Rässi66 kirjoitti:No eikös sulla oo Gessuli omaki makkaramopo myynnissä, mitä tilalle? Kisaenska?
Olis tuossa yks ysäri-LC4 mahdollisesti saatavana. Hmmm.
En kyllä pikku advesta taida luopua. löyty taas uusia ulottuvuuksia kun sen suoravedon sinne tinttas, ajoin muuten tommasta lc4 sxc:tä tuolla eestissä myös kiva peli ja tuntu adven jälkeen keveältä, vois olla kans yks vaihtoehto..
Kyl se kisaenska on mun ajoissa (ehkä varmaan sunkin) liian paljon huoltoavaativa (usein) ottaisin kyllä sen lc4:kun. Itseasiassa ei oo enään ees myynnissä
Dominator kirjoitti:Makkaraenska on kankea/painava ja pahemmassa maastossa menee hermot.. Kisapelillä ei montaa makkarareissua heitetä ilman että taas menee hermot..
Ratkaisu => Valkokilpinen makkaraenska ja kaveriks kilvetön kisapeli
Yhden mopon taktiikkaan sopii SEllainen pikkurimpula, käy joka lähtöön.
Niin tai niinkuin mun kompromissi tosin mullakin määrää lompakko tosi paljon rassia ja tuo on jotain sinne päin eli makkara enskaa, kovempaa meno halua kaipaava ja reissu pyörä.
Rässi jos hyvän WR450:n löydät ja siihen rahat riittää niin käy kiinni, tolla budjetilla (mitä rivien välistä voi lukee) ei hyvää kyllin tuoretta kisaenskaa oo parempaa saatavana. Toisaalta oon samaa mieltä et sun ajoihin/tavotteisiin/harrastusajatukseen se makkaraenska olis parempi. LC4:t kyl tärisee, mut ethän sä reissumopoo haekaan - ei taida sun mittakaavassa olla tärinää laisinkaan? Remonttirahaakin kannattaa varata, sen verran vanhoiks menee vaihtoehdot, ylläreitä tulee aina. Ydinkysymys paljonko tars keventyä, vai oliko se uudentua? Kun 690 kuiteskin XT:n painonen. Vai startti? Meinaan olishan noita, esim. 650 DR melkosen hyvä laite - jos nykysiä renkaitas haluut käyttää niin 18" kehä tilalle vaan.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Joo, oikein on luettu rivien välit, rahhaa ei paljoo oo.
Olis tuossa ollu yksi siisti WR450F, mutta siihen kaikki vilkut ja muut ripustelemaan ja kilvittämään....
Nyt taitaa olla 620 LC4 tulossa. Paremminha se kehittää lihasta nostaa suosta isoa makkaraenskaa.