Kiitos. Näin toimin kun saan motivaation joka on nyt suoraan sanoen kateissa... Tilailen sen Aussin poikien profilterin tässä joku päivä sinne tankin sisään ja sitten varmaankin sitä lisäsuodinta vielä koska nyt sillä on ajettu 15500 eli taitanee olla se pumppukin siinä mallissa että irrottelee itseään polttoainelinjoihin.skuikka kirjoitti:No voi herran jumala tuota vekotinta. ja minä kun luulin että minulla oli ongelmia 690:n kanssa.
No, ota suutin irti läppärungosta, tähtää johonkin riepuun ja katso onko suihku tasainen sumu vai mallia "aamukusi joka pelkää pönttöä".
Tuon jälkeen tiedät onko suuttimessa kakkaa. Pidä suutinkärki ja se letkupää kädessä niin etteivät ne erkane toisistaan.
KTM 690 Enduro (/R)
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: KTM 690 Enduro (/R)
XT 125 > CBR 1000 F > RF 900 R > XT 600 tenere > TT 600 R > TTR 600 E > KTM: Adv 640 > 690 enduro > Adv 950 S > Adv 1190 R > Adv 990 > 690 Enduro R > 790 Adv R > 890 Adventure R >21> >23> >26>
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Tiedätkö milloin viimeksi on pa suodatin vaihdettu? se on jo todella tukkoisen näköinen 10tkm:llä.
Tunnetusti 690 pa pumppu irrottaa osittain hiilikuitu kommutaattori liuskoistaan tavaraa suodattimen tukkeeksi.
Jos sulla ei ole Rallyraid tyylistä polttoainekorkkia niin takuulla tankissasi on paljon sinne kuulumatonta tavaraa.
Pumpusta vielä tarinaa: On jopa löytynyt katkenneita kommuttattoriliskojen kuparijohtimia.
Tarkista pumppu, suodatin ja sen paineet. Jos ei vieläkään toimi niin niin hanki tunecu kaapeli
ja tarkista APAD ja THAD sensoreiden jännitteet. Kuten olen aikaisemmin kirjoittanut niin orkkis
metallifiltteri päästää pumpun ohi likaa sen väärän suunnittelun takia. Se profill filsu toimii.
Tunnetusti 690 pa pumppu irrottaa osittain hiilikuitu kommutaattori liuskoistaan tavaraa suodattimen tukkeeksi.
Jos sulla ei ole Rallyraid tyylistä polttoainekorkkia niin takuulla tankissasi on paljon sinne kuulumatonta tavaraa.
Pumpusta vielä tarinaa: On jopa löytynyt katkenneita kommuttattoriliskojen kuparijohtimia.
Tarkista pumppu, suodatin ja sen paineet. Jos ei vieläkään toimi niin niin hanki tunecu kaapeli
ja tarkista APAD ja THAD sensoreiden jännitteet. Kuten olen aikaisemmin kirjoittanut niin orkkis
metallifiltteri päästää pumpun ohi likaa sen väärän suunnittelun takia. Se profill filsu toimii.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Ei tietoa milloin suodin vaihdettu, korkki on alkuperäinen lukollinen.takakura kirjoitti:Tiedätkö milloin viimeksi on pa suodatin vaihdettu? se on jo todella tukkoisen näköinen 10tkm:llä.
Tunnetusti 690 pa pumppu irrottaa osittain hiilikuitu kommutaattori liuskoistaan tavaraa suodattimen tukkeeksi.
Jos sulla ei ole Rallyraid tyylistä polttoainekorkkia niin takuulla tankissasi on paljon sinne kuulumatonta tavaraa.
Pumpusta vielä tarinaa: On jopa löytynyt katkenneita kommuttattoriliskojen kuparijohtimia.
Tarkista pumppu, suodatin ja sen paineet. Jos ei vieläkään toimi niin niin hanki tunecu kaapeli
ja tarkista APAD ja THAD sensoreiden jännitteet. Kuten olen aikaisemmin kirjoittanut niin orkkis
metallifiltteri päästää pumpun ohi likaa sen väärän suunnittelun takia. Se profill filsu toimii.
Eli toisin sanoen tukkeessa on varmaankin suodin, näin uskoisin.
Olin vain toiveikas että olis hetken päässy ajelee ilman teknisiä murheita.
XT 125 > CBR 1000 F > RF 900 R > XT 600 tenere > TT 600 R > TTR 600 E > KTM: Adv 640 > 690 enduro > Adv 950 S > Adv 1190 R > Adv 990 > 690 Enduro R > 790 Adv R > 890 Adventure R >21> >23> >26>
-
kjooseppi
- Viestit: 386
- Liittynyt: Pe Huhti 04, 2008 1:47 pm
- Pyörä: Specialized Enduro comp 29"
- Paikkakunta: Kokkola
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Mistä noita profill filsuja saa tilattua...ei ainakaan mun taidoilla niitten nettikaupasta!
Tohtorillako=)
Re: KTM 690 Enduro (/R)
etuvalo lopetti eilen toimintansa ja välähteli aina välillä kun sitä paineli eri suuntiin.
Viaksi paljastui löystynyt liitin pinta etuvalon liittimestä. Kyseessä siis se liitin jossa on ne etuvalon 4 eri johdinta.
Ajettu 6600 ja 1,5 vuotta.
Luulin päässeeni näistä vioista eroon kun vaihdoin merkkiä
Viaksi paljastui löystynyt liitin pinta etuvalon liittimestä. Kyseessä siis se liitin jossa on ne etuvalon 4 eri johdinta.
Ajettu 6600 ja 1,5 vuotta.
Luulin päässeeni näistä vioista eroon kun vaihdoin merkkiä
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Sama todettu täälläkin, ei toimi osta nyt painike millään selaimella.kjooseppi kirjoitti:Mistä noita profill filsuja saa tilattua...ei ainakaan mun taidoilla niitten nettikaupasta!
XT 125 > CBR 1000 F > RF 900 R > XT 600 tenere > TT 600 R > TTR 600 E > KTM: Adv 640 > 690 enduro > Adv 950 S > Adv 1190 R > Adv 990 > 690 Enduro R > 790 Adv R > 890 Adventure R >21> >23> >26>
- hannuk
- Viestit: 1152
- Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 9:00 am
- Pyörä: 570 FE, 250 EXC-F
- Paikkakunta: Vantaa
- Viesti:
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Husabedgiin tarvisi kans sellasen suodatin-sukan.Sauli kirjoitti:Sama todettu täälläkin, ei toimi osta nyt painike millään selaimella.kjooseppi kirjoitti:Mistä noita profill filsuja saa tilattua...ei ainakaan mun taidoilla niitten nettikaupasta!
Vituttaahan nuo ongelmat käytettyjen kanssa, mutta vielä isomman vitutuksen saa kun ostaa mopon uutena entiseltä bergin maahantuojalta, ja siltä ei ole saanut toisille vanteille takajarrulevyä parissa kuukaudessa. Lisä ilo irtosi perjantaina, kun selvisi että sinällään selvä takuukorjaus onkin nyt vähän epäselvä, kun motokönigin sankari ei ole hoitanut myynnin yhteydessä tuon takuun aktivointia tjsp. Pirun hauska nähdä millanen tappelu siitäkin vielä tulee. No nyt on uus nokka-akseli ja siinä toivottavasti toimiva puolipuristin
Oma vastuu! Artisti maksaa...
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Sulta on nyt mennyt jotain ohi jos meinaat että Ktm 690 olis luottopyöräMaikki_S kirjoitti:etuvalo lopetti eilen toimintansa ja välähteli aina välillä kun sitä paineli eri suuntiin.
Viaksi paljastui löystynyt liitin pinta etuvalon liittimestä. Kyseessä siis se liitin jossa on ne etuvalon 4 eri johdinta.
Ajettu 6600 ja 1,5 vuotta.
Luulin päässeeni näistä vioista eroon kun vaihdoin merkkiä
Tämän mopon koko sähköjärjestelmä (ja etenkin suojaus likaa ja tärinää vastaan) tuntuu olevan aika lapsenkengissä, lamppuja menee tämän tuon ja R mallin etuvalolla ei tee yhtään mitään.. huonompi kuin nuo mopoliikkeiden 29,90 valomaskit, alkoi valot välkkymään ja syyksi paljastui polttimon yli löysä kiinnitys.. en korjannut, heitin pois koko maskin
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Tänään 11 tunnin työpäivän päälle käväisin muutaman tunnin rassaamassa tuota murheenkryyniä ja selvisi että helpointa on vaihtaa koko johtosarja, on niin paskana joka paikasta että ei taida fiksusti saada korjattua. Sen jälkeen voi sitten ruveta etsimään mitä muuta siinä on vikaa. Tuolla johtosarjalla vikaa on varmasti joka paikassa minne sähkö kulkee.
XT 125 > CBR 1000 F > RF 900 R > XT 600 tenere > TT 600 R > TTR 600 E > KTM: Adv 640 > 690 enduro > Adv 950 S > Adv 1190 R > Adv 990 > 690 Enduro R > 790 Adv R > 890 Adventure R >21> >23> >26>
Re: KTM 690 Enduro (/R)
pariin sataan lähtis Saksasta uusi 2009 R mallin johtosarja, ilmeisesti muutoin sama mutta mittariston liitin eri, voisko sen vaihtaa sopivaksi eli onko johdot kuitenkin samat?Sauli kirjoitti:Tänään 11 tunnin työpäivän päälle käväisin muutaman tunnin rassaamassa tuota murheenkryyniä ja selvisi että helpointa on vaihtaa koko johtosarja, on niin paskana joka paikasta että ei taida fiksusti saada korjattua. Sen jälkeen voi sitten ruveta etsimään mitä muuta siinä on vikaa. Tuolla johtosarjalla vikaa on varmasti joka paikassa minne sähkö kulkee.
XT 125 > CBR 1000 F > RF 900 R > XT 600 tenere > TT 600 R > TTR 600 E > KTM: Adv 640 > 690 enduro > Adv 950 S > Adv 1190 R > Adv 990 > 690 Enduro R > 790 Adv R > 890 Adventure R >21> >23> >26>
-
kjooseppi
- Viestit: 386
- Liittynyt: Pe Huhti 04, 2008 1:47 pm
- Pyörä: Specialized Enduro comp 29"
- Paikkakunta: Kokkola
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Eikös ne ollut juurikin CZ-ketjut jotka ensiasennusketjuina paukahtelee poikki näistä 690 mopoista?
Paljonko niillä tohtii ajaa??
Paljonko niillä tohtii ajaa??
Tohtorillako=)
-
jmtillo
- Viestit: 143
- Liittynyt: Pe Syys 14, 2007 10:37 am
- Pyörä: 990 adv R
- Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Mulla oli yli 13tkm ajetut CZ:t alla. En sen pidemmälle uskaltanut ajaa vaan pistin uudet alle. Ei noissä päällisin puolin mitään vikaakaan ollu...kjooseppi kirjoitti:Eikös ne ollut juurikin CZ-ketjut jotka ensiasennusketjuina paukahtelee poikki näistä 690 mopoista?
Paljonko niillä tohtii ajaa??
Ne kestää paremmin kun liottaa suovedessä aika ajoin
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Vaihdoin 5000 kohdalla. Ei ollut venymää tai muutakaan, mutta tuntui paremmelta vaan vaihtaa ne etukäteen. myös moni muu kanssapyöräilijä on näin tehnyt.kjooseppi kirjoitti:Eikös ne ollut juurikin CZ-ketjut jotka ensiasennusketjuina paukahtelee poikki näistä 690 mopoista?
Paljonko niillä tohtii ajaa??
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Kertaakaan ei tarvinnut kiristää, eka merkki vauriosta oli se että ketjut tippuivat tielle jossain 6tkm seutuvilla. Hyvä niin, sykkyrä eturissan ympärillä tuppaa olemaan hintava. Oli useammassa lenkissä murtuman alku.
-
kjooseppi
- Viestit: 386
- Liittynyt: Pe Huhti 04, 2008 1:47 pm
- Pyörä: Specialized Enduro comp 29"
- Paikkakunta: Kokkola
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Juu päätin vaihtaa ketjut tuohon. Kysymys: Käytättekö niittilukkoa vai sokka lukkoa?
Ite oon aina niitannut tähän asti, mutta nyt tuli ketjusarjan mukana ainoastaan sokkalukko. Kestääkö se vai lähdenkö vielä metsästämään niitattavaa?
Ite oon aina niitannut tähän asti, mutta nyt tuli ketjusarjan mukana ainoastaan sokkalukko. Kestääkö se vai lähdenkö vielä metsästämään niitattavaa?
Tohtorillako=)