RALLY USA 400 KATUENDURO

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

s_elviö
Viestit: 114
Liittynyt: Pe Helmi 11, 2011 9:27 pm
Pyörä: Tiger EXPLORER
Paikkakunta: Läntisempi Suamen keskusta

RALLY USA 400 KATUENDURO

Viesti Kirjoittaja s_elviö »

Onko kellään tällaisesta hirmusta :lol: kokemusta

Modularboxin
RALLY USA 400 KATUENDURO
3990€

TEKNISET TIEDOT

Moottori:386cc, 4-tahti
Teho: 30hp / 22.0kw / 7000 rpm
Jäähdytys: Nestejäähdytteinen
Vaihteisto: 5-vaihteinen manuaali
Käynnistys: Sähköstartti
Etujarrut: Levy
Takajarrut: Levy
Renkaat: 3,00-21 / 4,60-18
Ulkomitat: P-L-K: 2155mm × 880mm × 1215mm
Istuinkorkeus: 880mm
Maavara: 300mm
Akku: 12V/9AH
Polttoainetankin koko: 10 litraa, polttoaine 98E
Kantavuus: 150 kg
Huippunopeus: 125-135km/h
Markkinoiden edullisin 400 kuutoinen moottoripyörä!
Koheltaja
Viestit: 8075
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: RALLY USA 400 KATUENDURO

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Joskus ohikulkiessani kävin noita mopoja katsomassa, ei oikein vakuuttanut. Tolla hinnalla alkaa myös saamaan käytettynä Yamaha XT660R/X, 250cc japanilaisen katuenskan tai jonkun vastaavan merkkipyörän. Niihin saa varaosia ja ne saa myytyä järkevällä hinnalla, tollanen neljän tonnin kiinalainen on heti kaupan teon jälkeen parin tonnin kiinalainen pyörä.
Kylätason kurapyöräilijä.
Vastaa Viestiin