Yamaha Ténéré 700

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

markusj
Pyörä: T7, XC290

Re: Yamaha Ténéré 700

Viesti Kirjoittaja markusj »

Hmmm... T7 alla pyörinyt viimeksi Bridgestone Adv.cross AX41 tms. edessä. Kestänyt ja toiminut kuraryskyissä etelästä syvälle savvoon muutamia kertoja eestaa. Olin yllättynyt. Voisi kutsua jopa "six days" renkaaksi. Itselläni menee jatkoon.
Kun noita nettikuvia katsoo, niin näyttää kovin matalalta vrt. omaani. Mutta joo. Eihän tämä ole crossirengas vaan jtkn ääripäiden väliltä.
Lujaa menty jokapaikassa silti🙃
-markus-
pmw
Pyörä: XR650R, T7 Extreme

Viesti Kirjoittaja pmw »

Päädyin Stonekingiin taakse ja eteen Michelin ENDURO Medium 2. Katotaan kuinka käyttäytyy ja kuluu. Täytyy vaan odotella toiset vanteet saksasta. Muutakin hilpettä tuli osteltua, jospa tämäkin T7 näkisi pian hiekkaa ja soraa

Kuva
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
HiTec
Pyörä: Tenere 700 '22

Viesti Kirjoittaja HiTec »

Mulla meni LSK ABS dongle vaihtoon syksyllä. Oireina oli märällä kelillä se, että taka abs putosi itsekseen pois pelistä. Otin yhteyttä LSK ja he lähettivät minulle uuden ja kehottivat heittämään vanhan roskiin. No vanha on minulla edelleen tuolla pahvilaatikossa.

Tänä kesänä kun olen taas enempi ajellut, niin ainakin kahtena kertana taka abs on ollut lähtiessä pois päältä. En ole sitä itse missään vaiheessa ottanut pois, koska ajan tällä hetkellä lähinnä pikitietä työmatkoja. Laitoin juuri LSKlle sähköpostia asiasta, katsotaan millainen vastaus tulee. Ikävä, että uusikin dongle on mahdollisesti viallinen, ja toivonkin, että olen yksittäistapaus.
niplo
Pyörä: Tenere 700

Viesti Kirjoittaja niplo »

Mulla oli Teneressä myös ABS vikaa viime syksynä ja sitä todella pitkään etsin mistä se voisi johtua. ABS valo meni päälle ja kytkeytyi pois päältä aina jonkin ajan jälkeen kun lähti ajamaan. Vikavalo sammui kun syklasi virrat avaimesta. Tämän jälkeen oli taas tyytyväinen jonkin aikaa kunnes valo taas syttyi kun ajoi jonkun töyssyn yli. Etsin huonoja liitäntöjä kissojen ja koirien kanssa ja asiasta laitoin LSK:lle myös viestiä kun tuntui, että sain paikallistettua vian sen johtoon. Sieltä laittoivat uuden donglen mitään kyselemättä. Noh, lopuksi kävi ilmi, että se oli takakiekon ABS levyssä ollut lähes näkymätön kolhu, joka sekoitti järjestelmän. Oli todella ärsyttävä vika yrittää paikallistaa. Varmaan joku kivi osunut maastossa...
mico
Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black

Viesti Kirjoittaja mico »

Yamahalla nyt maaliskuusta alkaen pidennetty takuu, yhteensä 5v. Kuva

Vastaa Viestiin