Uskoisin että moto-systeemit kelpaa jollekkin.Harri2 kirjoitti:No niin, nyt mullakin tuollainen mopo pihassa!! Aikas mieluinen ekan yön jälkeen vielä.
Vehkeestä olis jäämässä ylimääräiseksi motovanteet, 450 Hussen pyöristä muunnetut, omat levyt eessä ja takana sekä takarissa.
Laakerien vaihdolla käy takas Husqvarnaan.
Laitan tuonne myyntipalstalle, kunhan saan irti ja kuvia otetuksi.
Olisko teillä tarvetta tuollaisille....???
Harri
050 5511852
Onnittelut! ja tervetuloa sinivalkoiseen joukkoon, vaikkei sillä värillä niin väliä olekkaan.