DR 350 ja TT 350
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Jep, metsään ja kikkailuun se olisi. Tällaiset ovat vaihtoehdot toistaiseksi:
http://www.nettimoto.com/397596
http://www.nettimoto.com/395726
Ihan hyvän näköisiä kummatkin, varsinkin tuo dr on aika upeassa kunnossa. Enpä sitten tiedä kannattaako ostaa jompi kumpi vaiko kenties malttaa mielensä ja odottaa että sopiva xr 600 tulee tarjolle...
http://www.nettimoto.com/397596
http://www.nettimoto.com/395726
Ihan hyvän näköisiä kummatkin, varsinkin tuo dr on aika upeassa kunnossa. Enpä sitten tiedä kannattaako ostaa jompi kumpi vaiko kenties malttaa mielensä ja odottaa että sopiva xr 600 tulee tarjolle...
dr350
Siitä "pilkkomisesta" olen samaa mieltä, mutta en vajaa tahtisuudesta.
Kaksi tahtisessa tapahtuu kaikki samat asiat kierroksella, kun nelari vaatii
kaksi kierrosta.
Olen ensimmäisen kerran työni puolesta tutustunut kaksitahtiseen v.-62.
Siitä asti myös työskennellyt niiden kanssa, myös nelareiden.
Kyseseessä ei ole mitkään mopon moottorit tai vastaavat.
Olen edelleenkin vankka kaksitahtisen dieselin kannattaja.
Käyttäjän/huoltajan kannalta pidän miellyttävämpänä.
Tämä on vain minun mielipiteeni.
canam
Kaksi tahtisessa tapahtuu kaikki samat asiat kierroksella, kun nelari vaatii
kaksi kierrosta.
Olen ensimmäisen kerran työni puolesta tutustunut kaksitahtiseen v.-62.
Siitä asti myös työskennellyt niiden kanssa, myös nelareiden.
Kyseseessä ei ole mitkään mopon moottorit tai vastaavat.
Olen edelleenkin vankka kaksitahtisen dieselin kannattaja.
Käyttäjän/huoltajan kannalta pidän miellyttävämpänä.
Tämä on vain minun mielipiteeni.
canam
moro, mulla on TT350 1991.
Siitä on pidetty hyvää huolta vaikkei päälle päin näy.
Musta se on tosi hyvä vaihtoehto jos haluaa pyöritellä poluilla ja paikoissa missei kuitenkaan tarvi Matkaenduroiden perässä mennä 80 km/h tunnissa 100kilsaa sladissa ....
Kun se ei todellakaan ainakaan minun lyhyillä väityksillä paljoa kule.
Mutta.
Luotettava, ketterä, jousitukseen saa hyvään sohvapehmeys kuntoon, halpa, etc.
Ei ole uuden ajan enduro kapea keveä herkkä, muttei ole 600 jota monet ei pahaan paikkaan ajaisi.
Minä kiertelin paljon vuoria, kivikkoja polkuja joissa ei nopeuksia mennä vaan vaatii vääntöä ja etenemismahdollisuuksia.
Just sain sen tuotua kotiin, en oo rekisteriin vielä laittamassa, alan pukkaan sillä metässä muuten vaan, enkä ainakaan vielä oo sitä myymässä.
Sillä on ajettu 26000km, venttiilit on shimmi sääteiset, ketjut ja rattaat menee vaihtoon silloin tällöin, mulla on siinäö X racing pakari ja paljon tarroja varsinkin Kurapyöräilijä tarra.
moro
Siitä on pidetty hyvää huolta vaikkei päälle päin näy.
Musta se on tosi hyvä vaihtoehto jos haluaa pyöritellä poluilla ja paikoissa missei kuitenkaan tarvi Matkaenduroiden perässä mennä 80 km/h tunnissa 100kilsaa sladissa ....
Kun se ei todellakaan ainakaan minun lyhyillä väityksillä paljoa kule.
Mutta.
Luotettava, ketterä, jousitukseen saa hyvään sohvapehmeys kuntoon, halpa, etc.
Ei ole uuden ajan enduro kapea keveä herkkä, muttei ole 600 jota monet ei pahaan paikkaan ajaisi.
Minä kiertelin paljon vuoria, kivikkoja polkuja joissa ei nopeuksia mennä vaan vaatii vääntöä ja etenemismahdollisuuksia.
Just sain sen tuotua kotiin, en oo rekisteriin vielä laittamassa, alan pukkaan sillä metässä muuten vaan, enkä ainakaan vielä oo sitä myymässä.
Sillä on ajettu 26000km, venttiilit on shimmi sääteiset, ketjut ja rattaat menee vaihtoon silloin tällöin, mulla on siinäö X racing pakari ja paljon tarroja varsinkin Kurapyöräilijä tarra.
moro
-
Tase
- Viestit: 2629
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
- Paikkakunta: Oulu
Tervetuloa Suomeen ja Kelloon FinMotoFinMoto kirjoitti: ...
mulla on TT350 1991.
...
Musta se on tosi hyvä vaihtoehto jos haluaa pyöritellä poluilla ja paikoissa missei kuitenkaan tarvi Matkaenduroiden perässä mennä 80 km/h tunnissa 100kilsaa sladissa ....
Kai sinulla jokin enska on rekisterissäkin että pääset ajamaan matkaenduroitten perässä. Sladissa ei ole pakko ajaa ellei ole todella liukkaat renkaat, mutta alle 100 kilsan reissuja ei edes kannata tehdä. Siinähän menisi jo puolet ajasta pukemiseen.
Kyllä 350 tehot riittää surautuksille, yleensä ne pienet pyörät menevät ketterämmin kuin isot. Joten laita vaan kilvet pyörään ja menoksi.
Nyt taitaa Kello-Kiviniemi-Virpiniemi -alueelta löytyä jo ainakin 5 foorumilaista mikä on ihan mukava juttu.
Re: DR 350 ja TT 350
Avaampa tämän ketjun uudestaan.
Foorumin projektit osiolla jo kirjoittelinkin omasta Yamaha tt350 projektista.
Siihen tarviisin nyt kuvan jostain vastaavasta tt350 tyyppikilvestä, jos joku viitsisi sellaisen minulle nappasta.
Peittäkää toki oma runkonumero, kun se on yksilötieto, sitä en tarvitse. Tarvitsen vaan nähdä minkä näköinen se kilpi on ja mitä tietoja siinä ilmoitetaan, että voin tehdä samanlaisen omilla numeroilla, omaan pyörääni.
Foorumin projektit osiolla jo kirjoittelinkin omasta Yamaha tt350 projektista.
Siihen tarviisin nyt kuvan jostain vastaavasta tt350 tyyppikilvestä, jos joku viitsisi sellaisen minulle nappasta.
Peittäkää toki oma runkonumero, kun se on yksilötieto, sitä en tarvitse. Tarvitsen vaan nähdä minkä näköinen se kilpi on ja mitä tietoja siinä ilmoitetaan, että voin tehdä samanlaisen omilla numeroilla, omaan pyörääni.