Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Avatar
gixxerman
Viestit: 4786
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Satosaari ja Valkama,molemmat keskisuomalaisia lvi-firmoja.Valkmam tarkasti maasäiliöni 2015 ja sanoi,että viiden vuoden sisään tehtävä jotain,emme enää tarkista sitä.No,nyt keväällä pyysin näiltä molemmilta tarjousta,säiliön vaihdosta.Valkamalta ei vieläkään tullut,Satosaari ilmoitti puhelimessa unohtaneensa koko asian.
Sitten löytyi LVI-Koskinen,Treelta kait,tekee Suomenlaajuisesti,hän kysyi heti puhelimessa,että onko Valkama antanut tuon lausunnon ja,että saavatko he tulla tarkastamaan säiliön,ennenkä antavat oman tuomionsa.Kävivät paikalla ja sanoivat,että voidaan pinnoittaa.Hinta neljännes säiliön vaihdosta ja 10 vuoden takuu,jos saavat viiden vuoden päästä käydä tarkastamassa.
Että näin meillä Keski-Suomessa LVI-asiat
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Avatar
Tumpeelo
Viestit: 289
Liittynyt: Ti Marras 07, 2017 2:02 pm
Pyörä: Orbea
Paikkakunta: Pornainen

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja Tumpeelo »

Rugged Roadsin asiakaspalvelua ei kyllä voi kehua. Tilasin sieltä kaatumaraudat jotka tulivat kyllä nopsaan, mutta väärin kiinnitysosin. Reklamaatioon ei vastattu mitään kolmeen päivään, ja uuden reklamaation jälkeen vastattiin vaan että viestisi on välitetty eteenpäin. Sen jälkeen taas ollut 5 päivää hiiren hiljaista.

Taisi jäädä ekaksi ja vikaksi tilaukseksi tuonne.
"We have to stop because, it came something stone or something through seat. Up in the ass of Timo"
ceevu
Viestit: 2004
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
Paikkakunta: jokela

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja ceevu »

Alkaa nämä ebayn kiinalaiset kauppiaat pikkuhiljaa vit...,eiku turhauttamaan... Kännykän kuori pojalle,kuvissa näyttää normaalilta,mutta kun saapuu niin kiinnitys 2 puoleisella teipillä. Reklamointi,dont worry,just remove tape cover and stick your phone to cover. Juuei,en liimaa. Palautti rahat. Sitten samaan aikaan saapui vesitiivis pussi luurille,tämä oli sitten leikattu vinoon. Reklamointi,ja olen ainoa joka on valittanyt,myyty tuhansia. No totesin että sittenhän ei ole ongelma lähettää kunnollista,tuon QC :een läpäisemättömän tilalle,mutta jos tuntuu liian vaikealta niin voit myös palauttaa rahat. Rahat tuli...
Bensatankin huohotinventtiilit,etin nimenomaan sellaisen myyjän joka lupaa että on one way checkvalve. No ei ole,ilma liikkuu ihan yhtä hyvin molempiin suuntiin. Tästäkin varmaan saa taas rahat takaisin,mutta joskus olisi kiva saada sitä mitä tilaa,eikä pelkkää paskaa.Harmittavasti edellinen venttiili imi ittensä täyteen hiekkapölyä ja tukkeutui eikä suostunu purkautumaan,joten uusi pitää ettiä jostain. Saa nähdä monesko natsaa... Kyllä sieltä joskus aina tulee sitäkin mitä on tilaavinaan,mutta nyt tuntuu että enemmän sääntö kun poikkeus tuon roskan lähetys.
jaa
Viestit: 817
Liittynyt: La Huhti 05, 2008 12:53 pm
Pyörä: Paree ettei näy, ettei leimata
Paikkakunta: Rauma

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja jaa »

gixxerman kirjoitti:Satosaari ja Valkama,molemmat keskisuomalaisia lvi-firmoja.Valkmam tarkasti maasäiliöni 2015 ja sanoi,että viiden vuoden sisään tehtävä jotain,emme enää tarkista sitä.No,nyt keväällä pyysin näiltä molemmilta tarjousta,säiliön vaihdosta.Valkamalta ei vieläkään tullut,Satosaari ilmoitti puhelimessa unohtaneensa koko asian.
Sitten löytyi LVI-Koskinen,Treelta kait,tekee Suomenlaajuisesti,hän kysyi heti puhelimessa,että onko Valkama antanut tuon lausunnon ja,että saavatko he tulla tarkastamaan säiliön,ennenkä antavat oman tuomionsa.Kävivät paikalla ja sanoivat,että voidaan pinnoittaa.Hinta neljännes säiliön vaihdosta ja 10 vuoden takuu,jos saavat viiden vuoden päästä käydä tarkastamassa.
Että näin meillä Keski-Suomessa LVI-asiat
Työkaveri rakenteli talon aika pitkälle avaimet käteen sähkötöitä lukuunottamatta. Raastuvassa tavataan ja ei kuulema ole ainoa. Ongelma vaan on, että valvojat ja rakentajat tekee hyvävelihommia. Lisäksi muutama rakennusvirma hoitanut (juuri tämä kyseinen) asian niinkin hienosti, että ei voi käyttää yhtään Jyväskyläläistä asianajotoimistoa kun on eturiita kaikkien kanssa. Eli ovat teettäneet kaikilla omia töitään, niin asianajotoimisto ei voi ottaa hoitaakseen. Pitää hommata lähimmät lakifirmat Tampereelta ja maksella matkakulut.

No paljonko on legendaa, niin en tiedä kun asun Länsi-Rannikolla, mutta melko uskomattomia mafioita on ilmeisesti Jyväskylän seudulle pesiytynyt.
jamppa
Viestit: 188
Liittynyt: Pe Maalis 02, 2007 5:35 pm
Pyörä: Stelvio
Paikkakunta: alavus

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Motorman oulu,ei kukaan vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin. Uutta pyörää olisin ostatellut.Parivuotta sitten tilanne sama ,vaihtotarjous tuli pahoittelujen kera kuukauden päästä yhteydenotostani.Silloin oli jo pyörä vaihtunut muualta... Taitaa taas käydä samoin.
jamppa
Viestit: 188
Liittynyt: Pe Maalis 02, 2007 5:35 pm
Pyörä: Stelvio
Paikkakunta: alavus

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja jamppa »

jamppa kirjoitti:Motorman oulu,ei kukaan vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin. Uutta pyörää olisin ostatellut.Parivuotta sitten tilanne sama ,vaihtotarjous tuli pahoittelujen kera kuukauden päästä yhteydenotostani.Silloin oli jo pyörä vaihtunut muualta... Taitaa taas käydä samoin.
Ottivat yhteyttä ja pahoittelivat ,oli kuulema lomia ja sairaslomia sattunut samaan aikaan. Tarjouskin tärähti heiltä pikkupähkäilyn jälkeen.Eli parannusta parinvuoden takaiseen...
Avatar
Kanttura
Viestit: 393
Liittynyt: Ma Touko 09, 2011 7:35 pm
Pyörä: Husky 701 Enduro & KTM 400 EXC
Paikkakunta: Muurame

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja Kanttura »

Tilasin Rade Garagelta jalkatapit 21.8. Pian sain seurantatunnuksen, jota tsekkailin pari kertaa ja tuumailin, että taitaa tulla normi postina saapuen sitten aikanaan. Ehdin jo unohtaa hetkeksi koko asian, kunnes tsekkasin viikko sitten seurantatunnuksen uudestaan, kun pakettia ei kuulunut. Ilmeni, että tämä kirjattu kirje oli juuri lähtenyt takaisin Tsekkeihin, koska sitä ei oltu haettu ajoissa R-kiskalta :roll: Postin kanssa chättäillessä tämä selvisi asiakkaan virheeksi. Postin saapumisilmoitus saapui sitten vihdoin viime pe. Kävin tietysti ihmettelemässä R-Kioskilla, että joko se paketti ehti takaisin Suomeen, mutta ei - EI TIETENKÄÄN, vaan saapumisilmoitus ja paketti nyt vaan sattuivat kulkemaan eri aikaan :evil: Sovittiin sitten Raden kanssa, että jospa yritettäisiin kuriiripalvelun kautta uudestaan.
Rider on the storm
Ex: BMW F 650 GS Dakar '06, BMW F 650 GS '08, BMW F 800 GS '12, Husky 701 Enduro '16... --> '18
ceevu
Viestit: 2004
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
Paikkakunta: jokela

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja ceevu »

Meidän paikallisen ärrän(postin) kanssa on useammankin kerran sattunu niin etteivät ole piipanneet pakettia saapuneeksi heille,ja näin jää saapumisilmoituskin tulematta. Eikä postin jäljityskään pakettia sitten löydä,näkyy vaan lähteneen kuljetukseen,muttei saapuneen mihinkään. Paketti lähtee sitten aikanaan noutamattomana takasin,kun aikansa on hyllyllä maannut. 2 pelastettu kun posti on soittanu kioskille että penkokaa hyllyt,jos ite menny kyselemään niin ei perse nouse penkistä.
veejii
Viestit: 265
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 4:40 pm
Pyörä: 990 Adv
Paikkakunta: Paimio

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja veejii »

ceevu kirjoitti:Meidän paikallisen ärrän(postin) kanssa on useammankin kerran sattunu niin etteivät ole piipanneet pakettia saapuneeksi heille,ja näin jää saapumisilmoituskin tulematta. Eikä postin jäljityskään pakettia sitten löydä,näkyy vaan lähteneen kuljetukseen,muttei saapuneen mihinkään. Paketti lähtee sitten aikanaan noutamattomana takasin,kun aikansa on hyllyllä maannut. 2 pelastettu kun posti on soittanu kioskille että penkokaa hyllyt,jos ite menny kyselemään niin ei perse nouse penkistä.
Testaappa piruuttaan lähettää paketti ittelles..samat lähettäjän ja vastaanottajan tiedot siis...minneköhän ne sen hukkaa...
ceevu
Viestit: 2004
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
Paikkakunta: jokela

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja ceevu »

ikiliikkuja? :lol:
Syke
Viestit: 1604
Liittynyt: Ti Joulu 26, 2006 11:25 am
Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
Paikkakunta: Iitti

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja Syke »

Completos Finland.

Tilasin rouvan kulkineeseen uudet umpiot haalistuneiden tilalle.
Tuli niin kuralaatuiset umpiot, että päädyin palauttamaan.

Nyt ei meinaa takaisin maksua kuulua.
Vastauksena oli, että 30päivää palautuksesta, niin maksetaan.
Korjasin, että 14päivän jälkeen alkaa viivästyskorko juoksemaan, saas nähdä kuinka käy.

En olisi tilannut mitään, jos olisi tajunnut googlailla hieman kokemuksia ko.liikkeestä.
Braa-aab!
Avatar
Totti
Viestit: 1065
Liittynyt: Pe Joulu 07, 2012 4:02 pm
Pyörä: Tenere 700
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja Totti »

Posti. Taas. Poika tilasi katteita Espoosta. Paketti tuli viikossa Ouluun jossa se pyöri viikon mutta koskaan se ei päässyt pakettiautomaattiin asti. Parin viikon päästä se palautui Etelä-Suomeen.
Kahden selvityksen jälkeen tuli viesti että paketti on noudettavissa Helsingistä Kannelmäen K-Marketista. Kolmas selvityspyyntö ja paketti meni lähetyksien selvityskeskukseen. Neljännellä kerralla se lähti taas kohti Oulua.
Viiden viikon päästä paketti tuli lähipostiin jossa siitä oltiin vailla kuutta euroa aiheettoman asiakaspalautuksen takia. Eivät millään ymmärtäneet että tämä oli ensimmäinen kerta kun paketti oli meidän käsissä. Eivät vaikka näytettiin koko historia. Lopulta kävi niin että maksun suorittaminen paljastui henkilökunnalle niin työlääksi että eivät perineet maksua.
Ai niin, paketissa oli selvästi tekstatut yhteystiedot ja se oli asiallisesti pakattu.
Odotan innolla palautelomaketta.
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori

Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv

https://www.kuraukot.fi/
Avatar
Jakke N
Viestit: 1867
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 2:11 pm
Pyörä: EXC450
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

ceevu kirjoitti:Meidän paikallisen ärrän(postin) kanssa on useammankin kerran sattunu niin etteivät ole piipanneet pakettia saapuneeksi heille,ja näin jää saapumisilmoituskin tulematta. Eikä postin jäljityskään pakettia sitten löydä,näkyy vaan lähteneen kuljetukseen,muttei saapuneen mihinkään. Paketti lähtee sitten aikanaan noutamattomana takasin,kun aikansa on hyllyllä maannut. 2 pelastettu kun posti on soittanu kioskille että penkokaa hyllyt,jos ite menny kyselemään niin ei perse nouse penkistä.
Mulla oli aikanan ihan sama. Sain tuotteen myyneeltä firmalta (suomalainen firma) tekstiviestin, että miksi en ole hakenut pakettia postista. Menin paikalliseen R-kioskiin kyselemään, niin myyjä selitti naama peruslukemilla, ettei lähettäjä ole pyytänyt ilmoittamaan saapuneesta tuotteesta tilaajalle. Siis hä :shock:

Totesin hankkivani kristallipallon :lol:

Olen sen jälkeen pyrkinyt mahdollisuuksien mukaan vältämään tuota R-kioski postia ja tilannut tavarat joko matkahuoltoon tai pakettiautomaattiin.
Viuh
Viestit: 1666
Liittynyt: La Maalis 12, 2011 2:05 pm
Pyörä: 1290SAR, SE, 701 LR Aurora, g/s, R75/5

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja Viuh »

Gigantista kaksi edellistä ostosta poskelleen.. keväällä liesituuletin toimitus n. 3kk. Ostaessa ei puhettakaan että menee tehdastilaukseksi.

Nyt nettin kautta tilattujen bt-kuulokkeiden toimitusaika 2vko. Matkaa varastolle 100km ja ostaessa "varastossa +25kpl".

Sinänsä kyllä hyvittävät aina jotain kun jaksaa kitistä mutta ei se kai tarkoitus ole.
ceevu
Viestit: 2004
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
Paikkakunta: jokela

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja ceevu »

Ei voi enää luottaa edes nuohoojaan. Silti odotin että firma joka kampanjoi piirinuohousta vastaan tekis työnsä huolella kun on saanu kilpailun vapautettua. Epäilys heräsi kun vaimo kertoi ettei se pitkään katolla viihtyny,piippu oli sen näköinen ettei sinne mitään ollu pudonnu,ainakaan reunoja myöden. Asialla oli vielä heidän tj,joten ei voi edes syyttää paskaa duunaria... Tilasin sitten entisen piirinuohoojan tekemään ruusulammen työn,ja tulos on jotain aivan muuta. Nyt näkee että on tehty se mitä pitääkin. Kirjallisesti laitoin kysymystä laskun aiheellisuudesta,eihän siihen tietysti mitään vastattu. Enkä ko huijaria enää toista kertaa katolle laske joten rahat saa tekemättömästä työstä,kuten maan tapa alkaa olemaan. Mitenkähän käy kun eka talo palaa,nuohooja tilattu tunnollisesti joka vuosi mutta lasku on ainoa mitä on tehty. Tuskin vastuuseen joutuu...Tai jos joutuukin niin rahoja ei ole missään.
Viimeksi muokannut ceevu, Su Helmi 10, 2019 8:19 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin