Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Avatar
gixxerman
Viestit: 4786
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Tänään.IKH,Jyväskylä,mainoksen perusteella ostamaan 10 euron säilytysastiasettiä,kassalla nuori herra sanoi hinnaksi 15 euroa,johon väitin su.mainoksessa olleen kympin,myyjä ylimielisesti totesi,ei heillä ollut su.mainosta.No,kohta uudelleen sinne su.lehsen kanssa,missä se mainos oli ja sama myyjä vain hymyili,joo saimme vasta nyt sen tänne,hyvä,että huomasit.Minunko heitä pitää informoida omista tarjouksistaan?Onneksi on Biltema :twisted:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Avatar
Ari
Viestit: 497
Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 1:58 pm
Pyörä: Helkama
Paikkakunta: Turku

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja Ari »

Muutama viikko sitten olin ulkomailla Ikeassa.
Ravintolaan tilaamaan lihapullia ja seinällä oli iso juliste, jossa luki "ilmaiset kahvit kaikille Ikea family kortin haltijoille".
Kassatäti kuitenkin löi kahvikupin hinnan kassakoneeseen ja kun huomautin asiasta, hän kertoi, ettei se tarjous koske minua. Minulla oli Ikea family kortti, ostin ruokaa, eikä muita ehtoja tuossa julisteessa ollut. Syytä kysyessäni täti vain sanoi, että siirry pois, tarjous ei koske sinua, korttisi ei ole oikea. Sen jälkeen ei katsonut minua päinkään, työnsi lautaseni eteenpäin ja alkoi puhua seuraaville.

Ei tuo euron kahvikuppi edes minun talouttani kaatanut, mutta huono mieli jäi hommasta. Muut ravintolan asiakkaat vielä tuijottivat koko ruokailuni ajan, varmaan ajattelivat, että toi köyhä ulkomaalainen yritti saada pummilla kahvit.
Avatar
MarkusH
Viestit: 593
Liittynyt: To Helmi 19, 2009 8:42 pm
Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N
Paikkakunta: Eura

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja MarkusH »

Paljon parempi mieli tuli kun nuori (&ikäiseni) nätti flikka tarjos kahvit kahvilassa mulle "ihan muuten vaan" :mrgreen: Oli siis ko. paikan työntekijä
Uraa uurtava motoristi
Avatar
Kipa
Viestit: 1974
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 12:25 pm
Pyörä: SE ja kolmipökö
Paikkakunta: Hämeenperä

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja Kipa »

MarkusH kirjoitti:Paljon parempi mieli tuli kun nuori (&ikäiseni) nätti flikka tarjos kahvit kahvilassa mulle "ihan muuten vaan" :mrgreen: Oli siis ko. paikan työntekijä
Oliko "päiväkahvit"? :mrgreen:
- taas kahden mopon taktiikalla -
Avatar
VAK
Viestit: 1866
Liittynyt: Ma Maalis 20, 2006 4:11 pm
Pyörä: pyöräkuume on kova

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja VAK »

MarkusH kirjoitti:Paljon parempi mieli tuli kun nuori (&ikäiseni) nätti flikka tarjos kahvit kahvilassa mulle "ihan muuten vaan" :mrgreen: Oli siis ko. paikan työntekijä
kyllä mäkin oon nyt polleeta, ku tällasia kirjeitä sataa s-postiin, vaikka ei vielä päiväkahviasteelle edetty.

"Hauska tavata,
Miten sinä ja miten työsi? Toivon, että kaikki on hyvin sinulla, Nimeni on Miss Mary, tiedän että saatat olla yllätys miten saan yhteystietosi, tulen kanssa kosketuksissa profiiliisi tänään klo (www.offroadpro.fi) kun olin lukemassa etsivät rehellinen kumppani, sitten tunnen pudota tähän muutaman rivin teille, ja minä pidän sinusta yhteyttä minuun kautta minun email jotta voimme tutustua toisiinsa ja vaihtaa meidän kuvia, ja me voidaan tulla partner.My sähköpostiosoite on (Mary.koneh@yahoo.dk)
Muista etäisyys ei ole väliä, tärkeintä on rakkaus me toisillemme.
Odotan kuulevani sinusta pian.
Mitä tulee Miss Mary

Ottakaa yhteyttä minuun suoraan (mary.koneh@yahoo.dk)"

-ville
---x mopolla suohon x---
Avatar
tramp
Viestit: 366
Liittynyt: To Syys 03, 2009 2:50 pm
Pyörä: F 800 GS
Paikkakunta: Rauma

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja tramp »

No niin VAK. Polvet hellänä ja päässä humisee, töistä ei tuu mitään ja ruoka ei maistu. "Sitä" se offroad tettää :lol: Älä nyt vaan koske "kottaraiseen" tuollaisen mailin jälkeen, ettei tule suurempia vahinkoja.

Huonoa palvelua sain Stormilta ( Turku). Jätkät jauhoi paskaa asiakkaan kanssa jostain ajoista, vaikka odotin ostos kädessä pitkään maksaakseni tuotteen. Tiedän, että asiakaspalvelu on taitolaji ja vaikea sellainen, mutta oikealla asenteella pärjää pitkään.

Mallia hyvästä palvelusta sain paikallisesta S-marketista kun olin unohtanut hiivan hihnalle ja kassatyttö juoksi perääni parkkipaikalle tuoden tuotteen. ( toki ei tainnut olla pitkää jonoa kassalla). Asiakaslähtöinen asenne tuotti suuren mielihyvän ja asiakassuhde jatkuu. Miten paljon olis ottanut "pannuun" kun leipomisinto olis lopahtanut hiivan puutteeseen 8)
Säkkijärvenpolkka on ihan hanurista!
Avatar
MarkusH
Viestit: 593
Liittynyt: To Helmi 19, 2009 8:42 pm
Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N
Paikkakunta: Eura

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja MarkusH »

Kipa kirjoitti:
MarkusH kirjoitti:Paljon parempi mieli tuli kun nuori (&ikäiseni) nätti flikka tarjos kahvit kahvilassa mulle "ihan muuten vaan" :mrgreen: Oli siis ko. paikan työntekijä
Oliko "päiväkahvit"? :mrgreen:
Ei, ei edes minun elämä mene kuin elokuvissa :mrgreen:
Uraa uurtava motoristi
Pate05
Viestit: 814
Liittynyt: Ke Kesä 30, 2010 11:36 pm
Pyörä: Felt
Paikkakunta: Karjaa

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja Pate05 »

Tää nyt ei liity saamaani huonoon palveluun kun olin itse menossa työni takia palvelemaan. Kaikkihan me tiedämme että Kelan työntekijät ovat jäyhiä, huumorintajuttomia tanttoja. Sattuipa yhdessä Kelan toimistossa kun olin takaoven kautta sisälle pyrkimässä, soitin ovikelloa ja jäin lasioven taakse odottamaan, kohta näen ikäiseni naisen astelevan ovelle ( ikäiseni <50v ), avaa oven ja katsoo minua ja sanoo " me ei osteta mitään " :lol: Mä repesin oikein kunnolla nauramaan ja ajattelin että se siitä jäyhyydestä.
Avatar
gixxerman
Viestit: 4786
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Tää liittyy:Gummisepät niminen puulaaki,piti vaihdattaa talvirenkaat siellä tämän käden takia alle.Olivat aivan tyynesti kysymättä jättäneet lukkopultit pois kummankin auton kohdalla pussiin vaan muiden mutterien kanssa.Asia paljastui,kun ryhdyin tarkastamaan momentteja :evil: :twisted:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Harri Hemmilä
Viestit: 1230
Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
Pyörä: Trek Roscoe 6
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja Harri Hemmilä »

Lähettiin ostaan emännän kans vuosi sitte paikallisesta ostoskeskuksesta valkoista talomaalia, 10l valkoisen purkin vieressä oli iso hintalappu että 19,90€/10l. No ei muutako pönttö kantoon ja kassalle, kassaneiti naputteli konetta ja sano: 49,90€!
Tokasin siihen että " sehän oli kaks kymppiä?"... Siihen tuli rakennusosaston ukko ja tokasi vaan että "hinnat muuttuu"...
Kassaneiti tokasi siihen tylysti että " no otakko sää tän?". Sanoin että " v*ttu piä tunkkis" ja kävin ostaan rautakaupasta 60€ maalipurkin :evil:
Kyllä oli tylyä palvelua ja hinnat näköjään muuttuu osaston ja kassan välillä 40€...
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> Polkupyörä
JooMies
Viestit: 245
Liittynyt: Ti Huhti 21, 2009 6:05 pm
Pyörä: HP2
Paikkakunta: Outokumpu/Kuopio
Viesti:

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja JooMies »

Kone-Jönnit, Joesuu.

Mopo oli tuolla huollossa ja eihän se tullut kuntoon ensimmäisellä kerralla. Olivat unohtaneet kalibroida kaasuläpän asentoanturin. Ei muuta kun mopo kyytiin ja taas 100km ajo jotta tuli kuntoon. Ei anteeksi edes pyytäneet tapahtunutta, mistään vaivan palkasta puhumattakaan.
Jätin soittopyynnön isännälle , mutta mitään ei kuulunut. Kun soitin itse ja kyselin syytä tallaiseen soittamattomuteen, isäntä vastasi: "Näytti niin pikkujutulta että en viitsinyt vastata soittopyyntöön..."
JooMies
Niinpä...
Avatar
Pekkavee
Viestit: 4765
Liittynyt: Su Loka 10, 2004 9:04 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Huonoa ja hyvää

Tilasin EBaystä kaksi tilausta.
Led taskulamppuja molemmat. Yhteishinta noin 15 euroa, 10 taskulamppua yhteensä.
Samasta paikasta.

Kumpaakaan tilausta ei kuulunut 45 päivään.
No laitoin myyjälle viestiä, että ei ole lamppuja näkynyt.

Oitis tuli vastaus. Tapahtunutta valiteltiin, ja kerrottiin, että joskus ne paketit vaan häviävät.
Lupasivat hyvittää koko summan oitis ja niin tapahtuikin. Se oli se hyvä osuus.

Muuten kaikki on tullut EBaystä tosi nopeasti ja hyvin. Varmaan 60 tilausta vuoden sisään.
Varaosia, työkaluja, lisävarusteita, sivulaukut, huggeri ja lyhyet kahvat kavereille ja vaikka mitä.
Esimerkkinä vaikka mitä osastolta tuo:Pulloja peräöljyn ja jarrunesteen vaihtoon, 3 euroa/kpl toimitettuna
Ovat tosi käteviä. Pehmeää muovia, joten puristamalla on helppo annostella öljyä yms. :lol: Ja vielä mitta-asteikolla varustettuja.
Pari EBay huutokauppaa on voitettu yhdellä eurolla, mm. BMW R1100S sivulaukut. 353 euroa. Joku tarjosi 352 euroa.
Kannattaa aina tarjota vähän yli jonkun tasasumman.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Piese
Viestit: 751
Liittynyt: Su Joulu 19, 2010 5:03 pm
Pyörä: 60Yz/Ag175/FZR1000/FL1200/1290SAR
Paikkakunta: Enontekiö
Viesti:

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja Piese »

Kempeleen Zeppeliinissä oli uusi tex-mex ravinteli ja eipä tarvi uudelleen käydä, vaimokkeen kummimuksu oli mukana niin eipä kehannu avautua mitä reilu 25v enemmän tai vähemmän kuppiloissa töissä olleena olin mieltä ja onneksi kukaan ei kysyny maistuiko ruoka.

Voihan toki olla että oli alkukankeutta, ainakin tarjoilijatar oli eka päivää töissä ja aika huonolla briiffauksella tyttö oli saliin laitettu.
Toivo
Viestit: 75
Liittynyt: Pe Syys 19, 2008 7:46 pm

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja Toivo »

Vartuin kerran Inarissa kassalla kahvikupin kanssa. Ovi keittiöön oli auki ja siellä näkyivät tytöt juttelevan. Takanani alkoi olla jonoa mutta ketään ei tullut kassalle. Sanoin seuraavalle jonossa että kahvini on jo jäähtynyt, jätin kupin ja pullan tiskille ja lähdin pois.
olisi ollut mukava seurata miten kassa reagoi.
Korruptio
Viestit: 183
Liittynyt: Su Maalis 13, 2011 9:34 pm
Pyörä: KTM Adventure 990
Paikkakunta: Baltimore

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja Korruptio »

Ostin dealextremestä Trustfire TR-1200 ledilampun. Ihan hieno ja kirkas kapistus kunnes pidin sitä reilun puoli tuntia päällä yhtä soittoa ulkona ja lamppu pimeni ja alkoi haista kiinalaiselle sähkömiehelle, eli siis puolijohteet pääsivät hieman lämpeämään ja kyrvähtivät. Vitutti tuelta. Onneksi oli käsillä ikiwanha maglite minkä kanssa hommat sai tehtyä loppuun. Kiinan apinat olivat säästäneet suojauksessa ja lämmönhallinnassa ja maalattiaiselle tehtaalle kahlitut lapsiorjat olivat laittaneet lampun kokoon sen verran juosten kusten ettei niistä 'heatsinkeistä' ollut mitään iloa kun lämpö ei oikein hyvin johdu vajaalla kontaktilla niihin...

Noh, täytyy sanoa että tuo oli eka kerta kun tuolta tuli noin paska kapistus vaikka sieltä vähän väliä jotain roinaa tilaankin. Pitää olla seuraavalla kerralla vähän tarkempi, nythän tuonne on sentään tullut jo reviewejä ko lampusta että sen laadunvalvonta on ihan mitä sattuu.
--Sent from my computer using a keyboard
Vastaa Viestiin