Joo korkeahan tuo 800gs on. Päkiät kyllä molemmat yltäävät tonttiin. Olen kuitenkin jo siinä iässä että kasvan enään alaspäin.
Jos kuitenkin 8kessun laittas niin onkohan nyt hyvä aika tehdä kaupat vai kevään mp näyttelyn jälkeen. 2014 malli lienee sama kuin 2013?
,,,,,,,,,.........::::::???????!!!!----( ) ota täältä puuttuva välimerkki jos se on väärässä paikassa siirrä se tänne.
tikale kirjoitti:Elä viitsi suke62 kuumeista miestä yllyttää.
Joo korkeahan tuo 800gs on. Päkiät kyllä molemmat yltäävät tonttiin. Olen kuitenkin jo siinä iässä että kasvan enään alaspäin.
Jos kuitenkin 8kessun laittas niin onkohan nyt hyvä aika tehdä kaupat vai kevään mp näyttelyn jälkeen. 2014 malli lienee sama kuin 2013?
Itse tarkistan periskoopilla ettei satulalla ole ylimääräistä ja jalat eivät ylety kuin trampeille helppoo kun heinänteko
Osta E8GS siitä ei malta luopua. Vaihdoin just vanha meni liikkeestä viikossa !!!
"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"
Itse tarkistan periskoopilla ettei satulalla ole ylimääräistä ja jalat eivät ylety kuin trampeille helppoo kun heinänteko
Osta E8GS siitä ei malta luopua. Vaihdoin just vanha meni liikkeestä viikossa !!!
Jos tarkoitat sen joka oli cycle worldissa Raisiossa niin ostaja oli minä. . Jos puhutaan samasta pyörästä niin kerro mielellään vähän enemmän mitä sille on tehty ja mitä ei...Toivottavasti vielä toimiva laite, mutta miksi vaihdoit?
Jos tarkoitat sen joka oli cycle worldissa Raisiossa niin ostaja oli minä. . Jos puhutaan samasta pyörästä niin kerro mielellään vähän enemmän mitä sille on tehty ja mitä ei...Toivottavasti vielä toimiva laite, mutta miksi vaihdoit?
Ei siinä ole mitään vikaa, kilometrejä tuli tänävuonna >12tkm. ja kun kotoa saa luvan niin pitää heti toimia
Pistän sulle listan mitä pyörälle on tehty
Vinkki muille gessun ketjunkiristelijöille. Kannattaa joskus ottaa koko kiristyspultti irti, ja putsata kierteet, sekä rasvata hapettumisen estämiseksi. Mulla oli ketjunpuoleinen pultti jämähtänyt kiinni, ettei auttanut vd, eikä lämpö. Poikki meni. Sain porattua reiän pulttiin vastakierretapille. Poikki meni. Evon neitseellisille lumipoluille piti päästä, joten tein väliaikaisen patentin kiila-ankkurin holkista. Migillä yritän vielä saada kierteet näkyville.
suke62 kirjoitti:
Kävin tänään BMW lääkärissä kovan kuumeen takia. Selvisi että 8kessua saa myös madalletulla alustalla johon kuitenkaan ei saa ESAA. Onko suuri puute? jollain kokemuksia siitä? Onko suke62 sinulla madallettu alusta.
,,,,,,,,,.........::::::???????!!!!----( ) ota täältä puuttuva välimerkki jos se on väärässä paikassa siirrä se tänne.
Unohda nuo...ainoat oikeat, siis jos haluat muutosta parempaan, on progressiiviset jouset!
Esim. HyperPro, niitä saa lisäksi melkein kahdet tuolla hinnalla. Omani hommasin Oitracon nimisestä firmasta. Laitoin samalla progressiivisen myös taakse. Katso tässä ketjussa aiemmin kirjoittamiani viestejä asiasta.
Tuo omani on nyt niin hyvä, että piti melkein maalata toisen väriseksi koko mopo !
suke62 kirjoitti:
Kävin tänään BMW lääkärissä kovan kuumeen takia. Selvisi että 8kessua saa myös madalletulla alustalla johon kuitenkaan ei saa ESAA. Onko suuri puute? jollain kokemuksia siitä? Onko suke62 sinulla madallettu alusta.
Mulla ei ollut sen ihmeellisemmin madallettu siis tuo vanha pyörä, oli matalampi satula ja takana nk. madallusjousi Hyperpro jonka piti laskea istuinkorkeutta (-25mm. madallussarjasta) mutta eipä paljon laskenut -2mm. max. Edessä oli Wilbersin normi prog. jousi.
Suurinpana ongelmana koen sivuseisontatuen noston, kun kallistaa oikealle niin räpylä ei tahdo yltää vipstaakkiin, tämän ongelman olen ratkaissut.
Kuvassa testaan 1200GS pyörää
Liitteet
Nuo jouset ovat luultavasti liian jäykkä jos sinulla ei ole mahdollista lisätä paluuvaimennuksen. Samalla sivulla löytyy täydellinen setti Bitubo:lta, suht. edullinen jousien verrattuna. Sillä tulisit varmasti tyytyväinen.
K tarkoittaa kyllä jäykkyysaste. Originaalit ovat K=0,47, minulla on K=0,55 ja säädettävät (shiveroitu) vaimentimet.
Kiitos kommenteista ja ehdotuksista.
Katsotaan mihin päädyn.
Luultavasti minun parasta keskittyä ajotaitoni parantamiseen ja jättää pyörän varustelu vähemmälle.
Pikku vinkkinä voisin tähän sanoa että kannattaa opetella tapeilta ajoa se antaa aika paljon anteeks tota löllöö jousitusta.Niin ja tarkoitin soralla, assulla pärjää jotenkin tolla vakiollakin. Eli kannattaa säätää tangon korkeus sopivaksi seistessä, että on luonteva ajo asento.
Ana kirjoitti:Pikku vinkkinä voisin tähän sanoa että kannattaa opetella tapeilta ajoa se antaa aika paljon anteeks tota löllöö jousitusta.Niin ja tarkoitin soralla, assulla pärjää jotenkin tolla vakiollakin. Eli kannattaa säätää tangon korkeus sopivaksi seistessä, että on luonteva ajo asento.
Unohda nuo...ainoat oikeat, siis jos haluat muutosta parempaan, on progressiiviset jouset!
Esim. HyperPro, niitä saa lisäksi melkein kahdet tuolla hinnalla. Omani hommasin Oitracon nimisestä firmasta. Laitoin samalla progressiivisen myös taakse. Katso tässä ketjussa aiemmin kirjoittamiani viestejä asiasta.
Tuo omani on nyt niin hyvä, että piti melkein maalata toisen väriseksi koko mopo !
Onko kokemusta kummat paremmat Wilbers vai HyperPro tai Promoto?
Tuolta löytyi, mutta saattaa Oitraconiltakin saada melkein samaan hintaan? http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=bmw ... n&_sacat=0
tai hakusanalla bmw f 800 gs Gabelfedern