KTM 1190 Adventure

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Polotti
Pyörä: Suzuki Dr650RSE, KTM 1190 Adventure R

Re: KTM 1190 Adventure

Viesti Kirjoittaja Polotti »

Onko kukaan laitellu nastarenkaita näihin? Ja kuinka kapeaa ootte käyttäny takana?
Maakke
Pyörä: KTM 1190 adv

Viesti Kirjoittaja Maakke »

Moro.
1190:iä näkee tien päällä suht usein. Onko näin, että omistajat keskittyy ajelemiseen ilman kummempia ongelmia, kun malli ei nykyään herätä täällä keskustelua.
Itse tuoreena omistajana tykkään, että on hieno pyörä!
Viuh
Pyörä: CRF1100L, SE, 701 LR Aurora, R75/5

Viesti Kirjoittaja Viuh »

Mitä itsellä oli muutaman vuoden niin todella hyvä pyörä, toki huollot ajallaan ei siinä sen kummempaa.
koma
Pyörä: Husqvarna TE610,Ktm 1190 adventure

Viesti Kirjoittaja koma »

Maakke kirjoitti: Ke Heinä 03, 2024 4:57 pm Moro.
1190:iä näkee tien päällä suht usein. Onko näin, että omistajat keskittyy ajelemiseen ilman kummempia ongelmia, kun malli ei nykyään herätä täällä keskustelua.
Itse tuoreena omistajana tykkään, että on hieno pyörä!
Oma ollut nyt pari vuotta 18tkm->37tkm ja olen ollut tyytyväinen. Perus huoltojen lisäksi jouduin säätämään venttiilit viime vuonna. Nyt oli pari vikaakin loppukesästä. Hävitti jäähdytysnestettä ja startti pyöri tyhjää etenkin kylmällä kelillä. Vaihdoin uuden syylärin korkin ja ilmasin kunnolla niin ainakin toistaiseksi on pysynyt paisuntasäiliö täynnä. Startti vika korjaantui vaihtamalla koneen sisään torque limiter ratas joka taitaa olla tyyppivika näissä LC8 moottoreissa.

Muutoksia mitä olen tehnyt: Unifilter ilmansuodatin, Wings slipari, Power commander, 1290 T mallin plexi, Veridian cruise vakkari, Powerparts penkki, KTM omat tangon korotuspalat, 45-piikkinen takaratas pidemmillä ketjuilla.
Vastaa Viestiin