Moro,
Edellinen -20 mallinen palveli hyvin, mutta olen ollut uuteen Rallyyn erittäin tyytyväinen.
Pyörä on köykäsempi/helpompi käsitellä teknisessä hitaassa ajossa. En tiedä, mikä tämän eron tekee. Onko se painopiste sitten oikeasti alempi vai joku geometriakikka.
Vanhemmassa oli K-tech venttiilisarja edessä ja takana, vieterit kuskin (95kg + ajo- ja reissukamat) mukasesti, mutta vakio Rallyn jousitus pesee sen mukavuudessa silti pohjailematta sellasessa patikossa, mihin tämmösen pyörän kehtaa viedä. Kantaa Moskon kamat myös hyvin.
Tykkään myös vilkun katkasijasta ja siitä, että ABS + Traction Control lähtee pois painamalla ABS nappia ennen liikkeellelähtöä. Absit edelleen pulassa pehmeällä/irtonaisella.
Quick shifter on osoittautunut kivaks, kun koittaa edetä ripeämmin ja vaihteita vekslataan jatkuvasti.
Edellisessä oli Rally penkki erikseen hankittuna ja Rallyn orkkis penkki on ok. Stongakinnon korkeammalla ja seisten ajelu maistuu. Vanhaan laitoin protaper adventuren +30mm. Niin korkea tämä tosin ei ole. Jalkatappeja pudotin 15mm, niinkuin tein vanhassakin (mittaa 187cm).
En rarvitse miedompaa kaasuvastetta, enkä juuri käytä luiston estoa vaikka se kyllä joskus pelastaisi oho-huh tilanteilta. Moottoritiet välttää mieluusti edelleen vaikkakin tuulisuoja ehkä naksun parempi.
Tankin korkki ei tipu maahan tankatessa.
Teho ei ole kait juuri lisääntynyt, mutta riittää sorateillä hullutteluun. Bensaa menee vahaan malliin.
Ajettu on siis tälle kesälle mm. AT ralli, Uraa, KKKK ja Kivetty. Näihin kuljettu myös kinttupolkuja reissukamat päällä. Ja aina vaan maistuu!
Oliko jollain jo tieto mitkä on vakiojouset Rallyssä? N/mm
Lähetetty One plussasta Tapatalkilla