Kenen vanha gessu 1100 -95?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Eddie
- Pyörä: Yamaha dt 125 r
Kenen vanha gessu 1100 -95?
Kävin vilkaismassa tänään yhtä gessua aarbikessa:
http://www.nettimoto.com/bmw/r/1409310
Tuli fiilis, että tämän pyörän olen nähnyt jossain ja samalla huomasinkin kurapyöräilijöiden tarran oikealla puolella..
Onko tämä se fillari, jolla oli ajettu kohtuulliset lukemat?
http://www.nettimoto.com/bmw/r/1409310
Tuli fiilis, että tämän pyörän olen nähnyt jossain ja samalla huomasinkin kurapyöräilijöiden tarran oikealla puolella..
Onko tämä se fillari, jolla oli ajettu kohtuulliset lukemat?
- Kurahousu
- Pyörä: BMW G 450X, BMW F900GS, BMW R1100GS
Re: Kenen vanha gessu 1100 -95?
Minullahan tuo on ainakin ollut, sitten vaihdoin RM Heinolla (loppuvuodesta 2009) josta se myytiin eteenpän, en tiedä kenelle.
- Eddie
- Pyörä: Yamaha dt 125 r
Kuvia kun katselin, niin ainakin sitä on ulkoilutettu kunnolla!Kurahousu kirjoitti:Minullahan tuo on ainakin ollut, sitten vaihdoin RM Heinolla (loppuvuodesta 2009) josta se myytiin eteenpän, en tiedä kenelle.
Se taitaa olla sitten joku toinen punainen gessu, jolla oli taivallettu matkaa kilsa jos toinenkin.
- Kurahousu
- Pyörä: BMW G 450X, BMW F900GS, BMW R1100GS
Täytyy sanoa että paras pyörä mitä olen omistanut ja niitä on ollut kawaa, suzukia, kotaria, hondaa ja tietty noita bemuja. Gessulla pysty tekemään matkaa ja pääsihän sillä mukavasti maastossakin eteenpäin. Harrastuken painottuessa enemmän maastoon eikä saanut pitää useampaa pyörää niin tuli vaihdos tehtyä enduroon (BMW G450X).
Vaihteistohan tossa on lähes uusi, itse siihen vaihdoin, ja kone oli säädetty kohdilleen virityslastun kanssa kun siitä luovuin. Tietty aika paljon rompetta tuli siitä riisuttua kun ei niistä vaihdossa mitään ekstraa saanut. Hyvin sillä paukutti menemään yli 180km/h hiekkatiellä (GPS lukema, ei sitä mittaria pahemmin kattella ajaessa), asfaltilla en koskaan huippuja kokeillut.
Melkein tekis mieli hakea takas...
Vaihteistohan tossa on lähes uusi, itse siihen vaihdoin, ja kone oli säädetty kohdilleen virityslastun kanssa kun siitä luovuin. Tietty aika paljon rompetta tuli siitä riisuttua kun ei niistä vaihdossa mitään ekstraa saanut. Hyvin sillä paukutti menemään yli 180km/h hiekkatiellä (GPS lukema, ei sitä mittaria pahemmin kattella ajaessa), asfaltilla en koskaan huippuja kokeillut.
Melkein tekis mieli hakea takas...
Jaajaa... Vai et alkoi vanha suola janottaan
Ei silti ,vähän sama vika täällä 
Täälä majailee yksi punainen 1100:nen -95,mittarissa 178tkm. Ei myynnissä 
POIKITTAISETHYRRÄVOIMATKAATAVATPYÖRÄNSATUNNAISESTI