Kiitos! Olin erittäin tyytyväinen edelliseen, mutta paluu isolohkoihin oli kytenyt jossain takaraivossa.
BMW F900 GS ja Adventure
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: BMW F900 GS ja Adventure
t. Jyki
Re: BMW F900 GS ja Adventure
Tänään kävin jokusen kierroksen kiertämässä paikallista crossirataa, tuntuu etusen kanssa olevan haasteita. En saa pitoa eteen kunnolla, tuntuu sortavan alta helposti. Oisko vinkkejä?
Enduroradalla tuli vähän haasteita, kun olikin spoori vähän syvempi mitä ennakoin! Myös jalkatapit raapii syvissä urissa, joten ei taida olla sinne enää asiaa.
Hiki tuli, mutta irti päästiin kaverin avustuksella.
Otin pois takarenkaan päällä olleen kuralapion ja tein kilven alle pienen kuraläpän jatkoksi. Tuntui toimivan ihan ok.



Lähetetty minun CPH2449 laitteesta Tapatalkilla
Enduroradalla tuli vähän haasteita, kun olikin spoori vähän syvempi mitä ennakoin! Myös jalkatapit raapii syvissä urissa, joten ei taida olla sinne enää asiaa.
Hiki tuli, mutta irti päästiin kaverin avustuksella.
Otin pois takarenkaan päällä olleen kuralapion ja tein kilven alle pienen kuraläpän jatkoksi. Tuntui toimivan ihan ok.



Lähetetty minun CPH2449 laitteesta Tapatalkilla
t. Jyki
Re: BMW F900 GS ja Adventure
Omassa pyörässä myös joskus havainnut samaa (T7) kiinnostaisi myös millä säädöillä lähdetään korjaamaan. Löytyisikö mahdollisesti keskusteluketjua jousituksen oireiden säätöön, kaverilla myös sama pyörä eli F900 GS ja maininnut myös samastaTänään kävin jokusen kierroksen kiertämässä paikallista crossirataa, tuntuu etusen kanssa olevan haasteita. En saa pitoa eteen kunnolla, tuntuu sortavan alta helposti. Oisko vinkkejä?
-
skuikka
- Viestit: 2236
- Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
- Pyörä: SE ja Stark
- Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Re: BMW F900 GS ja Adventure
Kuinka takana lie kuski on mutkissa? Minusta Ysigessu oli ihan luotettavan tuntuinen keulan pidolta syöttää vähän lujempaankin mutta liikun välillä koomisen paljon pyörän päällä. Tosi usein näkee porukan ajavan aika jäykästi keskeltä pyörää tai jopa vähän takapainoisena ja ei se keula silloin pure.
Raiserit nakkasin Gessusta pois kun testiin otin ja käänsin stongaa taakse ja alas että pääsen paremmin sen päälle.
Tennarilla en kauheasti ole ajanut mutta sen muistan että stonga on korkealla ja se häiritsi.
Eli: Veikkaan että kuskia voi säätää edemmäs ja sen helpottamiseksi pyörästä kannattaa säätää tankoa alemmas.
Noissa molemmissa tankki estää kovin edessä istumisen joten joutuu ajamaan enemmän tapeilta.
Raiserit nakkasin Gessusta pois kun testiin otin ja käänsin stongaa taakse ja alas että pääsen paremmin sen päälle.
Tennarilla en kauheasti ole ajanut mutta sen muistan että stonga on korkealla ja se häiritsi.
Eli: Veikkaan että kuskia voi säätää edemmäs ja sen helpottamiseksi pyörästä kannattaa säätää tankoa alemmas.
Noissa molemmissa tankki estää kovin edessä istumisen joten joutuu ajamaan enemmän tapeilta.
Re: BMW F900 GS ja Adventure
Raiserit on myös tästä poistettu, tanko on ehkä aavistuksen liian pystyssä.
Aika kovasti yritin crossista tuttua attack-asentoa hakea, mutten siinä onnistunut. Toki olen aika kuivan kesän orava verrattuna sinuun Sampo...
Treeniähän se vain vaatii ja enemmän pyörään totuttelua, hassusti Starkin ja 701:sen jälkeen tuntuu raskaalle!
Enduro Pro ruiskukarttaa myös muokkailin, vaihdoin moottoriohjelmaksi Dynamicin, niin rupeshan olleen hauskaa sorateillä. Oli aiemmin Road asetus. Nyt vastaa mukavasti kaasuun, keulaa saa kevennettyä ja luisut on piiiiiitkiä!
Lähetetty minun CPH2449 laitteesta Tapatalkilla
Aika kovasti yritin crossista tuttua attack-asentoa hakea, mutten siinä onnistunut. Toki olen aika kuivan kesän orava verrattuna sinuun Sampo...
Treeniähän se vain vaatii ja enemmän pyörään totuttelua, hassusti Starkin ja 701:sen jälkeen tuntuu raskaalle!
Enduro Pro ruiskukarttaa myös muokkailin, vaihdoin moottoriohjelmaksi Dynamicin, niin rupeshan olleen hauskaa sorateillä. Oli aiemmin Road asetus. Nyt vastaa mukavasti kaasuun, keulaa saa kevennettyä ja luisut on piiiiiitkiä!
Lähetetty minun CPH2449 laitteesta Tapatalkilla
t. Jyki