UKGSER sivuilla väitetään että löytyy virittäjä joka pystyy muuttamaan kartat ECUssa ja kehutaan tulokset (Kts. linkki http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=301959)
Löytyykö Suomesta sellaista virittäjää?
R1200GS Remap
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- mek
- Viestit: 2705
- Liittynyt: Ke Loka 22, 2008 3:07 pm
- Pyörä: V-Strom 800 DE
- Paikkakunta: Kempele
- Viesti:
Re: R1200GS Remap
Oulusta Bikefoxista kannattaisi kysyä. Jos siellä ei onnistu, niin tuskin missään.
-
vkoivu
- Viestit: 1784
- Liittynyt: To Tammi 20, 2005 12:59 am
- Pyörä: pyörät myyty
- Paikkakunta: Kouvola / Espoo
Re: R1200GS Remap
Tämän firman kanssa olen kerran asioinnut moottorinohjausyksikköasioissa: http://www.bbp.homepage.t-online.de/bmwe.htm