KTM 690 Enduro (/R)
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- ramirin
- Pyörä: Ready To Push
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Adveen kyselin motoseinäjoesta mappauksen hintaa niin oli 40€/mappi
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Mistä Wings:n saa tohon hintaan ja mistä voi edullisesti ostaa supermoto setin 690R:n entä kuinka/mistä löytyisi paremmat valot pyörään, kun tuntuu onnettomilta nää vakiot?srbg kirjoitti: Wings-slipari taitaa maksaa 330€ ja ymmärtääkseni ei ole yhtään huonompi kuin akrakaan. Leovincee saa jonkun kympi edullisemmin.
Orimattilassa mappaus maksoi 80e huollonyhteydessä.
Ei se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Et voi myöhästyä, ennenkuin saavut paikalle.
-
finnsxc
- Pyörä: KTM 950 superenduro R
Optimaalinen raha/lisäteho 690 R -09 pyörään tuli :akramap +akra slipari , koko akra + "rally" nokka oli täysin turhaa puuhaa ja rahan menoa . nykyyään yllämainitulla setillä. Omassa pyörässäni ruisku kelvoton vaikeassa trial tyyppisessa 0-5 % kaasun käytössä, pyörä menee tukkoon ,sen pahemmin mitä pitempään ajan eli ei hyvä, muuten pelaa kohtuullisesti . avoin putsarin kansi lisää hirmu imuäänet eipä juuri muuta , foamifiltteri ei myöskään juuri muuta mitään ,rallyraidin filtterisetti hyllyssä mutta vielä koittamatta.
Omaksi puolusteuksekseni lisään että en maksanut kohtuutonta 150€ hintaa mappauksesta itse vaan se meni pyörän myyjän piikkiin. Mutta kyllä semmomen maku jäi ROIn liikkeestä että tuskimpa pyörää sinne enää ikinä vien...Hombre kirjoitti:Orimattilassa mappaus maksoi 80e huollonyhteydessä.
- vtwin
- Pyörä: BMW, Ducati, Cube e-MTB
Suoraan tekijältä(jonka nimeä en osaa kirjoittaa;), http://www.wings.siHexxa kirjoitti:Mistä Wings:n saa tohon hintaan
"..kai tässä ny ryyppää ku koneet hajoo ja lunta sataa.."
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Mulla makso Adventuren mappaus Dirtbikessä jonkun muun homman yhteydessä 0€. Siihen hintaan joutui tosin itse kytkeen piuhat kiinni pyörään. Vaan eipä taida sieltä enää saada mappauksia.
Pasi kirjoitti:Omaksi puolusteuksekseni lisään että en maksanut kohtuutonta 150€ hintaa mappauksesta itse vaan se meni pyörän myyjän piikkiin. Mutta kyllä semmomen maku jäi ROIn liikkeestä että tuskimpa pyörää sinne enää ikinä vien...Hombre kirjoitti:Orimattilassa mappaus maksoi 80e huollonyhteydessä.
Kura lentää...
-
Mixu
- Pyörä: joku mopo hakusessa
Ikävä kuulla, itsellä ei oikeestaan kiinnostusta mihinkää virittelyyn. Lähinnä painon minimointiinja orkkis putki on melko raskas ja kun se paino on vielä melko korkealla. Mut toi 'pintakaasulla' tukkoon meno ns trial/suomi mantsa on se mihin toi pyörä mun käytössä varmasti joutuis kuulostaa pahalta? Muilla samoja kokemuksia?finnsxc kirjoitti:Optimaalinen raha/lisäteho 690 R -09 pyörään tuli :akramap +akra slipari , koko akra + "rally" nokka oli täysin turhaa puuhaa ja rahan menoa . nykyyään yllämainitulla setillä. Omassa pyörässäni ruisku kelvoton vaikeassa trial tyyppisessa 0-5 % kaasun käytössä, pyörä menee tukkoon ,sen pahemmin mitä pitempään ajan eli ei hyvä, muuten pelaa kohtuullisesti . avoin putsarin kansi lisää hirmu imuäänet eipä juuri muuta , foamifiltteri ei myöskään juuri muuta mitään ,rallyraidin filtterisetti hyllyssä mutta vielä koittamatta.
EXÄT:
Beta RR 300, 2015
Suzuki GX1300R Hayabusa, 2000
Husaberg FX 450 2011
Husaberg TE 125 2012
KTM Enduro 690r, 2010
KTM 250 SX-F, 2008
Yamaha wr450f, 2004
Kawasaki Z 750, 2004
Beta RR 300, 2015
Suzuki GX1300R Hayabusa, 2000
Husaberg FX 450 2011
Husaberg TE 125 2012
KTM Enduro 690r, 2010
KTM 250 SX-F, 2008
Yamaha wr450f, 2004
Kawasaki Z 750, 2004
Mulla on ko kamppeesta vielä aika vähän kokemusta mutta sen vähäisen perusteella niin sillä lussuimmalla kartalla mun kokemuksen mukaan pitäis toimia hitaammassakin ajossa.
Vai olenko väärässä?
Vai olenko väärässä?
Minun mielestäni pudottaa käyttökelpoista vetoaluetta alemmas, mutta nää on näitä persdynojuttuja eli niin kauan kuin joku ei esitä mitattua vääntökäyrää, niin parempi kokeilla itse. Hinta ei ainakaan päätä huimaa.finnsxc kirjoitti:. avoin putsarin kansi lisää hirmu imuäänet eipä juuri muuta
-
finnsxc
- Pyörä: KTM 950 superenduro R
Joo ,mutta koitappa sitten nostaa kaasulla keulaa , kartan ääripäät on juuri niitä ,kiukkuisin kartta pudottaa paikat hampaista ja muualtakin jos ajat kuoppaan ja käsi heilahtaa , löysin kartta taasen saa ranteen saranat paikoiltaan , mitään ei tapahdu ja kaasun liikerata luonnoton ,kokeiluni sillä kesti n ,150 m jossain keskivaiheilla toimii edes jotenkuten.Mixu kirjoitti:lussuimmalla kartalla mun kokemuksen mukaan pitäis toimia hitaammassakin ajossa.
Bensaa kyllä vie mainiosti ~ 8-10 l 100 km , siinä missä SXC vei 6-8 l eli ei ruisku tässäkään voita kunnolla säädettyä kaasaria , terävämpi tää kyllä on kuin luottopeli SXC
- Jukka
- Site Admin
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Viesti:
Mie ajoin enskaradalla aina tuolla lussu-kartalla ja moottorin puolesta olin kyllä tyytyväinen.
Muista ominaisuuksista voidaan puhua toiste... harmittaa vähän ettei sitä keulaa saanu kuntoon, nyt sen tietäs miten se pitää laittaa niin että pelais mettässäkin.
Muista ominaisuuksista voidaan puhua toiste... harmittaa vähän ettei sitä keulaa saanu kuntoon, nyt sen tietäs miten se pitää laittaa niin että pelais mettässäkin.
No miten?Jukka kirjoitti:... harmittaa vähän ettei sitä keulaa saanu kuntoon, nyt sen tietäs miten se pitää laittaa niin että pelais mettässäkin.
- Jukka
- Site Admin
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Viesti:
Vaihtaa kaikki 0.15 paksut shimmit 0.10 paksuiksi.
Sain eileen uuden R:n kotio ja lueskelin ohjekirjaa pyörän sisäänajosta, mutta ei löydy mitään (tai sitten olen sokea), joten kuinka suositellaan pyörän sisäänajo? Montako kilometriä olette ajanut entä millain , ilmeisesti pyritty olla vedättämättä suurilla vaihteilla?