Ostin tuolta Suomen erikoistekniikasta ihan normaalin autosarjan minibalasteilla, johon pyysin laittamaan toisen H7 polttimon tilale H7R polttimon. Vaihtoivat tuon ilman lisä hintaa kun kerroin satsin menevän moottoripyörän pitkiin ja lyhyisiin: http://kauppa.erikoistekniikka.com/cobr ... p-827.htmlPer Saukko kirjoitti:Voitko -W- heittää vinkkiä, mistä hommasit
tuon setin vai ostitko molemmat erillisinä sarjoina?
Itse otin tuon 4300 Kelvinin värilämmöllä olevan satsin ettei suotta herätä epäilyksia sinisellä valolla (ja parempi tuo on muutenkin, varsinkin talvella lumella).
Hyvä rengas huhupuheiden mukaan, vaikka itse en ole vielä sitä kokeillut. Keväällä Å:lla oli tuollainen Venäjän & Viron reissulla alla ja mulla oli TKC. Mun takanakki oli reissun jälkeen ihan kalju ja Å:lla oli pintaa vaikka muille jakaa.. Ehkä mulla pyöri takanen hiukan enemmän joutavaa (mulla kun ei ollut laukkuja ja Å:lla oli), mutta silti aivan järkyttävä ero kulutuskestävyydessä. Tiedä sitten miten tuo E-09 toimii sateella, onko yhtä liukas kuin E-07:ka, mutta itse testaaan juurikin tuota E-09:siä seuraavaksi kun Contteja saa vaihtaa useammin taakse kuin sukkia jalkaan ja muutenkin niissä on liian matala ja iso nappula omaan makuun.Lates kirjoitti:Auttakaas noviisia vähän rengasasioissa. Eli uusi takarengas olisi tarve saada.
Mitas E09:ää olen katsellut, Mitäs meiltä olette tuosta renkaasta kasigessuun?
Kokoja näytti olevan E-09 140/80-17 69T TL ja E-09 140/80-17 69T. Onko tuo 140 sopiva leveys ja tuo TL kai tarkoittaa tubeless?
Kumpis noista nyt sitten kannattaa laittaa?
Ja ei kai sillä väliä ole kumman noista laittaa (sen kumman saa halvemmalla), kun sisärenkaan joutuu joka tapauksessa laittamaan. 140 leveä on just passeli koko, ei mitään tarvetta leveämmälle. Sitävastoin kapeampi vanne saisi olla jo tehtaalta ulostullessa..