Vitutus ketju!!

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Avatar
MP@
Viestit: 780
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 8:14 am
Pyörä: KTM990A -13
Paikkakunta: Laihia

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja MP@ »

aina ku kattoo tätä ketjua tulee mieleen onnistunut KTM 1190R kauppa,luvataan kuuta taivaalta ja lopuksi vaan löytyy mm.vain pölyt kaasuläpistä :evil:
Avatar
MP@
Viestit: 780
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 8:14 am
Pyörä: KTM990A -13
Paikkakunta: Laihia

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja MP@ »

MP@ kirjoitti:aina ku kattoo tätä ketjua tulee mieleen onnistunut KTM 1190R kauppa,luvataan kuuta taivaalta ja lopuksi vaan löytyy mm.vain pölyt kaasuläpistä :evil:
Avatar
gixxerman
Viestit: 4786
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Ja heitä kutsutaan ammattiautoilijoiksi.Tämä tuli vastaan aamulla,kun menin töihin,kuski halusi oikaista kiertämättä Laukaantien ali,miettimättä,mitä voisi tulla vastaan,kun ajaa vastaantulevan liikenteen kaistalla.Aika hasardia,sanon minä.
https://youtu.be/y_rTNGN0Vt4
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
juhap
Viestit: 1025
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2011 10:16 pm
Pyörä: SE

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja juhap »

gixxerman kirjoitti:Ja heitä kutsutaan ammattiautoilijoiksi.Tämä tuli vastaan aamulla,kun menin töihin,kuski halusi oikaista kiertämättä Laukaantien ali,miettimättä,mitä voisi tulla vastaan,kun ajaa vastaantulevan liikenteen kaistalla.Aika hasardia,sanon minä.
https://youtu.be/y_rTNGN0Vt4
eipä voi katella tuota rainaa
Avatar
gixxerman
Viestit: 4786
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Miksi ei voi?
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Avatar
Kunkku
Viestit: 1939
Liittynyt: Su Syys 24, 2006 9:52 pm
Pyörä: Gessu
Paikkakunta: Luumäki
Viesti:

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja Kunkku »

??
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
TLi
Viestit: 171
Liittynyt: La Syys 02, 2006 9:58 pm
Pyörä: DL1000
Paikkakunta: Loppi

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja TLi »

gixxerman kirjoitti:Miksi ei voi?
Ei ainakaan mobiililaitteella näy, läppäriä ei nyt ole käsillä. Joskus näitä tulee vastaan mitkä ei tabletilla/kännyllä näy.
Avatar
Kunkku
Viestit: 1939
Liittynyt: Su Syys 24, 2006 9:52 pm
Pyörä: Gessu
Paikkakunta: Luumäki
Viesti:

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja Kunkku »

Ei näy tietokoneella.
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
Avatar
gixxerman
Viestit: 4786
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

mites nyt?
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
TLi
Viestit: 171
Liittynyt: La Syys 02, 2006 9:58 pm
Pyörä: DL1000
Paikkakunta: Loppi

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja TLi »

gixxerman kirjoitti:mites nyt?
Ainakin iPad näytti raskaan kaluston linjat.
SavoSusi
Viestit: 257
Liittynyt: To Tammi 27, 2011 10:36 pm
Pyörä: African Twin RD07A, entinen AT Army RD07
Paikkakunta: kuopio

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja SavoSusi »

kyllä näy tietokoneella. mitä hitto rekan kuski ei välittänyt ja kääntyi vastatulevaan ei se jaksa vetää omalle vasemmalle käännylle. saitko rekan rekisteristä?
RiiMi
Viestit: 1483
Liittynyt: Su Syys 25, 2005 11:46 am
Pyörä: Honda cbf 1000f
Paikkakunta: somero

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

Hyvinhän tuo näky. :D . Kamalaa , ku oli kiroilua ja noitumista ammattiautoilijaa kohtaan, kunny tommosen pikkiriikkisen liikennerikkeen teki :mrgreen:
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
Avatar
Kunkku
Viestit: 1939
Liittynyt: Su Syys 24, 2006 9:52 pm
Pyörä: Gessu
Paikkakunta: Luumäki
Viesti:

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja Kunkku »

RiiMi kirjoitti:Hyvinhän tuo näky. :D . Kamalaa , ku oli kiroilua ja noitumista ammattiautoilijaa kohtaan, kunny tommosen pikkiriikkisen liikennerikkeen teki :mrgreen:
Juu, minä en olisi katsonut, jos olisin tietänyt... Vieläkin ahdistaa se kiroilu ja syyttely. Tuskin saan ensi yönä paljon nukuttua, kun jäi niin soimaan päässäni. :?
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
Avatar
x-mean
Viestit: 1165
Liittynyt: Ti Marras 20, 2007 6:28 pm
Pyörä: sattuman kaupalla

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja x-mean »

gixxerman kirjoitti:Ja heitä kutsutaan ammattiautoilijoiksi.Tämä tuli vastaan aamulla,kun menin töihin,kuski halusi oikaista kiertämättä Laukaantien ali,miettimättä,mitä voisi tulla vastaan,kun ajaa vastaantulevan liikenteen kaistalla.Aika hasardia,sanon minä.
https://youtu.be/y_rTNGN0Vt4
No helevatti,onkos tuo tarttuvaa :?:
Justiinsa tuossa todistin porvoonväylällä yhden ammattikuskin otteita,kun oli pakko päästä rekalla pakusta ohitte,ei väliä vaikka oli auto vieressä,joka joutui tietysti tekemään hurjan väistöliikkeen :shock:
Kaipa tuo oli "kuolleessa kulmassa" (melkonen sanonta) ,mutta niinpätuota minäkin jouduin jarruttelemaan,kun ei se rekkakuski nähnyt minuakaan :?
Taitais olla peiliin kattomisen paikka :!: :D
Foorumin "sekakäyttäjä"
ceevu
Viestit: 2005
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
Paikkakunta: jokela

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja ceevu »

On se tarttuvaa,niin moni hyöty (haitta)-autoilija sen tartunnan on saanu. Sitä en tiedä leviääkö se niillä ammattikursseilla vai missä,mutta joku rokote olis syytä kehittää tota vammaa vastaan. Mahtasko olla kameroiden lisäämisen paikka,nehän tunnetusti auttaa joka asiaan...Kehällekkin mahtuu vielä pari.
Vastaa Viestiin