Emark.
http://www.atlok.fi/led-lights/works-li ... valot.html
http://www.visionx-europe.com/Optimus_R ... fRoad.html

Lieneekö tuolla lähivalokuviollakin saatavilla?
meikä
Viestit: 1192
Liittynyt: To Kesä 01, 2006 1:56 am
Pyörä: 610 "crate" exc
Paikkakunta: hki

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja meikä »

TomppaV kirjoitti:Tuossa Nomadin navitornissa olevia E-hyväksyttyjä ajovaloja etsiskelin huonolla menestyksellä netistä. Onko kukaan sattumalta noita tai vastaavia mistään ostellut?
Näin asiasta mitään ymmärtämätön ihmettelee noiden ledien merkintöjä koska ne eivät näyttäisi olevan ollenkaan tuommoisten valojen :lol: Osaako joku tulkita noita paremmin jotta ovatko itse printanneet markkinointimielessä merkinnät linsseihin?

No saahan kiinastakin vaikka mitä "e-merkittyä".

e: Merkinnät lienevät oikeat mutta ilmeisesti on tavallista että ne ovat osin puutteelliset. Jossain lienee joku määräys joka sallii semmoisen sitten.
keke-56
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Tammi 06, 2017 12:20 pm
Pyörä: KTM 990 ABS 2010
Paikkakunta: jkl

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja keke-56 »

Morjens,
uutena rapa-ripana ja 701:hommaavana kyselisin, että kumpaako konakrit suosittelisi? Uutta 2017 mallia, vai olisiko motormanin 2016 esittlelymalli lisävarusteilla varteenotettava vaihtoehto? Kyseisessä pyörässä on jäykemmät etujouset, akran vaimennin, ilmansuodatin pestävää mallia ja ensimmäinen huolto tehtynä. Väliraha nykyiseen 990 adveen nähtävästi likimain sama.

Joko tuo tai sitten uusi husse tulee nähtävästi piakkoin Jyväskylään.
Avatar
tokor
Viestit: 739
Liittynyt: Ti Touko 29, 2012 9:21 am
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Lumijoki

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja tokor »

Motormannin esittelypyörää puoltaa minun mielestä valmiusaste, eli etujouset valmiina mallia jäykemmät, akra ja pestävä suodatin. Metrejähän siinä ei ole nimeksikään. Normi 2 vuoden takuu ja alkuperäiset osat mukana. Uutta kun katsoo niin saa muutaman ylimääräisen hevosen, vähän vääntöä lisää ja kaikki tämä noin tuhat kierrosta ylempänä kuin vanhassa myllyssä, riittävästi vanhassakin potkua [WINKING FACE] Uusin mylly tietty hiukan tärinättömämpi. Muutenhan noi on samoja vehkeitä. Joten makuasioita loppujenlopuksi.

-Tommi-
ps. Jos tuota käytettyä katsot niin etsi/pyydä Esa käsiin ja kerro terveisiä [WINKING FACE]
Aitta
Viestit: 28
Liittynyt: Su Elo 02, 2015 8:45 am
Pyörä: Husqvarna FE501
Paikkakunta: Helsinki

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja Aitta »

Ja ehkä tärkein ero on että 2016 versiossa on noi hienommat siniset muovit :lol:
keke-56
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Tammi 06, 2017 12:20 pm
Pyörä: KTM 990 ABS 2010
Paikkakunta: jkl

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja keke-56 »

Terve,
husse kaupat on tehty ja laitteen luvattiin olevan saatavilla maaliskuun alkupäivinä. Nyt odotellaan aikaista kevättä ja rospuuttoa jyväskylän seudulle, muusta tienoosta ei ole niinkään väliä.

Tommille kiitos neuvoista, tuo kyseinen laite oli vahvasti mukana listalla.

Ja Aitalle, mitä vähemmän kirjavuutta sen helpompi paikkailla miranolilla.
Avatar
tokor
Viestit: 739
Liittynyt: Ti Touko 29, 2012 9:21 am
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Lumijoki

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja tokor »

Onnea vain pyörän hankinnasta, nyt hyvää aikaa miettiä varustelua [WINKING FACE]
Gloid
Viestit: 17
Liittynyt: Su Helmi 21, 2016 4:36 pm
Pyörä: -

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja Gloid »

tokor kirjoitti:
Tohtori_650 kirjoitti:Löytyskö tolle tornille varaosanumero?
Jo vain löytyy

Kuva
Mistähän moisen saisi nykyään tilattua, kun tuo numero heittää aivan toisen näköiseen torniin? Vaatiko kuinka paljon muokkailua tuo sinun versio että istui paikalleen vai onko ihan pulttailuhomma?
Avatar
tokor
Viestit: 739
Liittynyt: Ti Touko 29, 2012 9:21 am
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Lumijoki

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja tokor »

KuvaKuva

Ylemmästä kyse, jostain syystä se näyttää nuo molemmat samalla numerolla kun googlella hakee. Itse hommasin Motorman Oulu ja ihan pelkästään tuolla numerolla se tuo ylempi malli tuli. Niin ja Exc:n kohdalle rasti, 690:n kohdalla tais pikemminkin tarjota tuota alempaa mallia.

Kiinnitys on bolt on, menee ylä- ja alakolmioon suoraan. 701:sen omalla lampulla joutuu hiukan askartelua harrastaan yläkiinnikkeiden kanssa ja abs:n kytkimen kanssa. Ei paha rasti.
Vastaa Viestiin