Hitautta on ollu ajoittain niin kauan kuin minä muistan, mutta tuota erroria on heitelly iltaisin viimeisen vuoden ajan. Moni on saanu aikaiseksi noita tuplapostauksia varmaan juuri tuon tökkimisen takia. Kun yrität lähettää vastausta, niin kone jää vain jauhamaan eikä mitään tapahdu, vastaus kuitenkin menee läpi jos olet sen lähettänyt, mutta moni saattaa kokeilla lähettää sen uudelleen ja sama vastaus näkyy kahteen kertaan. Itse oon tuossa tapauksessa aina lähettämisen jälkeen siirtyny jollekkin toiselle sivulle vähäksi aikaa, ja kun palaan takaisin niin vastaus näkyy foorumilla. Kirjautuminenhan säilyy vaikka kävisikin toisella sivustolla välillä.Juhana kirjoitti:no ite huomannu,et päivittäin 21-22.00 ei meinaa aueta ollenkaan,muutakun general error,too many connections...
Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
- juhan
- Viestit: 2579
- Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:25 am
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
- Paikkakunta: JKL
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Kun hidastelu alkaa, niin 30 sekunnin sisällä koko laitos tilttaa muutamaksi minuutiksi (ikäänkuin buuttaisi jonkun masiinan tai virtuaalikoneen) ja sen jälkeen kaikki toimii taas loistavasti jonkin aikaa kunnes sama toistuu. Jopa useita kertoja tunnissa. Hiljaisena aikana (00:00 - 06:00) vähemmän. Noita SQL virheitä tulee silloin tällöin, eli tietokantayhteydet ei riitä. Vaikuttaa koodivirheeltä, eli ei sulje käyttämättömiä yhteyksiä?
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
- SS
- Viestit: 1145
- Liittynyt: Pe Kesä 15, 2007 10:12 pm
- Pyörä: R1200GSA LC, Husqvarna Rödmyra 118cc -51
- Paikkakunta: Nummela
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Juhan tuon ilmaisi aivan oikein.
Viimeisen valitukseni jälkeen kaikki alkoi taas toimia aivan moitteettomasti muutaman minuutin kuluttua.
Nimenomaan foorumi tökkii, matkaendurot.net aukeaa kyllä ok.
SS
Viimeisen valitukseni jälkeen kaikki alkoi taas toimia aivan moitteettomasti muutaman minuutin kuluttua.
Nimenomaan foorumi tökkii, matkaendurot.net aukeaa kyllä ok.
SS
- pkilpo
- Viestit: 1434
- Liittynyt: To Huhti 23, 2009 10:04 am
- Pyörä: CRF1100L ES DCT -25,Husky FE450 -16
- Paikkakunta: Kempele
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Minäkin epäilen tuota että jollain sivulla on jokin tuommonen bugi että kerää yhteyksiä muistiin mutta ei sulje niitä.juhan kirjoitti: Noita SQL virheitä tulee silloin tällöin, eli tietokantayhteydet ei riitä. Vaikuttaa koodivirheeltä, eli ei sulje käyttämättömiä yhteyksiä?
Oiskohan PHP-BBS:n tai MySql:n jotain päivitystä?
En kyllä osaa paikantaa että olisin ollut tekemässä jotain tiettyä kun jumi tulee.
Se tulee monesti eri kohdassa.
Kuraköröttelijä
- Rässi66
- Viestit: 1047
- Liittynyt: Ti Huhti 26, 2011 9:13 pm
- Pyörä: Honda CR250R
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
AARGh, linkit aukiamaan uuteen ikkunaan/välilehteen. Pliis.Jookopliis.
Mikä versio tää on, oma ylläpitämä phpbb 3.0.8 -foorumi toimii hyvin.
Mikä versio tää on, oma ylläpitämä phpbb 3.0.8 -foorumi toimii hyvin.
- Juhana
- Viestit: 2245
- Liittynyt: Ke Loka 04, 2006 1:56 pm
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
- Paikkakunta: Eura,Loei
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Tänään uusi "hauska" virheilmoitus... 2068 : sql server was gone

- pkilpo
- Viestit: 1434
- Liittynyt: To Huhti 23, 2009 10:04 am
- Pyörä: CRF1100L ES DCT -25,Husky FE450 -16
- Paikkakunta: Kempele
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Ctrl + hiiren nappi tekee sen, ei kait se sen kummempi showstopperi ooRässi66 kirjoitti:AARGh, linkit aukiamaan uuteen ikkunaan/välilehteen. Pliis.Jookopliis.
Mikä versio tää on, oma ylläpitämä phpbb 3.0.8 -foorumi toimii hyvin.
Kuraköröttelijä
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Eilen oli taas iltasella mysql jumissa. Pitää koittaa olisko jokailtaisesta buutista apua, se tietenki korjaa vain oireet eikä vikaa.
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
"phpBB : Critical Error
Could not connect to the database"
klo 13:55
Could not connect to the database"
klo 13:55
-
Koheltaja
- Viestit: 8075
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Joo, mysliä pukkaa useamman kerran päivässä ja eipä auta kun odotella että taas pelittää.
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Viime aikoina sivusto on ollut todella hidas ja välillä tosiaan pukkaa tuota sql erroria
Tekee lukemisesta ja kirjoittamisesta ärsyttävän työlästä
Tekee lukemisesta ja kirjoittamisesta ärsyttävän työlästä
--
Saukki
Oli KTM 690 Enduro, nyt Can-Am mönkijä
Saukki
Oli KTM 690 Enduro, nyt Can-Am mönkijä
- SS
- Viestit: 1145
- Liittynyt: Pe Kesä 15, 2007 10:12 pm
- Pyörä: R1200GSA LC, Husqvarna Rödmyra 118cc -51
- Paikkakunta: Nummela
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Lauantai-ilta 7.5.-11 ~21:16 "Sql critical error" - too many connections, kun klikkasin "lisää toinen kuva"- painiketta.
SS
SS
Viimeksi muokannut SS, La Touko 07, 2011 10:59 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Rässi66
- Viestit: 1047
- Liittynyt: Ti Huhti 26, 2011 9:13 pm
- Pyörä: Honda CR250R
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Jos tuon phpbb_oletusarvo-logon tilalle laittas vaikka sen kypäräkuvan?
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Seuraava lääke jota kokeillaan on päivitysrumba kaikelle serverisoftalle, mm tietokannalle. Varmaankin ensi viikon aikana.
Ilmoittelen täällä niin saatte varautua katkoksiin...
Ilmoittelen täällä niin saatte varautua katkoksiin...
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Muistatteko kun lupasin ilmoitella päivityskatkoista? Muhahaa, mie valehtelin!!
Nyt on kaikki softapaketit ajan tasalla ja serveri vielä päätteeksi buutattu. Kattotaanpa illan ruuhka-aikaan, onko mitään vaikutusta.
En kyllä jaksa uskoa... Seuraavaksi miettimään miten mysql-palvelimen sais pysymään mukana menossa.
Nyt on kaikki softapaketit ajan tasalla ja serveri vielä päätteeksi buutattu. Kattotaanpa illan ruuhka-aikaan, onko mitään vaikutusta.
En kyllä jaksa uskoa... Seuraavaksi miettimään miten mysql-palvelimen sais pysymään mukana menossa.
