DL 650 V-STORM

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Jerry Cotton
Pyörä: Harkinnassa.

Viesti Kirjoittaja Jerry Cotton »

Enpä ole kuullut, että absien rikkoutuminen olisi itse pysähtymiseen vaikuttanut. Bemarin jarruongelmat kai liittyy enemmänkin kyseisen merkin servojärjestelmään lastentauteihin, eikä abseihin?

Mulla tuli absit "kaupan päälle", enkä kyllä enää pois antaisi, toisaalta normiajo-olosuhteissa saa olla aika tollo, että niitä saisi kuivalla asfaltilla aktivoituakaan.

Soratiekaahailuja varten on itävallan pojat keksineet off-napin :lol: Itse asiassa haluaisin vielä napin toimimaan siten, että takajarru lukkiutuisi, mut etufillari ei. Sit se ois aika lähellä tämän ajan täydellistä.
A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
ilduce
Pyörä: 690 ENDURO R

Viesti Kirjoittaja ilduce »

Jerry Cotton kirjoitti:Enpä ole kuullut, että absien rikkoutuminen olisi itse pysähtymiseen vaikuttanut. Bemarin jarruongelmat kai liittyy enemmänkin kyseisen merkin servojärjestelmään lastentauteihin, eikä abseihin?

Mulla tuli absit "kaupan päälle", enkä kyllä enää pois antaisi, toisaalta normiajo-olosuhteissa saa olla aika tollo, että niitä saisi kuivalla asfaltilla aktivoituakaan.

Soratiekaahailuja varten on itävallan pojat keksineet off-napin :lol: Itse asiassa haluaisin vielä napin toimimaan siten, että takajarru lukkiutuisi, mut etufillari ei. Sit se ois aika lähellä tämän ajan täydellistä.
Bemu tarinat kertovat akkujen tyhjenemisestä ja sitä kautta matkan katkeamisesta, ei jarrutusongelmista.. ..lienevät tosin marginaalitapauksia.

Nuo off-napilla varustetut laittee erikseen. Hieno keksintö... Sellaisen minäkin ottaisin
Lake
Pyörä: Vespa

Viesti Kirjoittaja Lake »

ilduce kirjoitti:
Nuo off-napilla varustetut laittee erikseen. Hieno keksintö... Sellaisen minäkin ottaisin
Ja jos puhutaan tuosta 2007 mallisesta stromista niin pahat kielet kertovat että siihenkin saa sellaisen rakennettua. Ainakin jos otetaan absien sulake irti, ne eivät toimi -> katkaisija väliin ja meillä on/off absit.
riekuraiku
Pyörä: ex-V-Strom 650

Re: DL 650 V-STORM

Viesti Kirjoittaja riekuraiku »

Mitä kokemusta porukalla etujousituksen parantamisesta. Meneekö paksuimmilla öljyillä liian hitaaksi vai pitääkö alkaa jousien vaihtoon? Vakionahan tuo niiaa niin pirusti.
Vastaa Viestiin