Kove

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Peltsi
Viestit: 2802
Liittynyt: To Loka 14, 2004 9:13 pm
Pyörä: Tunturi
Paikkakunta: Oulu

Re: Kove

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

No onpa kyllä. Toivottavasti rahkeet riittää ja merkki saa ansaitsemansa toimivan maahantuonnin.
Paskapuhetta, mutta uskon.
aakoo
Viestit: 9
Liittynyt: Pe Syys 25, 2009 11:43 am
Pyörä: Kaikki käy

Re: Kove

Viesti Kirjoittaja aakoo »

Kysyin Sähkiksen omistajalta tätä maahantuontiasiaa. Hän totesi olevansa jälleenmyyjä, ei maahantuoja.
Joillakin valmistajilla on harmillinen tapa ilmoittaa takapyörän joustomatka hieman poikkeavasti. En ole varma, mutta vahva oletus on, että kyseessä on iskarin männän varren pituus (liikevara). Siihen kun lisätään sitten linkkua tai muuta geometriikkaa ja drigonomeeriaa, niin päästänee lähelle sitä n. 300 mm joustomatkaa, joka on itselleni ja ehkä myös useimmille huomattavasti ymmärrettävämpi mitta.
Vastaa Viestiin