Mun mielestä etupää on herkkä ei rahise mitenkään, eikä jumita missään kohtaa.Marko Hemmilä kirjoitti:Kuulostais vähän siltä että siellä etupäässä on jotain vähän jumissa.
Kun omaan pyörään vaihdoin pari vuotta sitten kaikki laakerit (paitsi koneeseen), huomasin että osa laakereista oli todella jumissa (esim sen alakolmion (johon etuiskarin alapää tulee kiinni) koneenpuolipään laakerit oli täysin jumissa (niitä ei ole suojattu vedeltä mitenkään joten pestessä tuonne pääsee vettä todella helposti.
Toinen mikä tuli mieleen oli että liikkuuko haarukat helposti ylös ja alaspäin jos pumppaat ilman etujarrua (hypit vaikka pyörän päällä silleen että kädellä tuet itseä ja pyörää seinästä).
Onko pyörässä alkuperäinen iskari? Onkohan se missä kunnossa?
Onko pyörällä kaaduttu, eli onko haarukat päässeet pyörähtämään?
Kyllä, haarukat toimii mun mielestä ihan kuin pitääkin, ajossa ja ''röykytyksessä'' todettu.
Alkuperäinen iskari, ajettu n.60tkm.
Edellinen omistaja ajoi pelkkää kaupunkiajoa. Mä olen kaatunut metsässä lähes paikaltaan kerran molemmille puolille, ei mitään vahinkoja ainoastaan kansiin pikku jälkiä. Bmw:n omat raudat eivät suojaa oikeastaan miltään. Pitäisi varmaan hommata suojaavammat. Onkohan kellään suositella paremmin suojaavia? Vai onko peltisuojat ainoa vaihtoehto?
Mutta tuossa edellä tulikin selvennystä muilta. Kiitos kaikille.