Pyörä vaihtui

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Taisto
Viestit: 70
Liittynyt: Ti Joulu 26, 2006 7:53 pm
Pyörä: Yamaha TDM900A
Paikkakunta: Borlänge, Ruotsi
Viesti:

Pyörä vaihtui

Viesti Kirjoittaja Taisto »

Tuossa talven aikana vaihdoin pyörää. Möin pois Honda FX650 Vigorin ja ostin Yamaha TDM 900:n. No, sehän ei ole mikään kurapyörä, mutta tuumasin että kun kuitenkin suurin osa ajosta menee asfaltilla niin ostan tuon TDM:n. Vigor rupesi syömään öljyä ja bensankulutuskin oli reipasta maantieajossa. Vähän harmittaa kun pikkuteille poikkeamiset rajoittuvat. Sanoisin vielä että täällä kurapyörien foorumissa on ollut mukava vierailla. Tosi hyviä vinkkejä ja ohjeita on tullut, ja tulen jatkossakin seuraamaan tarinoita!
ekes
Viestit: 368
Liittynyt: Pe Heinä 18, 2008 6:59 pm
Pyörä: Desert Express
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Pyörä vaihtui

Viesti Kirjoittaja ekes »

Onneksi olkoon uuden pyörän johdosta! Kyllä TDM:llä voi sorallakin poiketa, kun laittaa rengastuksen kohdalleen.

Allekirjoittaneella oli muutama vuosi sitten TDM koeajossa pari päivää ja kyllä se ihan hauskalta pyörältä vaikutti. Kone oli aikas mukavan oloinen. Juuri siitä yksilöstä ei silloin kauppoja tullut, mutta eihän sitä koskaan tiedä tulevaisuudessa......
Avatar
Juhana
Viestit: 2245
Liittynyt: Ke Loka 04, 2006 1:56 pm
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Paikkakunta: Eura,Loei

Re: Pyörä vaihtui

Viesti Kirjoittaja Juhana »

Onnea moposta,hyvä valinta.Omassani kehrää sama sydän,niin on helppo sanoa :mrgreen:
Vastaa Viestiin