BMW G650X
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: BMW G650X
Siis oli minunkin siinä, ja meni mustan keulilla sekin 
-
Koheltaja
- Viestit: 8075
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: BMW G650X
Tai Bridgestone TW301/302MarkkuHoo kirjoitti:Tuo kuulostaa siltä, että Continental TKC80 toimisi oikein hyvin.oppeS kirjoitti:Kysytäänpäs vaihteeksi taas renkaista:
Ajoni siirtymät asfalttia, mutta tilaisuuden tullen sorateitä (40/50 %). Mitkä renkaat Bemariin? Nyt alla kuluneet Sahara enduro 3:et.
Eli sekarengas (sora/asfaltti) olisi kyseessä vai olisikohan?
Kylätason kurapyöräilijä.
-
oppeS
Re: BMW G650X
minkälainen on Heidenau K60:en soveltuvuus?
Luettuani sivustoja, ajettelin hankkia eteen Metzeler unicrossin, mutta mikä pariksi taakse (Sahara 3 vai Heidenau K60 vai joku muu)?
Mistä renkaat kannattaisi ostaa?
Luettuani sivustoja, ajettelin hankkia eteen Metzeler unicrossin, mutta mikä pariksi taakse (Sahara 3 vai Heidenau K60 vai joku muu)?
Mistä renkaat kannattaisi ostaa?
- Gessuli
- Viestit: 1312
- Liittynyt: To Syys 02, 2010 8:24 pm
- Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: BMW G650X
Onhan noita kauppoja pirkanmaalla, vianor, rengascenter, heino, keidas
ym ym.. Jos netistä hieman halvemmalla niin: http://www.mp-rengastore.com http://www.rengaskontti.fi
http://www.Biketema.fi
http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... =9&t=28515
Edit kontin osote toimivaks,
ym ym.. Jos netistä hieman halvemmalla niin: http://www.mp-rengastore.com http://www.rengaskontti.fi
http://www.Biketema.fi
http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... =9&t=28515
Edit kontin osote toimivaks,
http://www.brbikers.com
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
-
TRF
- Viestit: 51
- Liittynyt: Pe Kesä 30, 2006 7:20 am
- Pyörä: BMWG650Xch, Tenere, TZR250RD350
- Paikkakunta: Raahe
Re: BMW G650X
Minkä mittanen ketju tähän täytyy hankkia? En nyt löydä mistään lenkkimäärää joka vakio rattaille pitäis olla.
Meinasin joko niitattavan tai sitten umpinaisen ketjun laittaa. Mikähän olisi suositus kestäväksi ketjuksi? Sais olla ihan parhaasta päästä...
Meinasin joko niitattavan tai sitten umpinaisen ketjun laittaa. Mikähän olisi suositus kestäväksi ketjuksi? Sais olla ihan parhaasta päästä...
- Gessuli
- Viestit: 1312
- Liittynyt: To Syys 02, 2010 8:24 pm
- Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: BMW G650X
Vakio ratasasetukset ja ketju BMW G 650 XChallenge 2010 on:TRF kirjoitti:Minkä mittanen ketju tähän täytyy hankkia? En nyt löydä mistään lenkkimäärää joka vakio rattaille pitäis olla.
Meinasin joko niitattavan tai sitten umpinaisen ketjun laittaa. Mikähän olisi suositus kestäväksi ketjuksi? Sais olla ihan parhaasta päästä...
Eturatas: 16 Hammasta
Takaratas: 47 Hammasta
Ketjukoko: 520
Ketjun pituus: 112
http://www.biketema.fi/520120-prooffroa ... 29016.html
Katkaseennhan tuota joutunnee.. Jaa tuo taitaakin olla lukolla....
http://www.brbikers.com
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
-
TRF
- Viestit: 51
- Liittynyt: Pe Kesä 30, 2006 7:20 am
- Pyörä: BMWG650Xch, Tenere, TZR250RD350
- Paikkakunta: Raahe
Re: BMW G650X
Mutta eikö ole orkkis etunen 15 piikkinen? Kylläpä näin taitaa olla. Onko ketjun mitta sitten 110 linkkiä?
Kiitos linkistä, tuoltahan tuon halvimmalla näyttäis saavan...
Kiitos linkistä, tuoltahan tuon halvimmalla näyttäis saavan...
- Gessuli
- Viestit: 1312
- Liittynyt: To Syys 02, 2010 8:24 pm
- Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: BMW G650X
Väärä ketju tuolla ylempänä, on liian pieni pitäisi olla 525:nen
http://www.biketema.fi/525124-premium-x ... 29054.html
http://www.biketema.fi/525124-premium-x ... 29054.html
http://www.brbikers.com
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
- Gessuli
- Viestit: 1312
- Liittynyt: To Syys 02, 2010 8:24 pm
- Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: BMW G650X
Nonii, itseasiassa -08 ja 09 välissä ketjukoko muuttuu, minkäikäinen pyörä on?
http://www.brbikers.com
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
Re: BMW G650X
Eikös kaikki yksilöt ole tehty '07 ja rekisteröinti aika vain muuttaa 'vuosimallia'.
Omassa 520 ketju, tehtaalta 15 etunen ja taakse 47 sopii Hussesta pienellä viilauksella.
Ketju 112 ja säätöihin sopii etuset välillä 14 - 16 välillä.
14:sta etusta kannattaa kokeilla, keventää keulaa kivasti.
Omassa 520 ketju, tehtaalta 15 etunen ja taakse 47 sopii Hussesta pienellä viilauksella.
Ketju 112 ja säätöihin sopii etuset välillä 14 - 16 välillä.
14:sta etusta kannattaa kokeilla, keventää keulaa kivasti.
- Gessuli
- Viestit: 1312
- Liittynyt: To Syys 02, 2010 8:24 pm
- Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: BMW G650X
Juu kyllähän se niin on, ovat vaan vaihdelleet noihin näämmä 525 sia ketjuja, tiedä sitten miks..
http://www.brbikers.com
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
-
uti
- Viestit: 404
- Liittynyt: To Syys 08, 2011 3:43 pm
- Pyörä: Honda CB 500XA ja MONKEY 125
- Paikkakunta: Helsingin pitäjä
Re: BMW G650X
Eikö tuolta kannata tilata, ketjusarja tai ketjut http://www.motorradteile-hamburg.de/
(1x Chainkit with DID 520 VX, - X-Ring chain (endless), 112 links,
sprockets 15/47 teeth (from JT-Sprockets) - (Art.-No. DID-653)
for BMW F 650 GS (all models), Mod. 2000-2007
Preis: 84,95 Euro
Shipping-costs, Finland: 12,90 Euro
Total-price: 97,85 Euro, ton makso vuosi sitten ja eturattaan saa valita kahdesta eri koosta ja
ketju kiinteä tai "offen mit Nietschloss"/ avaa niitti )
(1x Chainkit with DID 520 VX, - X-Ring chain (endless), 112 links,
sprockets 15/47 teeth (from JT-Sprockets) - (Art.-No. DID-653)
for BMW F 650 GS (all models), Mod. 2000-2007
Preis: 84,95 Euro
Shipping-costs, Finland: 12,90 Euro
Total-price: 97,85 Euro, ton makso vuosi sitten ja eturattaan saa valita kahdesta eri koosta ja
ketju kiinteä tai "offen mit Nietschloss"/ avaa niitti )
-
TRF
- Viestit: 51
- Liittynyt: Pe Kesä 30, 2006 7:20 am
- Pyörä: BMWG650Xch, Tenere, TZR250RD350
- Paikkakunta: Raahe
Re: BMW G650X
Tuoltahan se tilantaanki. Kiitos.
-
oppeS
Re: BMW G650X
Onko joku tilannut biketeman kautta-kokemuksia tavaran toimituksen suhteen-nopeus-varmuus-laatu?