Kyllä oli puheiden mukainen peli ja kaupan teko helppoa... molemmat käynnisti omansa ja sitten kuunneltiin, että rahisee niin kuin KTM:ien pitää. Eikun Husa kyytiin, rahat kouraan(puhelimessa sovittu määrä), kuitti toisen, hyvät joulut ja keula kohti kotia. Koko tapahtuma kesti suunnilleen saman aikaa kuin telkän hyvästit kotiovella.
Rymyäjä kirjoitti:Jaa nää menit sen ostamaan, se on mun entinen mopo. Siinä alakerrassa vähän rohisee, kun on kerran unohtunut uudet öljyt laittaa öljynvaihossa.
No ei kyllä pitäs paljon nauraa, sille mun exälle kävi melkein noin(edellisellä omistajalla). Huollossa oli jääny joku roppu tai sihti kirimättä ja ajon aikana tullu sitten ympäristövahinko... huollon takuuna koko kone uusiksi...
Saaplari kun ei kerenny tänäänkään vaihtaa piikkejä alle... vähän jo syyhyttäs päästä koe ajolle. Manuaalit siitä puuttuu, liekkö jääny sulle vai kauemmas historiaan?
Rymyäjä kirjoitti:Jaa nää menit sen ostamaan, se on mun entinen mopo. Siinä alakerrassa vähän rohisee, kun on kerran unohtunut uudet öljyt laittaa öljynvaihossa.
No ei kyllä pitäs paljon nauraa, sille mun exälle kävi melkein noin(edellisellä omistajalla). Huollossa oli jääny joku roppu tai sihti kirimättä ja ajon aikana tullu sitten ympäristövahinko... huollon takuuna koko kone uusiksi...
Saaplari kun ei kerenny tänäänkään vaihtaa piikkejä alle... vähän jo syyhyttäs päästä koe ajolle. Manuaalit siitä puuttuu, liekkö jääny sulle vai kauemmas historiaan?
Pikkasen piti hauskuuttaa itseäni tässä. Tuosta, kun mainihtit, että rahisi niin kuin kotarien pitää niin iski tämä ajatus. Eli joo, ei ole mun exä.
Pikkasen piti hauskuuttaa itseäni tässä. Tuosta, kun mainihtit, että rahisi niin kuin kotarien pitää niin iski tämä ajatus. Eli joo, ei ole mun exä.
Onko paljo tunteja kamppeessa?
Huumorinkukka on siitä hyvä, että se kukkii vaikka kaamoksessa
Se n.180h siinä on... kai sillä vielä muutaman kerran makkarat nuotiolle vie
sohveli-76 kirjoitti:Minun entinen. Tarinoin mielelläni koko historiikin (56-176 h) mutten jaksa kirjottaa että jos huvittaa soittaa niin ole hyvä 0405691644
No minäpäs soitan jossain välissä, niin turistaan...