BMW G650X

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

TTA
Viestit: 1563
Liittynyt: Ma Syys 26, 2005 8:53 pm

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja TTA »

jylppy kirjoitti:Pyörä on todella maastokelpoinen ja oli itseasiassa koko reissun ajaneista pyöristä ainut joka ei mennyt rikki reissun aikana,
Äläs nyt, Suzukin käyntihäiriöhän tuli itsestään mutta myös korjaantui itsestään. Moniko muu pyörä pystyy samaan ;)

Eiku oikeesti, pitää selvittää mikä ihme härön aiheutti. Melko pelko persiissä piti ajaa sunnuntai ja lätäköihin ei uskaltanu painaa vauhdilla ettei lauantain ongelma toistuisi.

Sinun Bemaria olis pitäny testata mutta ajorytmi oli niin kiihkeetä että koeajo tuli mieleen vasta jälkikäteen.
Avatar
jylppy
Viestit: 280
Liittynyt: Ma Kesä 02, 2008 3:47 pm
Pyörä: Husaberg 390
Paikkakunta: Lahti

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja jylppy »

Totta virkat Antti, ei vanhalla pyörällä olis ollut mitään asiaa tolle reitille.
TTA:n paketti oli kyllä paljon mua nopeampi, hävisi hypähdellen horisonttiin aina kun lähdettiin liikkeelle. Ihme, että se pyörä pääsi kastumaan, luulin että sun vauhdilla mennään jo vetten päällä.
Viimeksi muokannut jylppy, Ma Touko 18, 2009 7:35 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Sottapytty
Viestit: 851
Liittynyt: La Maalis 10, 2007 5:37 pm
Pyörä: BMW G650XChallenge
Paikkakunta: Eteläinen Suomi

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Sottapytty »

jylppy kirjoitti:No nyt on Xchallengen maasto-ominaisuudet testattu kaikilla mahdollisilla ajopinnoilla möyrimällä karjalan kannasta eestaas perjantaisia sunnuntaihin. Pakko myöntää, että meni extremen puolelle. Ajo maastot ovat aivan uskomattomat. Pyörä on todella maastokelpoinen ja oli itseasiassa koko reissun ajaneista pyöristä ainut joka ei mennyt rikki reissun aikana, Alarunkokaan ei katkennut vaikka välillä paukkui kiville. No kaikki muut pyörät saatiin korjattua ja ajettua suomen puolelle. Eksoottisin ajoalusta oli tukeista tehty tie pehmeään maastoon, ne tukit eivät todellakaan olleet suoria, tasapaksuja eikä huolellisesti aseteltuja. Joen ylityksiä on myös runsaasti ( vain sillat puuttuivat ). Mutakylpyjä tuli useita ( saa nähdä ovat niin terveellisiä kun mainostetaan kylpylöissä ). Yyterin kaltaista hiekkarahtaa. Laskettelurinnettä. Parolan panssarivaunujen harjoituskentän kaltaisia patteja n. 15 km pätkä. Risukon läpi ajamista ( kun se oli parempi vaihtoehto kuin itse tie ) ja sitten ihan mittaamattoman paljon erittäin huonokuntoista ( upeaa ) metsä"auto" tietä. Kävin Vuokselassa katsomassa isävainaani kotitilaa, joten reissu sisälsi minulle aivan erityisen tunnelatauksen.
Kaiken tänän sepostuksen jälkeen : Onneksi olkoon kaikille BMW G650 Xchallenge pyörän omistajille, aivan erinomainen seikkailupyörä.

Kiitos!
Kadehdittavan kuuloinen reissu. Tuo tukkitie märkänä saattais olla aika tappava...
TTA
Viestit: 1563
Liittynyt: Ma Syys 26, 2005 8:53 pm

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja TTA »

Laitoin tukkitiestä pienen videon http://enduro.galleria.fi/kuvat/Enduro+ ... KKITIE.mp4

Matskua tuli 4,5h. JH:lle varmaan 7 tuntia lisää. Pitänee koostaa joku filmi kun ehtii.
Avatar
Sottapytty
Viestit: 851
Liittynyt: La Maalis 10, 2007 5:37 pm
Pyörä: BMW G650XChallenge
Paikkakunta: Eteläinen Suomi

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Sottapytty »

TTA kirjoitti:Laitoin tukkitiestä pienen videon http://enduro.galleria.fi/kuvat/Enduro+ ... KKITIE.mp4

Matskua tuli 4,5h. JH:lle varmaan 7 tuntia lisää. Pitänee koostaa joku filmi kun ehtii.
Onpa komiaa baanaa!
Tuohan sun tarttis laittaa myös tuonne: Sekalainen tarinointi - Kuvia/videoita ajeluista... -osastoon.
Avatar
MarkusH
Viestit: 531
Liittynyt: To Helmi 19, 2009 8:42 pm
Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N
Paikkakunta: Eura

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja MarkusH »

Jopas oli tietä... Jos toi olis märkä niin piikkirenkaat ois ehkä kova sana :P
Uraa uurtava motoristi
Avatar
Jakkara
Viestit: 41
Liittynyt: Su Huhti 05, 2009 3:20 pm
Pyörä: XT660R Myynnissä

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Jakkara »

Kertakaikkiaan aika villi tie! Vähentää kummasti tukkirekan ajokertoja kun ripottelee ne tielle... :P
Bete^
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Touko 04, 2009 2:26 am
Pyörä: G650 Xmoto

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Bete^ »

Moro!
Nyt olis bemmissä vähä uutta ilmettä, mitäs tykkäätte?
Liitteet
104698932.jpg
(111.09 KiB) Tiedosto ladattu 581 kertaa
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Tykkään pyörästä, mutta eniten ihmettelen miksi täällä näkyy liitetiedosto suoraan viestissä?
Ja miksi en mie saa omiani näkymään samalla tavalla?
Koitetaanpa, sori kun sotken ketjun....
Liitteet
25042009461.jpg
(402.77 KiB) Tiedosto ladattu 129 kertaa
Avatar
t.t.tammi
Viestit: 2175
Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
Pyörä: Pan European 1991
Paikkakunta: paimio
Viesti:

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja t.t.tammi »

Jukka kirjoitti:Tykkään pyörästä, mutta eniten ihmettelen miksi täällä näkyy liitetiedosto suoraan viestissä?
Ja miksi en mie saa omiani näkymään samalla tavalla?
Koitetaanpa, sori kun sotken ketjun....
Komee on bemuki.
Tähän kun lataa tuon tiedoston niin sen viereen tulee täppä että näytä viestin yhteydessä.
Näin:
tiedostotallennus.JPG
(48.14 KiB) Tiedosto ladattu 382 kertaa
Hienoo että löysit tuon bukin että kuvat aukee ny järkevästi.
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...."
Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
Avatar
Sottapytty
Viestit: 851
Liittynyt: La Maalis 10, 2007 5:37 pm
Pyörä: BMW G650XChallenge
Paikkakunta: Eteläinen Suomi

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Sottapytty »

Bete^ kirjoitti:Moro!
Nyt olis bemmissä vähä uutta ilmettä, mitäs tykkäätte?

Sehän ihan melkein kuin joku... kotari. :wink:
Avatar
Sottapytty
Viestit: 851
Liittynyt: La Maalis 10, 2007 5:37 pm
Pyörä: BMW G650XChallenge
Paikkakunta: Eteläinen Suomi

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Sottapytty »

Tulipa askarreltua kivisuoja ajovaloumpiolle.

viewtopic.php?f=8&t=6369
Liitteet
Suojaritilä2.jpg
Avatar
jylppy
Viestit: 280
Liittynyt: Ma Kesä 02, 2008 3:47 pm
Pyörä: Husaberg 390
Paikkakunta: Lahti

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja jylppy »

Kivisuoja näytti tänään toimivan hienosti, ei mennyt umpio rikki. Xchllengerien myynti näyttää käyneen vilkkaana, yhdelläkin huoltoasemalla Lahdessa oli oikeen jono ko. pyöriä :P
GetAttachment.jpg
Bete^
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Touko 04, 2009 2:26 am
Pyörä: G650 Xmoto

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja Bete^ »

Loppuviikosta pitäisi rantautua leovince suomeen :P
Tarviiko tehdä mitään muutoksia kun sen iskee kiinni?
entäs jos tekee sen ilmanputsarimodin?
MarkkuHoo
Viestit: 1134
Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 10:42 pm
Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
Paikkakunta: Häme
Viesti:

Re: BMW G650X

Viesti Kirjoittaja MarkkuHoo »

Bete^ kirjoitti:Loppuviikosta pitäisi rantautua leovince suomeen :P
Tarviiko tehdä mitään muutoksia kun sen iskee kiinni?
entäs jos tekee sen ilmanputsarimodin?
Ei tartte tehdä muutoksia kummankaan takia.
Ainakaan jos laitat sen "hiljaisimman" X3:sen db-killerin kiinni. Tuollakin ääntä tulee kyllä kotitarpeiksi kahvaa kääntäessä, kaikki muut pillivaihtoehdot on minusta ihan liian kovaäänisiä normikäyttöön missään ihmisten ilmoilla.
”Huonoilla teillä, hyvässä seurassa.” kuraukot.fi
Vastaa Viestiin