BMW R1100GS -97 Touratech H4 tuplavalot

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Finncherokee
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 5:18 pm
Pyörä: 1100 GS
Paikkakunta: Helsinki

BMW R1100GS -97 Touratech H4 tuplavalot

Viesti Kirjoittaja Finncherokee »

Millaisia kokemuksia 2 x 100mm H4 valoista? Paraneeko valoteho oleellisesti alkuperäisestä? Valmistaja kertoo ettei kytkentää tarvi muuttaa. Onko alkuperäinen kytkentä jo releellä vai vaatiiko tehon tuplaaminen sittenkin releen ettei katkaisin lämpene liikaa?
Finncherokee
Avatar
AM
Viestit: 936
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 5:45 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja AM »

Ei ole relettä. Kannattaa laittaa releet väliin.
Värkkäsin omaani hellan valot.
Liitteet
Valojen modifiointia 016.jpg
(684.95 KiB) Tiedosto ladattu 181 kertaa
POIKITTAISETHYRRÄVOIMATKAATAVATPYÖRÄNSATUNNAISESTI
JKM
Viestit: 459
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 1:07 pm
Pyörä: 1100GS,1150GSA
Paikkakunta: pohj.keski-suomi

Viesti Kirjoittaja JKM »

Laitoin itselleni Hellan H4 5 3/4" umpiot alkuperäiseen "koppaan",toisen laitoin releillä.Jouduin vain tekemään leveämmän "kauluksen"mutta käy alkuperäisesti 3kpl ruuveilla.(viereinen kuva).Valoteho ei tainnut juurikaan parantua tämän laatuisilla umpioilla mutta vikaantumisen kannalta ok.
VesaLaun
Viestit: 106
Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:38 pm
Pyörä: gsxr excf
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VesaLaun »

AM kirjoitti: Värkkäsin omaani hellan valot.
Mitäs nuo valot tuli maksamaan ja mitä kautta? Tarvetta olisi tollaselle pitkän umpiolle...
Avatar
AM
Viestit: 936
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 5:45 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja AM »

Valot ostettu varaosaliikkeestä. Löytyy Hellan kuvastosta.Maksoi n.250€ yhteesä vuosi takaperin. Saa myös ksenonina. http://www.orum.fi/index.php/Paremmilla ... emmin.html
POIKITTAISETHYRRÄVOIMATKAATAVATPYÖRÄNSATUNNAISESTI
Vastaa Viestiin