Jtre kirjoitti:No sepä se kun tuo on jo tulpattuna ja silti ampuu niin pirusti..
Aiii no sitte, oon meinaan kans meinannu ton agr:än tukkimista, mutta jos sen tukkimisen hyöty on ei mitään niin antaa sitten vaan paukkua.
Mulla loppui kyllä Leksoissa paukuttelu kun tukin putsarikotelon päästä letkun. Paukutteli pahasti, lähes aina kaasun sulkiessa. Nyt joskus vähän napsauttaa tai aivastaa, eli ei enää mitään haittaa. Suosittelen kyllä tukkimaan, jos et vielä ole sitä kokeillut. Sopivan kokoinen kuula tai tulppa vaan putkeen.
Itse poistin tenerestä koko lisäilmajärjestelmän venttiileineen ja letkuineen, turhaa painolastia ne siellä vaan on. Tulppa putsarikotelon letkulähtöön, umpilaippa kanteen ja paukuttelu loppui täysin.
Gessuli eihän sun mopottimes ammu läheskään yhtä paljon kuin meikäläisen. En ainakaan huomannut montaa kertaa ampuvan kun perässä lauantaina ajelin...
Tosian jos olen oikein ymmärtänyt niin 2004-2006 on tupla kipinä koneita ja 2007 eteenpäin on yksikipuna koneita. Tämä sitten vissiinkin aika paljon vaikuttaa kuinka hyvin tuo agr tulppaus toimii..
Jostain luin että nois vanhemmissa vehkeissä ampumista vois saada vähenemään lisäämällä Power Commanderilla 0% kaasulle enemmän löpöä.. Tätä kokeilen kunhan saan tuon asennettua ja penkitettyä..
Noniin pitkäaikainen haave on tänään toteutunut. Kaupat tuli tehtyä 2009 mallisesta x:stä. Käsisuojien puutteen huomasin koeajalla, mutta sekin korjaantui kun biltemasta hain alumiiniset suojat. Keskiviikkona haen mopon liikkeestä kun nyt ei pysty tikkien takia ajella. Myyjä puhui, että laite olisi kuristettu kaasusta. Onkos se näissä "perinteisin" tapa ja onko kuristus kahvassa vai muualla?
Pyörä on ihan orkkiskunnossa mutta vähän sen ilme tulee muuttumaan, kuitenkin aluperäisyyttä noudattaen.
Jos neljä pyörää olisi hyvä, olisi ihminen luotu konttaamaan.