Mulla tuli absit "kaupan päälle", enkä kyllä enää pois antaisi, toisaalta normiajo-olosuhteissa saa olla aika tollo, että niitä saisi kuivalla asfaltilla aktivoituakaan.
Soratiekaahailuja varten on itävallan pojat keksineet off-napin
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Bemu tarinat kertovat akkujen tyhjenemisestä ja sitä kautta matkan katkeamisesta, ei jarrutusongelmista.. ..lienevät tosin marginaalitapauksia.Jerry Cotton kirjoitti:Enpä ole kuullut, että absien rikkoutuminen olisi itse pysähtymiseen vaikuttanut. Bemarin jarruongelmat kai liittyy enemmänkin kyseisen merkin servojärjestelmään lastentauteihin, eikä abseihin?
Mulla tuli absit "kaupan päälle", enkä kyllä enää pois antaisi, toisaalta normiajo-olosuhteissa saa olla aika tollo, että niitä saisi kuivalla asfaltilla aktivoituakaan.
Soratiekaahailuja varten on itävallan pojat keksineet off-napinItse asiassa haluaisin vielä napin toimimaan siten, että takajarru lukkiutuisi, mut etufillari ei. Sit se ois aika lähellä tämän ajan täydellistä.
Ja jos puhutaan tuosta 2007 mallisesta stromista niin pahat kielet kertovat että siihenkin saa sellaisen rakennettua. Ainakin jos otetaan absien sulake irti, ne eivät toimi -> katkaisija väliin ja meillä on/off absit.ilduce kirjoitti:
Nuo off-napilla varustetut laittee erikseen. Hieno keksintö... Sellaisen minäkin ottaisin