BMW G650X

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

oppeS

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja oppeS »

Toinen oli varmaan Petroskan, mustan ryhmän vetäjän, jos ei ollut sinun.
Viuh
Viestit: 1744
Liittynyt: La Maalis 12, 2011 2:05 pm
Pyörä: CRF1100L, SE, 701 LR Aurora, R75/5

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Viuh »

Siis oli minunkin siinä, ja meni mustan keulilla sekin :roll:
Koheltaja
Viestit: 8075
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

MarkkuHoo kirjoitti:
oppeS kirjoitti:Kysytäänpäs vaihteeksi taas renkaista:
Ajoni siirtymät asfalttia, mutta tilaisuuden tullen sorateitä (40/50 %). Mitkä renkaat Bemariin? Nyt alla kuluneet Sahara enduro 3:et.
Eli sekarengas (sora/asfaltti) olisi kyseessä vai olisikohan?
Tuo kuulostaa siltä, että Continental TKC80 toimisi oikein hyvin.
Tai Bridgestone TW301/302
Kylätason kurapyöräilijä.
oppeS

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja oppeS »

minkälainen on Heidenau K60:en soveltuvuus?
Luettuani sivustoja, ajettelin hankkia eteen Metzeler unicrossin, mutta mikä pariksi taakse (Sahara 3 vai Heidenau K60 vai joku muu)?
Mistä renkaat kannattaisi ostaa?
Avatar
Gessuli
Viestit: 1312
Liittynyt: To Syys 02, 2010 8:24 pm
Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Gessuli »

Onhan noita kauppoja pirkanmaalla, vianor, rengascenter, heino, keidas
ym ym.. Jos netistä hieman halvemmalla niin: http://www.mp-rengastore.com http://www.rengaskontti.fi

http://www.Biketema.fi

http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... =9&t=28515

Edit kontin osote toimivaks,
http://www.brbikers.com

EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
TRF
Viestit: 51
Liittynyt: Pe Kesä 30, 2006 7:20 am
Pyörä: BMWG650Xch, Tenere, TZR250RD350
Paikkakunta: Raahe

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja TRF »

Minkä mittanen ketju tähän täytyy hankkia? En nyt löydä mistään lenkkimäärää joka vakio rattaille pitäis olla.

Meinasin joko niitattavan tai sitten umpinaisen ketjun laittaa. Mikähän olisi suositus kestäväksi ketjuksi? Sais olla ihan parhaasta päästä...
Avatar
Gessuli
Viestit: 1312
Liittynyt: To Syys 02, 2010 8:24 pm
Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Gessuli »

TRF kirjoitti:Minkä mittanen ketju tähän täytyy hankkia? En nyt löydä mistään lenkkimäärää joka vakio rattaille pitäis olla.

Meinasin joko niitattavan tai sitten umpinaisen ketjun laittaa. Mikähän olisi suositus kestäväksi ketjuksi? Sais olla ihan parhaasta päästä...
Vakio ratasasetukset ja ketju BMW G 650 XChallenge 2010 on:
Eturatas: 16 Hammasta
Takaratas: 47 Hammasta
Ketjukoko: 520
Ketjun pituus: 112

http://www.biketema.fi/520120-prooffroa ... 29016.html

Katkaseennhan tuota joutunnee.. Jaa tuo taitaakin olla lukolla....
http://www.brbikers.com

EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
TRF
Viestit: 51
Liittynyt: Pe Kesä 30, 2006 7:20 am
Pyörä: BMWG650Xch, Tenere, TZR250RD350
Paikkakunta: Raahe

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja TRF »

Mutta eikö ole orkkis etunen 15 piikkinen? Kylläpä näin taitaa olla. Onko ketjun mitta sitten 110 linkkiä?

Kiitos linkistä, tuoltahan tuon halvimmalla näyttäis saavan...
Avatar
Gessuli
Viestit: 1312
Liittynyt: To Syys 02, 2010 8:24 pm
Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Gessuli »

Väärä ketju tuolla ylempänä, on liian pieni pitäisi olla 525:nen

http://www.biketema.fi/525124-premium-x ... 29054.html
http://www.brbikers.com

EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
Avatar
Gessuli
Viestit: 1312
Liittynyt: To Syys 02, 2010 8:24 pm
Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Gessuli »

Nonii, itseasiassa -08 ja 09 välissä ketjukoko muuttuu, minkäikäinen pyörä on?
http://www.brbikers.com

EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
Viuh
Viestit: 1744
Liittynyt: La Maalis 12, 2011 2:05 pm
Pyörä: CRF1100L, SE, 701 LR Aurora, R75/5

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Viuh »

Eikös kaikki yksilöt ole tehty '07 ja rekisteröinti aika vain muuttaa 'vuosimallia'.

Omassa 520 ketju, tehtaalta 15 etunen ja taakse 47 sopii Hussesta pienellä viilauksella.
Ketju 112 ja säätöihin sopii etuset välillä 14 - 16 välillä.
14:sta etusta kannattaa kokeilla, keventää keulaa kivasti.
Avatar
Gessuli
Viestit: 1312
Liittynyt: To Syys 02, 2010 8:24 pm
Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Gessuli »

Juu kyllähän se niin on, ovat vaan vaihdelleet noihin näämmä 525 sia ketjuja, tiedä sitten miks..
http://www.brbikers.com

EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
uti
Viestit: 404
Liittynyt: To Syys 08, 2011 3:43 pm
Pyörä: Honda CB 500XA ja MONKEY 125
Paikkakunta: Helsingin pitäjä

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja uti »

Eikö tuolta kannata tilata, ketjusarja tai ketjut http://www.motorradteile-hamburg.de/

(1x Chainkit with DID 520 VX, - X-Ring chain (endless), 112 links,
sprockets 15/47 teeth (from JT-Sprockets) - (Art.-No. DID-653)
for BMW F 650 GS (all models), Mod. 2000-2007
Preis: 84,95 Euro
Shipping-costs, Finland: 12,90 Euro
Total-price: 97,85 Euro, ton makso vuosi sitten ja eturattaan saa valita kahdesta eri koosta ja
ketju kiinteä tai "offen mit Nietschloss"/ avaa niitti )
TRF
Viestit: 51
Liittynyt: Pe Kesä 30, 2006 7:20 am
Pyörä: BMWG650Xch, Tenere, TZR250RD350
Paikkakunta: Raahe

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja TRF »

Tuoltahan se tilantaanki. Kiitos.
oppeS

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja oppeS »

Onko joku tilannut biketeman kautta-kokemuksia tavaran toimituksen suhteen-nopeus-varmuus-laatu?
Vastaa Viestiin