Kokemuksia F800GS:stä
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
ankara
- Viestit: 676
- Liittynyt: Ma Elo 01, 2005 10:45 am
- Pyörä: AustriaTwin&LadyDomina
- Paikkakunta: Hausjärvi
Re: Kokemuksia F800GS:stä
Eli tällaisiakin vielä saa
http://hds.heavyduties.ro/bmwa/f800/F800cb.html
Elokuussa 2016 Hinta 95 EUR + rahti 45
http://hds.heavyduties.ro/bmwa/f800/F800cb.html
Elokuussa 2016 Hinta 95 EUR + rahti 45
Viimeksi muokannut ankara, To Elo 11, 2016 3:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Kokemuksia F800GS:stä
Nythän mä vasta hoksasin että koulukaveri on superin hävittäny 
-
ankara
- Viestit: 676
- Liittynyt: Ma Elo 01, 2005 10:45 am
- Pyörä: AustriaTwin&LadyDomina
- Paikkakunta: Hausjärvi
Re: Kokemuksia F800GS:stä
Joo, vaihtelun pitäis virkistää ja nyt näköjään pitää kokeillä vähän kaikkea, jopa bemaria...Viuh kirjoitti:Nythän mä vasta hoksasin että koulukaveri on superin hävittäny
Re: Kokemuksia F800GS:stä
Tunnistaako kukaan minkä merkkiset kaatumaraudat nämä on ? Ja onko noihin olemassa yläpuolisia rautoja, siis samaa sarjaa? Pitäisi saada varmuuden vuoksi suojaa syylarille.
Muoks
Taitaa olla Touratech:n raudat. Ylärautoja ei taida enää saada kuin 2013 mallista eteenpäin, tämä minun on 2012 mallia. Onko tähän vanhempaan malliin koskaan tehty lisäosaa yläraudoiksi, vai pitääkö nyt ostaa kokonaan uusi "raudasto"?
Muoks
Taitaa olla Touratech:n raudat. Ylärautoja ei taida enää saada kuin 2013 mallista eteenpäin, tämä minun on 2012 mallia. Onko tähän vanhempaan malliin koskaan tehty lisäosaa yläraudoiksi, vai pitääkö nyt ostaa kokonaan uusi "raudasto"?
Taas lähti mopo käsistä
Re: Kokemuksia F800GS:stä
Ettei olisi sw-motechin tuotantoa?
-
ankara
- Viestit: 676
- Liittynyt: Ma Elo 01, 2005 10:45 am
- Pyörä: AustriaTwin&LadyDomina
- Paikkakunta: Hausjärvi
Re: Kokemuksia F800GS:stä
Tai siis Bemarin OEM raudat, joihin näkyy TT tekävän lisäosaa uudempiin?TomppaV kirjoitti:Tunnistaako kukaan minkä merkkiset kaatumaraudat nämä on ? Ja onko noihin olemassa yläpuolisia rautoja, siis samaa sarjaa? Pitäisi saada varmuuden vuoksi suojaa syylarille.
Muoks
Taitaa olla Touratech:n raudat. Ylärautoja ei taida enää saada kuin 2013 mallista eteenpäin, tämä minun on 2012 mallia. Onko tähän vanhempaan malliin koskaan tehty lisäosaa yläraudoiksi, vai pitääkö nyt ostaa kokonaan uusi "raudasto"?
Re: Kokemuksia F800GS:stä
Juu sattaa ollakkin nuo OEM raudat.
Pistin Touratech:lle meiliä kuvan kanssa, saas nähdä vastaavatko.
Pistin Touratech:lle meiliä kuvan kanssa, saas nähdä vastaavatko.
Taas lähti mopo käsistä
Re: Kokemuksia F800GS:stä
Heti ehtivät vastaamaan, eli 2013+ mallin yläraudat käy, kunhan vaihtaa villkujen ja töötin paikkaa.
"Thanks for the email. You can use the 2013+ version on the older bikes but you will need to relocate your turn signals and your horn. It isn’t too much work to get them on the older bikes."
Iain - Sales and Technical Support
Touratech-USA / CycoActive, Inc.
"Thanks for the email. You can use the 2013+ version on the older bikes but you will need to relocate your turn signals and your horn. It isn’t too much work to get them on the older bikes."
Iain - Sales and Technical Support
Touratech-USA / CycoActive, Inc.
Taas lähti mopo käsistä
-
Harri Hemmilä
- Viestit: 1194
- Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
- Pyörä: R1200GS
- Paikkakunta: Ylivieska
Re: Kokemuksia F800GS:stä
Onkohan gessun tankissa missäpäin korvausilmaputki?
Ajotietokone näyttää että tankilla pääsee vielä yli 20km, mopo sammuu vauhdista.
Lähtee starttaamalla käyntiin ja hetken päästä sammuu uudestaan...
Huoltoasemalla kun aukaisee tankin niin kuuluu iso suhahdus, eli tankissa on alipaine.
Aattelin vaan että olisko korvausilmaputki tukossa?
Ajotietokone näyttää että tankilla pääsee vielä yli 20km, mopo sammuu vauhdista.
Lähtee starttaamalla käyntiin ja hetken päästä sammuu uudestaan...
Huoltoasemalla kun aukaisee tankin niin kuuluu iso suhahdus, eli tankissa on alipaine.
Aattelin vaan että olisko korvausilmaputki tukossa?
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
Re: Kokemuksia F800GS:stä
Olisko näistä apua ?
"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"
-
Harri Hemmilä
- Viestit: 1194
- Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
- Pyörä: R1200GS
- Paikkakunta: Ylivieska
Re: Kokemuksia F800GS:stä
Minäkin mietein että mahtaako tuo 14/18-letku olla korvausilmaputki?
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
Re: Kokemuksia F800GS:stä
Siltä se näyttää. Minulla oli joskus letkussa oleva venttiili jumissa. Kuvassa niitä on ilmeisesti kaksi (15,17), mutta itse huomasin vain tuon ensimmäisen. Se oli siellä kumiletkussa takana vaahtomuovi alla. Ruuvimeisselillä hieman tökin sitä ja se alkoi toimimaan. Puhaltelemalla sen toiminnan voi testata. Se on joku yksisuuntainen läppäsysteemi, jonka tarkoitus on estää polttoaineen valuminen ulos pyörän kaatuessa. Joku varmaan tietää paremman nimen.Harri Hemmilä kirjoitti:Minäkin mietein että mahtaako tuo 14/18-letku olla korvausilmaputki?
Edit: Osalistan mukaan 15 ei ole mikään venttiili, joten se oli tuo 17.
-
Harri Hemmilä
- Viestit: 1194
- Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
- Pyörä: R1200GS
- Paikkakunta: Ylivieska
Re: Kokemuksia F800GS:stä
Ok, kiitti vinkistä! Pitää loppuviikon aikana tarkistaaKratti kirjoitti:Siltä se näyttää. Minulla oli joskus letkussa oleva venttiili jumissa. Kuvassa niitä on ilmeisesti kaksi (15,17), mutta itse huomasin vain tuon ensimmäisen. Se oli siellä kumiletkussa takana vaahtomuovi alla. Ruuvimeisselillä hieman tökin sitä ja se alkoi toimimaan. Puhaltelemalla sen toiminnan voi testata. Se on joku yksisuuntainen läppäsysteemi, jonka tarkoitus on estää polttoaineen valuminen ulos pyörän kaatuessa. Joku varmaan tietää paremman nimen.Harri Hemmilä kirjoitti:Minäkin mietein että mahtaako tuo 14/18-letku olla korvausilmaputki?
Edit: Osalistan mukaan 15 ei ole mikään venttiili, joten se oli tuo 17.
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
Re: Kokemuksia F800GS:stä
Minulla oli tämä sama takaiskuventtiili tukkeutunut. Keräsi alipainetta bensatankkiin oikein reilusti, joten piti avata bensatankin korkki joka kerta kun pysähtyiHarri Hemmilä kirjoitti:Ok, kiitti vinkistä! Pitää loppuviikon aikana tarkistaaKratti kirjoitti:Siltä se näyttää. Minulla oli joskus letkussa oleva venttiili jumissa. Kuvassa niitä on ilmeisesti kaksi (15,17), mutta itse huomasin vain tuon ensimmäisen. Se oli siellä kumiletkussa takana vaahtomuovi alla. Ruuvimeisselillä hieman tökin sitä ja se alkoi toimimaan. Puhaltelemalla sen toiminnan voi testata. Se on joku yksisuuntainen läppäsysteemi, jonka tarkoitus on estää polttoaineen valuminen ulos pyörän kaatuessa. Joku varmaan tietää paremman nimen.Harri Hemmilä kirjoitti:Minäkin mietein että mahtaako tuo 14/18-letku olla korvausilmaputki?
Edit: Osalistan mukaan 15 ei ole mikään venttiili, joten se oli tuo 17.
Mutta toiseen asiaan. Onko muilla vanteiden pompottaminen ongelma? Minun etu- ja takarenkaat ovat tänä kesänä vaihdettu ja mp-liikkeessä tasapainotettu. Kuitenkin 60km/h nopeudessa on todella selvä pompotus havaittavissa, niin ennen kuin jälkeen renkaiden vaihdon. Vanteita pyöritettäessä ei suurempia heittoja ole nähtävissä ja pinnat ovat kaikki suurin piirtein samalla kireydellä. Mistä pompotuksen syytä olisi hyvä lähteä etsimään?
Re: Kokemuksia F800GS:stä
En usko että johtuu vanteesta tai renkaista, jostain syystä (voisiko olla runkogeometria?) 8satku tuntuu joidenkin mielestä pompottavan tuossa nopeudessa, sama tuntuu minulla joissain tilanteissa.
Taas lähti mopo käsistä