Mulla tällähetkellä vakio. Uutena siis itselle myöskin ostettu, joten luottoa asiaan on

Toimii hienosti noinkin. Mut alkanut kiinnostaa noi "pirkka"virittelyt, just tuon pienen alarekisterin nypytyksen suhteen Hyvin mä olen sillä pärjännyt tähänki asti, mut en mä korkeelt tipu jos sen vakioksi jostain syystä haluisi takaisin laitella. Eli halvalla teen. Putkenki pitäisi olla hiljainen (mieluusti saa vähän enemmän ääntä tulla, mut kuitenkin siihen malliin että sillä kehtaa vielä ajella

mitä Koheltajan juttuihin uskoon, kun vakiosta modaa, ja semmoinen foorumilta löytykin edukkaasti. Takapään modailin, kun on sen verran ruma vakiona. Jos "tyhjennetyllä" putkelolla, avarammalla putsarinkannella, ja kartalla pysyy äänimaailma tarpeeksi matalana, ja pikkasen vääntöö alas lisää, niin mä olen erittäin tyytyväinen. Kartan saa ecuun laittaa diileri, niin ei pitäis takuuasioiden muuttua.
osineen muokkausineen, puhutaan kuitenkin 150€ testauksesta.
Mut kun mietit kisaenskaa, ja kombromissiä, niin se kannattaa miettiä paljon sulle tulee kilsoi. Itselläni olisi jo 500/450exc jos ei tulis kaikkea vapaa-aikaa vietettyä pyörän päällä, ja vedettyä semmoisia 13pyörän letkoja assulla. Yksin tai toisen kuramopon kanssa kun ajelen niin sitten suuntaan aina hiekkateille pitää hauskaa ja sinne tuo 690 on kans kun omiaan, kun hyväksyy asian ettei tää kisaenska ole tosin isoilla hiekkateillä iso koko/voima on plussaa. Kisaenska ei sitä varten nyt ota tuulta alleen, kun vuodessa kilsaa tulee se 10000km. Siinä tippuu uuden kisapyörän arvo vähän liian härskisti. Eriasia jos meinaa pitää pyörän loppuun asti, niin sillähän ei sitten väliä ole. Mut laitappa myyntiin joku 30k ajettu 450exc

Moni ei kuitenkaan ymmärrä että se on ollut kiltissä ajossa jossa suurin osa assua.

Noilla kilsoilla voi vielä jotain omasta saadakin takaisin.