KTM 690 Enduro (/R)

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

jmtillo
Viestit: 143
Liittynyt: Pe Syys 14, 2007 10:37 am
Pyörä: 990 adv R
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: KTM 690 Enduro (/R)

Viesti Kirjoittaja jmtillo »

ilduce kirjoitti:Muistaako kukaan millä sivulla oli juttua seisontatuen anturista? Muistan lukeneeni siitä, mutta en saanut haulla mitään.
Viime pesun jälkeen laite sammuttaa aina itsensä, kun laittaa vaihteen päälle.. ..vaikeuttaa hiukan käyttöä.. Jos muistan oikein, niin tuo on jonkun sortin "tyyppivika" (lue ominaisuus) näissä, joten porukalla lienee varmaan infoa ko. palikan vaihtamisesta, mistä se löytyy ja ehkä jopa osakoodi?
mulla ainakin teki samaa kun pukki oli kääntänyt seisontatuesta sen "lipareen" joka menee sen anturin kohdalle. Meni hetki ihmetellessa, mutta kun sen käänti takaisin niin matka jatkui.
Avatar
vtwin
Viestit: 513
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2008 12:08 pm
Pyörä: BMW, Ducati, Cube e-MTB
Paikkakunta: Sydän-Häme

Re: KTM 690 Enduro (/R)

Viesti Kirjoittaja vtwin »

magneetti, joka on sivuseisontatuessa (joka menee helposti vinoon) on 76503029000.
Sensori rungossa on 61011045000.

viralliselta osakauppiaalta saa myös sensorin ohittavan pulikan, noin tulitikkuaskin kokoinen, jonka jälkeen sivujalan asennolla ei ole väliä. tämä pulikka maksaa n. 30 EUR. ei nyt satu olemaan sen pulikan numeroa, se _saattaa_ olla jossain tässä ketjussa.. :-D
"..kai tässä ny ryyppää ku koneet hajoo ja lunta sataa.."
Avatar
kirppu
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 10:32 am
Pyörä: NN.
Paikkakunta: Kempele

Re: KTM 690 Enduro (/R)

Viesti Kirjoittaja kirppu »

vtwin kirjoitti:magneetti, joka on sivuseisontatuessa (joka menee helposti vinoon) on 76503029000.
Sensori rungossa on 61011045000.

viralliselta osakauppiaalta saa myös sensorin ohittavan pulikan, noin tulitikkuaskin kokoinen, jonka jälkeen sivujalan asennolla ei ole väliä. tämä pulikka maksaa n. 30 EUR. ei nyt satu olemaan sen pulikan numeroa, se _saattaa_ olla jossain tässä ketjussa.. :-D

Sensorin ohitusplugi on 61011046000
ex. KTM 690R -09
ex. KTM 640 Adventure -04
ex. Yamaha 660 Tenere -94
Tee__Vee
Viestit: 445
Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
Pyörä: Honda CRF 1100D
Paikkakunta: Kuopio

Re: KTM 690 Enduro (/R)

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

Oletteko käyttäneet talvella eri viskositeetin moottoriöljyjä?
Avatar
Sassi
Viestit: 177
Liittynyt: Pe Syys 09, 2005 9:38 am
Pyörä: KTM 690 Enduro
Paikkakunta: Nivala

Re: KTM 690 Enduro (/R)

Viesti Kirjoittaja Sassi »

vtwin kirjoitti:magneetti, joka on sivuseisontatuessa (joka menee helposti vinoon) on 76503029000.
Sensori rungossa on 61011045000.

viralliselta osakauppiaalta saa myös sensorin ohittavan pulikan, noin tulitikkuaskin kokoinen, jonka jälkeen sivujalan asennolla ei ole väliä. tämä pulikka maksaa n. 30 EUR. ei nyt satu olemaan sen pulikan numeroa, se _saattaa_ olla jossain tässä ketjussa.. :-D
Tähän vastaan lainauksella:
takakura kirjoitti:Sivujalan kytkin modiksen ei tarvitse olla niin kallis teeseitsemiehelle.
Hae elektroniikka kaupasta 1KOhmin vastus ja tinaa se pinkin ja mustan johdon väliin.
Heitä sillä mustalla palikka sensorilla vaikka räkättiä. Mutta muista, mopo ei sammu sivujalka alhaalla
ja ykkönen silmässä.
Kuva
Minä tein tämän ohjeen mukaan, vastus taisi maksaa jopa 40 snt...
--
Saukki
Oli KTM 690 Enduro, nyt Can-Am mönkijä
mualämpö
Viestit: 13
Liittynyt: To Elo 11, 2011 5:47 am
Pyörä: KTM 690 R
Paikkakunta: Varkaus

Re: KTM 690 Enduro (/R)

Viesti Kirjoittaja mualämpö »

Tänään pikku lenkki kottaraisella, sitten ihmettelemään kun tiputtaa syylärinkulmasta nestettä. Yläreunasta keskeltä syyläriä tulee neste ulos. Viaksi paljastui hyvin todennäköisesti syyläri puhaltimen virtajohdon liitin joka samassa kohti moottorin puolella. Liitin on asennettu syyläriin kiinni ja osittain syylärin jäähdytys ripojen sisään. Se hieroi syylärin puhki. Homma varmistuu huomenna kun löysään syyläriä ja nään väliin, saa nähdä miten ktm takuu toimii. Tarkastakaa ihmeessä onko muillakin liitin syylärin rivoissa kiinni ?
jmtillo
Viestit: 143
Liittynyt: Pe Syys 14, 2007 10:37 am
Pyörä: 990 adv R
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: KTM 690 Enduro (/R)

Viesti Kirjoittaja jmtillo »

mualämpö kirjoitti:Tänään pikku lenkki kottaraisella, sitten ihmettelemään kun tiputtaa syylärinkulmasta nestettä. Yläreunasta keskeltä syyläriä tulee neste ulos. Viaksi paljastui hyvin todennäköisesti syyläri puhaltimen virtajohdon liitin joka samassa kohti moottorin puolella. Liitin on asennettu syyläriin kiinni ja osittain syylärin jäähdytys ripojen sisään. Se hieroi syylärin puhki. Homma varmistuu huomenna kun löysään syyläriä ja nään väliin, saa nähdä miten ktm takuu toimii. Tarkastakaa ihmeessä onko muillakin liitin syylärin rivoissa kiinni ?
oli liitin kiinni rivoissa, reikä tuli. Eipä ollu takuuta mitä koettaa, mutta paikkasin kemiallisella metallilla, kymppitonni nyt ajeltu sillä patentilla ilman ongelmia.
mualämpö
Viestit: 13
Liittynyt: To Elo 11, 2011 5:47 am
Pyörä: KTM 690 R
Paikkakunta: Varkaus

Re: KTM 690 Enduro (/R)

Viesti Kirjoittaja mualämpö »

Sillä lailla, eli tehdas asentaa hiukka väärin tuon liittimen. No minulla tehdas takuu loppui 3 viikkoa sitten saa nähdä miten käy. Nyt selvisi kaverin 2011 mallissa liitin on siirretty flektin viereen, eli vika on tiedostettu tehtaallakin :).minulla 2009 malli.

Pitihänse vielä ruuvata syyläri irti , sinnehän se oli liitin kinnuttanut kennoo halkeaman . No eiköhän se KTM huolto ja maahantuoja sen hoida , hyvin on toiminut ainakin tähän asti!
Liitteet
Liittimen painauma.JPG
Liitin uponnut syylärin sisään!.JPG
Koheltaja
Viestit: 8075
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: KTM 690 Enduro (/R)

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

No huh huh, en kehtaa kertoa kauanko meni 161 sivun lukemiseen mutta kankkuspäivä kului aika rattoisasti :lol:

Mielikuvat 690:stä on olleet kuulopuheiden perusteella on olleet aika huonot mutta nyt kun topicci tuli lukaistua läpi niin eihän tää mikään mahdoton pommi olekkaan. Taitaa joutua laittaa harkintaan kunhan saa nykyisen pelin myytyä ja katotaan miltä 2012 mallisto näyttää.

Suurin harmitus oli että takakuran postaamat kuvat ei näkyneet ja viestien sisällöt ei aina täysin avautuneet.
Kylätason kurapyöräilijä.
Avatar
tertsu
Viestit: 2813
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Paikkakunta: Oulu

Re: KTM 690 Enduro (/R)

Viesti Kirjoittaja tertsu »

Koheltaja kirjoitti:No huh huh, en kehtaa kertoa kauanko meni 161 sivun lukemiseen mutta kankkuspäivä kului aika rattoisasti :lol:

Mielikuvat 690:stä on olleet kuulopuheiden perusteella on olleet aika huonot mutta nyt kun topicci tuli lukaistua läpi niin eihän tää mikään mahdoton pommi olekkaan. Taitaa joutua laittaa harkintaan kunhan saa nykyisen pelin myytyä ja katotaan miltä 2012 mallisto näyttää.

Suurin harmitus oli että takakuran postaamat kuvat ei näkyneet ja viestien sisällöt ei aina täysin avautuneet.
Harmi kun se Advriderin 690 megathread hävis, mutta on sielläkin taas luettavaa ainakin yhdelle krapulapäivälle. Ainiin ja 6500 km -11 mallin 690:llä ja ei vielä ensimmäistäkään vikaa. Kop kop...
Kura lentää...
Avatar
takakura
Viestit: 1099
Liittynyt: Ti Marras 06, 2007 9:14 pm
Pyörä: 690 Rally
Paikkakunta: Somero

Re: KTM 690 Enduro (/R)

Viesti Kirjoittaja takakura »

ADV 690 megaketju hävisi kun siellä jokku alko soittaan suutaan. GB anto bannia koko ketjulle.

Olen pahoillani että tästä ketjusta hävisi kaikki minun kuvat.
Pitäkää syyllisenä elisaa joka nosti kokoajan hintoja eikä nopeutta löytynyt.
Vaihdoin laajakaista firmaa. Kuvat on kyllä kaikki tallella.
Pitäis vaan löytää joku paikka minne ne vois jatkossakin tallentaa.
Ei mittää ideoita löytyis?
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Avatar
petev
Viestit: 772
Liittynyt: To Loka 07, 2004 4:50 pm
Pyörä: F850GS

Re: KTM 690 Enduro (/R)

Viesti Kirjoittaja petev »

takakura kirjoitti:Kuvat on kyllä kaikki tallella.
Pitäis vaan löytää joku paikka minne ne vois jatkossakin tallentaa.
Ei mittää ideoita löytyis?
Picasa on ilmainen, siellä olen omat kuvat pitäny.
Avatar
takakura
Viestit: 1099
Liittynyt: Ti Marras 06, 2007 9:14 pm
Pyörä: 690 Rally
Paikkakunta: Somero

Re: KTM 690 Enduro (/R)

Viesti Kirjoittaja takakura »

Kiitti vinkistä.
Picasa on näköjään googlen palvelu.
Mikkisoftalla on samanmoinen http://skydrive.live.com ja on myös pilvipalvelin.
Vaihtoehtoja on monia....
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Avatar
-jn-
Viestit: 546
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 10:30 am
Pyörä: SE/EXC350/GS
Paikkakunta: Vihti

Re: KTM 690 Enduro (/R)

Viesti Kirjoittaja -jn- »

takakura kirjoitti:Kiitti vinkistä.
Picasa on näköjään googlen palvelu.
Mikkisoftalla on samanmoinen http://skydrive.live.com ja on myös pilvipalvelin.
Vaihtoehtoja on monia....

Moi

Olen käyttänyt kuvat.fi palvelua , hyvänä puolena että voit itse vaihtaa www ositteen nimen .


terv jn
Tärkeintä ei ole päämäärä vaan liike ....

mopokuvia http://www.hobby.pic.fi/
Avatar
tertsu
Viestit: 2813
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Paikkakunta: Oulu

Re: KTM 690 Enduro (/R)

Viesti Kirjoittaja tertsu »

creative kirjoitti:Moro.
Tuli hommattua nuo Rally-Raidin lisätankit.
Mitä pitäis ottaa huomioon asentaessa, ja onko käytännössä asioita mitä kannattas muuttaa jo asentaessa.Heikoja kohtia yms...
Tankkipaketti tupsahti eilen kotiovlle, mutta pitää vielä miettiä jätänkö asennuksen keväämmälle kun talviajeluissa vakiotankkikin varmasti riittää ja 7,5tkm huoltokin olis kohta käsillä.
Oliko asennuksessa mitään ihmeellistä ja teitkö samalla mitään muutoksia?
Esim. SAS:in vois poistaa samalla.
Kura lentää...
Vastaa Viestiin