Pakkasaamuina ei herää välttämättä ollenkaan ja nollaa itsensä lähes joka käynnistyksen yhteydessä.
Olisiko ideoita?
Konkathan siellä on varmasti kuivuneet, mulle just syksyllä kaveri vaihto ne, ja samalla muokkas niin että nopeudenkin näkee tripistä.
Ainakin rd04:ssä on myös sulake siellä takana, mulla vielä nollailee, ilmeisesti ei saa kunnon kosketusta sulakkelta, kun sitä pyörittelee, ni alkaa pelaamaan taas aikansa.
Foorumin gmailissa on ohjeet tuon trippimittarin kunnostukseen
Paikallisesta elektroniikkaliikkeestä haet vastaavat tilalle. Jos kolvi pysyy kädessä ja näkö on hyvä niin pitäisi onnistua.
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
Olettako laittaneet at:hen uusia vanteita?
Minun at:ssa alkaa molemmat vanteet hajoamaan, pinta irtoaa ja hapertuu venttiilin ja muutaman pinnan kohdalta. Vuoden aikana hapertunut melkoisesti, sekä etu että takavanne.
Ruggedroadsilla myydään 3,5 leveää, touratechilta saa 2,5 leveää, alkuperäistä 3 leveää ei vissiin ole saatavilla. Kumpi leveys kannattaisi hankkia?
tekes kirjoitti:Olettako laittaneet at:hen uusia vanteita?
Minun at:ssa alkaa molemmat vanteet hajoamaan, pinta irtoaa ja hapertuu venttiilin ja muutaman pinnan kohdalta. Vuoden aikana hapertunut melkoisesti, sekä etu että takavanne.
Ruggedroadsilla myydään 3,5 leveää, touratechilta saa 2,5 leveää, alkuperäistä 3 leveää ei vissiin ole saatavilla. Kumpi leveys kannattaisi hankkia?
Lähetetty minun E6553 laitteesta Tapatalkilla
Mulla on edessä Exelin vanne, painaa nyt koko etupyörä suunilleen saman ku entinen kehä
tekes kirjoitti:Olettako laittaneet at:hen uusia vanteita?
Lähetetty minun E6553 laitteesta Tapatalkilla
Mulla on edessä Exelin vanne, painaa nyt koko etupyörä suunilleen saman ku entinen kehä
Mistä tuommoisen saisi edullisimmin hankittua ja vieläpä asennettuakin?
Eihän kellään sattuis lojumaan tarpeettomana nopeusmittarin pyörittäjää? Pitäis huomena lähtee Venäjälle reissuun ja tottakai se valkoinen muoviratas korkkasi eilen Meneehän se digimittarilla, olis vaan ollu kiva ajaa mittari ympäri
Velzou kirjoitti:Eihän kellään sattuis lojumaan tarpeettomana nopeusmittarin pyörittäjää? Pitäis huomena lähtee Venäjälle reissuun ja tottakai se valkoinen muoviratas korkkasi eilen Meneehän se digimittarilla, olis vaan ollu kiva ajaa mittari ympäri
No just nakkasin yhden käytetyn kappaleen roskikseen, muistaakseni toimi mutta pätki ajoittain ja vaati sen peltilipareen taivuttelua. Penkasenko pönttöä? Pönttö sijaitsee Hämeenlinnassa.
Viuh kirjoitti:No just nakkasin yhden käytetyn kappaleen roskikseen, muistaakseni toimi mutta pätki ajoittain ja vaati sen peltilipareen taivuttelua. Penkasenko pönttöä? Pönttö sijaitsee Hämeenlinnassa.
Siis olisko sulla mahdollisesti siellä roskiksessa se musta pyörittäjän kuori sekä se valkonen EHJÄ muoviratas? Jos viitsit ni kato löydätkö sitä, tällähetkellä oon itekki Hämeenlinnassa