AFRICA TWIN

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Phav
Pyörä: R1200GS -09

Re: AFRICA TWIN

Viesti Kirjoittaja Phav »

HeceR kirjoitti:Se digitaalinen trippimittari...

Pakkasaamuina ei herää välttämättä ollenkaan ja nollaa itsensä lähes joka käynnistyksen yhteydessä.

Olisiko ideoita?
Konkathan siellä on varmasti kuivuneet, mulle just syksyllä kaveri vaihto ne, ja samalla muokkas niin että nopeudenkin näkee tripistä.
Ainakin rd04:ssä on myös sulake siellä takana, mulla vielä nollailee, ilmeisesti ei saa kunnon kosketusta sulakkelta, kun sitä pyörittelee, ni alkaa pelaamaan taas aikansa.
Foorumin gmailissa on ohjeet tuon trippimittarin kunnostukseen
Loud pipes save lives
-Pasi-
Salsa
Pyörä: itämainen

Viesti Kirjoittaja Salsa »

Mun rd7:sta vm. 1995 kans pimeni tuo digitaalinäyttö siihen malliin, että näyttää vaan pitkän rivin numero kaheksaisia.

Mistähän kohtaa ne konkat löytäs? Ossaako tämmönen oikosulukuasentaja niitä vaihtaa?

Joku mainihti rd4 mallin sulakkeen oleva jonku "takana". Minkä takana?
TransUralisti
Phav

Salsa kirjoitti:Mun rd7:sta vm. 1995 kans pimeni tuo digitaalinäyttö siihen malliin, että näyttää vaan pitkän rivin numero kaheksaisia.

Mistähän kohtaa ne konkat löytäs? Ossaako tämmönen oikosulukuasentaja niitä vaihtaa?

Joku mainihti rd4 mallin sulakkeen oleva jonku "takana". Minkä takana?
Pleksin takana on sulake, sit ne konkat on siellä tripin sisällä
Loud pipes save lives
-Pasi-
Totti
Pyörä: Tenere 700
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Totti »

Paikallisesta elektroniikkaliikkeestä haet vastaavat tilalle. Jos kolvi pysyy kädessä ja näkö on hyvä niin pitäisi onnistua.
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori

Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv

https://www.kuraukot.fi/
Salsa
Pyörä: itämainen

Viesti Kirjoittaja Salsa »

Suurkiitosta infformaattijosta.
TransUralisti
tekes
Pyörä: T7

Viesti Kirjoittaja tekes »

Olettako laittaneet at:hen uusia vanteita?
Minun at:ssa alkaa molemmat vanteet hajoamaan, pinta irtoaa ja hapertuu venttiilin ja muutaman pinnan kohdalta. Vuoden aikana hapertunut melkoisesti, sekä etu että takavanne.
Ruggedroadsilla myydään 3,5 leveää, touratechilta saa 2,5 leveää, alkuperäistä 3 leveää ei vissiin ole saatavilla. Kumpi leveys kannattaisi hankkia?

Lähetetty minun E6553 laitteesta Tapatalkilla
Phav

tekes kirjoitti:Olettako laittaneet at:hen uusia vanteita?
Minun at:ssa alkaa molemmat vanteet hajoamaan, pinta irtoaa ja hapertuu venttiilin ja muutaman pinnan kohdalta. Vuoden aikana hapertunut melkoisesti, sekä etu että takavanne.
Ruggedroadsilla myydään 3,5 leveää, touratechilta saa 2,5 leveää, alkuperäistä 3 leveää ei vissiin ole saatavilla. Kumpi leveys kannattaisi hankkia?

Mulla on edessä Exelin vanne, painaa nyt koko etupyörä suunilleen saman ku entinen kehä
Loud pipes save lives
-Pasi-
HeceR
Pyörä: AT -93, XX -97

Viesti Kirjoittaja HeceR »

Phav kirjoitti:
tekes kirjoitti:Olettako laittaneet at:hen uusia vanteita?

Mulla on edessä Exelin vanne, painaa nyt koko etupyörä suunilleen saman ku entinen kehä
Mistä tuommoisen saisi edullisimmin hankittua ja vieläpä asennettuakin?
Phav

Mulle teki Mp-Mesta Heikkinen, meni vakuutuksen piikkiin. Noita kehiä löytyy vaikka ebaysta
Loud pipes save lives
-Pasi-
-Henkka
Pyörä: XRV 750 1996

Viesti Kirjoittaja -Henkka »

Mistä oletta tilnneet nuita madaltavia jalkatappeja? Pikasella googletuksella näytti olevan aika hinnoissaan jos +200$ joutuu nuista maksamaan.

Entäs penkin korotus. Löytyykö hyviä valmiita vai onko järkevämpi käydä teettämässä?

Niin ja rysteritkin melkeen pitäis hommata. Minkälaisia ootte saanut nuihin soviteltua?
an13
Pyörä: 690

Viesti Kirjoittaja an13 »

Tsekeistä Bosleyltä saa tapit, hintaa ~satasen
viewtopic.php?t=34640
https://www.facebook.com/Bosleys-Pegs-1329344163774808/
http://www.tenere.co.uk/forum/viewtopic.php?f=63&t=867

Emaililla voi englanniksi tilata bosley ät centrum . cz
Viuh
Pyörä: CRF1100L, SE, 701 LR Aurora, R75/5

Viesti Kirjoittaja Viuh »

Jos joku kaipaa niin tällaiset sälät on jääny hyllyyn.. lisäksi muutama sähkösarja. Ne taitaa olla a-mallista.

Kuva
Velzou
Pyörä: Honda Xrv 750 -99

Viesti Kirjoittaja Velzou »

Eihän kellään sattuis lojumaan tarpeettomana nopeusmittarin pyörittäjää? Pitäis huomena lähtee Venäjälle reissuun ja tottakai se valkoinen muoviratas korkkasi eilen :| Meneehän se digimittarilla, olis vaan ollu kiva ajaa mittari ympäri :D
Viuh
Pyörä: CRF1100L, SE, 701 LR Aurora, R75/5

Viesti Kirjoittaja Viuh »

Velzou kirjoitti:Eihän kellään sattuis lojumaan tarpeettomana nopeusmittarin pyörittäjää? Pitäis huomena lähtee Venäjälle reissuun ja tottakai se valkoinen muoviratas korkkasi eilen :| Meneehän se digimittarilla, olis vaan ollu kiva ajaa mittari ympäri :D
No just nakkasin yhden käytetyn kappaleen roskikseen, muistaakseni toimi mutta pätki ajoittain ja vaati sen peltilipareen taivuttelua. Penkasenko pönttöä? Pönttö sijaitsee Hämeenlinnassa.
Velzou
Pyörä: Honda Xrv 750 -99

Viesti Kirjoittaja Velzou »

Viuh kirjoitti:No just nakkasin yhden käytetyn kappaleen roskikseen, muistaakseni toimi mutta pätki ajoittain ja vaati sen peltilipareen taivuttelua. Penkasenko pönttöä? Pönttö sijaitsee Hämeenlinnassa.
Siis olisko sulla mahdollisesti siellä roskiksessa se musta pyörittäjän kuori sekä se valkonen EHJÄ muoviratas? :o Jos viitsit ni kato löydätkö sitä, tällähetkellä oon itekki Hämeenlinnassa
Vastaa Viestiin