Kenen ex FE501 Husa

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

SiR
Pyörä: Norden(kohta), Husaberg FE 501

Kenen ex FE501 Husa

Viesti Kirjoittaja SiR »

Onko foorumilaisen entinen Husaberg FE501 2013 Miukin Koneella Torniossa?

Huomenna pitäs käydä hakemassa :shock:

Kovasti kauppias kehu hyväksi mutta sehän on hänen työnsä ...On vaan tuota välimatkaa n.500km ja harmitus valtava, jos se ei ole kunnossa...
Enduro on parasta huumetta.
SiR

Re: Kenen ex FE501 Husa

Viesti Kirjoittaja SiR »

Olipa kenen oli... nyt on minun 8)

Kyllä oli puheiden mukainen peli ja kaupan teko helppoa... molemmat käynnisti omansa ja sitten kuunneltiin, että rahisee niin kuin KTM:ien pitää. Eikun Husa kyytiin, rahat kouraan(puhelimessa sovittu määrä), kuitti toisen, hyvät joulut ja keula kohti kotia. Koko tapahtuma kesti suunnilleen saman aikaa kuin telkän hyvästit kotiovella.
Rymyäjä
Pyörä: kotari

Viesti Kirjoittaja Rymyäjä »

Jaa nää menit sen ostamaan, se on mun entinen mopo. Siinä alakerrassa vähän rohisee, kun on kerran unohtunut uudet öljyt laittaa öljynvaihossa.
Pyörät: -16 701enduro. Entiset: -18 exc-f250, -20 300exc tpi, -18 exc450, -14 exc250&300, -13 yz450f, -12 exc300, -03 CR250R, -01 kx125
SiR

Viesti Kirjoittaja SiR »

Rymyäjä kirjoitti:Jaa nää menit sen ostamaan, se on mun entinen mopo. Siinä alakerrassa vähän rohisee, kun on kerran unohtunut uudet öljyt laittaa öljynvaihossa.
:lol:

No ei kyllä pitäs paljon nauraa, sille mun exälle kävi melkein noin(edellisellä omistajalla). Huollossa oli jääny joku roppu tai sihti kirimättä ja ajon aikana tullu sitten ympäristövahinko... huollon takuuna koko kone uusiksi...

Saaplari kun ei kerenny tänäänkään vaihtaa piikkejä alle... vähän jo syyhyttäs päästä koe ajolle. Manuaalit siitä puuttuu, liekkö jääny sulle vai kauemmas historiaan?
Rymyäjä
Pyörä: kotari

Viesti Kirjoittaja Rymyäjä »

SiR kirjoitti:
Rymyäjä kirjoitti:Jaa nää menit sen ostamaan, se on mun entinen mopo. Siinä alakerrassa vähän rohisee, kun on kerran unohtunut uudet öljyt laittaa öljynvaihossa.

No ei kyllä pitäs paljon nauraa, sille mun exälle kävi melkein noin(edellisellä omistajalla). Huollossa oli jääny joku roppu tai sihti kirimättä ja ajon aikana tullu sitten ympäristövahinko... huollon takuuna koko kone uusiksi...

Saaplari kun ei kerenny tänäänkään vaihtaa piikkejä alle... vähän jo syyhyttäs päästä koe ajolle. Manuaalit siitä puuttuu, liekkö jääny sulle vai kauemmas historiaan?
Pikkasen piti hauskuuttaa itseäni tässä. Tuosta, kun mainihtit, että rahisi niin kuin kotarien pitää niin iski tämä ajatus. :D Eli joo, ei ole mun exä. :)

Onko paljo tunteja kamppeessa?
Pyörät: -16 701enduro. Entiset: -18 exc-f250, -20 300exc tpi, -18 exc450, -14 exc250&300, -13 yz450f, -12 exc300, -03 CR250R, -01 kx125
sohveli-76
Pyörä: H-D FLHX 124" KTM EXC500F KTM 950S

Viesti Kirjoittaja sohveli-76 »

Minun entinen. Tarinoin mielelläni koko historiikin (56-176 h) mutten jaksa kirjottaa että jos huvittaa soittaa niin ole hyvä 0405691644
040-5691644
SiR

Viesti Kirjoittaja SiR »

Rymyäjä kirjoitti:
SiR kirjoitti:

Pikkasen piti hauskuuttaa itseäni tässä. Tuosta, kun mainihtit, että rahisi niin kuin kotarien pitää niin iski tämä ajatus. :D Eli joo, ei ole mun exä. :)

Onko paljo tunteja kamppeessa?
Huumorinkukka on siitä hyvä, että se kukkii vaikka kaamoksessa :lol:

Se n.180h siinä on... kai sillä vielä muutaman kerran makkarat nuotiolle vie
SiR

Viesti Kirjoittaja SiR »

sohveli-76 kirjoitti:Minun entinen. Tarinoin mielelläni koko historiikin (56-176 h) mutten jaksa kirjottaa että jos huvittaa soittaa niin ole hyvä 0405691644
No minäpäs soitan jossain välissä, niin turistaan...
Vastaa Viestiin