Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- SS
- Viestit: 1145
- Liittynyt: Pe Kesä 15, 2007 10:12 pm
- Pyörä: R1200GSA LC, Husqvarna Rödmyra 118cc -51
- Paikkakunta: Nummela
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Oi-voi-voi....sivujen latautuminen alkanut tökkiä kuin silloin ennen....liekö bitit, sektorit, klusterit ja kahvat loppumassa.....
SS
SS
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Onko muut havainnu samanlaisia oireita? Itellä pelittää liukkaasti.SS kirjoitti:Oi-voi-voi....sivujen latautuminen alkanut tökkiä kuin silloin ennen....liekö bitit, sektorit, klusterit ja kahvat loppumassa.....
SS
- pkilpo
- Viestit: 1434
- Liittynyt: To Huhti 23, 2009 10:04 am
- Pyörä: CRF1100L ES DCT -25,Husky FE450 -16
- Paikkakunta: Kempele
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Hyvin toimii mullakin. Ja on toiminutkin aina ennenkin.
Kuraköröttelijä
- jonkko
- Viestit: 3551
- Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
- Pyörä: KTM 640 Adventure
- Paikkakunta: Pargas
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Täälläkin toimii niinkuin pitää.pkilpo kirjoitti:Hyvin toimii mullakin. Ja on toiminutkin aina ennenkin.
Team kahajo
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
- mek
- Viestit: 2705
- Liittynyt: Ke Loka 22, 2008 3:07 pm
- Pyörä: V-Strom 800 DE
- Paikkakunta: Kempele
- Viesti:
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Sivut näkyy toimivan nyt niin, että vaikka poistaa lähetetyn tai vastaanotetun yksityisviestin, niin poistetun viestin liitteenä mahdollisesti ollut tiedosto (kuva, pdf tms.) ei poistukaan, vaan jää serverille muistiin.Jukka kirjoitti:Tutkailin liitetiedostojen hakemistoa ja totta tosiaan, siellä on 5 gigaa tavaraa, joka oli asetettu rajoitukseksi!
Täytyy alkaa harrastamaan siivousta, levyä ei ole loputtomasti. Ja ei, se ei ole yhtä halpaa kuin ostaa gigantista
kotikoneen jatkoksi levyä.
Nostin nyt kuiten rajan kuuteen gigaan, jospa sillä vähän aikaa pärjäis.
Nuo saa näkyviin tuolta Omat asetukset >> hallinnoi liitetiedostoja, eli kannattaa poistaa sieltä poistettujen yksityisviestien liitteet. Itselläni oli siellä ainakin muutama mega turhaa tavaraa.
Kuvat olen pyrkinyt pienentämään pitkä sivu 800 pix ja pakkaamaan riittävästi.
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Jos noilla liitetiedostoilla tarkoitetaan tänne liitettyjä kuvia, niin eikö niistä voisi luopua kokonaan....nettihän on täynnä ilmaista palvelintilaa, josta voi kuvat tänne linkittää rasittamatta PKP:n palvelinta? Onko se galleriakaan täällä tarpeellinen?
mek kirjoitti:Sivut näkyy toimivan nyt niin, että vaikka poistaa lähetetyn tai vastaanotetun yksityisviestin, niin poistetun viestin liitteenä mahdollisesti ollut tiedosto (kuva, pdf tms.) ei poistukaan, vaan jää serverille muistiin.Jukka kirjoitti:Tutkailin liitetiedostojen hakemistoa ja totta tosiaan, siellä on 5 gigaa tavaraa, joka oli asetettu rajoitukseksi!
Täytyy alkaa harrastamaan siivousta, levyä ei ole loputtomasti. Ja ei, se ei ole yhtä halpaa kuin ostaa gigantista
kotikoneen jatkoksi levyä.
Nostin nyt kuiten rajan kuuteen gigaan, jospa sillä vähän aikaa pärjäis.
Nuo saa näkyviin tuolta Omat asetukset >> hallinnoi liitetiedostoja, eli kannattaa poistaa sieltä poistettujen yksityisviestien liitteet. Itselläni oli siellä ainakin muutama mega turhaa tavaraa.
Kuvat olen pyrkinyt pienentämään pitkä sivu 800 pix ja pakkaamaan riittävästi.
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Ei ole muuten kerta eikä muutama kun juuri täältä löytyy kuva jostain osasta taikka virityksestä(tm) joka on jo kadonnut ilmaisista palveluista. Ehkä googlen picasa ja flickr ovat olleet pysyvämpiä palveluita, mut nää bucketit/imagehostit kadottavat ne fileet melko äkkiä.
Русский военный корабль, иди на хуй
- daddy0
- Viestit: 892
- Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 12:13 am
- Pyörä: BMW R1200GSA 2010
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Olisiko tällaisella käyttöä tai onko edes hyvä foorumin lukemiseen? Vaativat molemmat jonkun lisäkkeen serverin päähän...
http://itunes.apple.com/fi/app/touchbb- ... 58253?mt=8
http://itunes.apple.com/fi/app/forum-ru ... 34651?mt=8
http://itunes.apple.com/fi/app/touchbb- ... 58253?mt=8
http://itunes.apple.com/fi/app/forum-ru ... 34651?mt=8
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Melkoisen nyyppä olen vielä foorumilla, eli en pahemmin tänne kirjotellu ole. Mutta lueskellu enemmänkin ja yks mikä häiritsee on se että linkkiä klikatessa se ei avaudu uuteen välilehteen.. Huomasin kyllä että hiiren rullalla avatessa se aukeaa uuteen välilehteen, mutta tahtoo refleksinä klikkailla ihan vaa hiiren vasemmalla, koska sillä ne linkit muillakin keskustelupalstoilla uuden välilehden tekee.. Ei siis mikään maata kaatava juttu, enkä edes tiedä onko kuin helppo muuttaa tai onko edes halua muuttaa jos kaikki enskamiehet on tähän nykyiseen jo tottunu..
Itsellä vaan saa moneen kertaan illassa avata matkaendurot.net uudestaan kun tottumuksesta kattoo linkin läpi ja sitte klikkaa nopsaa ruksia
Minkäs teet kun sama pää kesät talvet 
Itsellä vaan saa moneen kertaan illassa avata matkaendurot.net uudestaan kun tottumuksesta kattoo linkin läpi ja sitte klikkaa nopsaa ruksia
- SS
- Viestit: 1145
- Liittynyt: Pe Kesä 15, 2007 10:12 pm
- Pyörä: R1200GSA LC, Husqvarna Rödmyra 118cc -51
- Paikkakunta: Nummela
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Tökkii.....foorumin sivut aukeaa minuuttien viiveellä.
Netin käytössä ei muuten ongelmia, ainoat hidastelut ovat foorumin kanssa.
Täältä etelärannikolta on toki matkaa sinne pohjoiseen, jossa serveri ilmeisesti sijaitsee.....
Lienenkö ainoa ? jolla on ongelmia, Juhan ainakin kertoi samantyylisistä hidasteluista aiemmin keväällä.
SS
Netin käytössä ei muuten ongelmia, ainoat hidastelut ovat foorumin kanssa.
Täältä etelärannikolta on toki matkaa sinne pohjoiseen, jossa serveri ilmeisesti sijaitsee.....
Lienenkö ainoa ? jolla on ongelmia, Juhan ainakin kertoi samantyylisistä hidasteluista aiemmin keväällä.
SS
- Juhana
- Viestit: 2245
- Liittynyt: Ke Loka 04, 2006 1:56 pm
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
- Paikkakunta: Eura,Loei
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
no ite huomannu,et päivittäin 21-22.00 ei meinaa aueta ollenkaan,muutakun general error,too many connections...
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Kyllä nyt on selkeästi hidastelua ollu liikkeellä.
Buuttasin eilen serverin, en tiiä auttoko. Pitää seurata tarkemmin nyt.
Buuttasin eilen serverin, en tiiä auttoko. Pitää seurata tarkemmin nyt.
-
tomimikael
- Viestit: 149
- Liittynyt: La Kesä 19, 2010 4:21 pm
- Pyörä: xr600r
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Johtuuko sivun ominaisuuksista vai mistä, mutta itseä korpeaa tämmöinen: Eli kun valitsen jonkun linkin tai muun kurapyöräilijöiden sivulta, aukeaa uusi sivu vanhan tilalle, eikä uuteen ikkunaan niinkuin muilla seuraamillani foorumeilla.
Don't stop for nothing, It´s full speed or nothing.
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Minusta on ihan hyvä näin (tm), mutta klikkaamalla hiiren rullalla (useimmissa hiirissä rullan alla on myös naksutin) saat sivut aukeamaan taustalle omiin tabeihin. Ainakin chrome toimii myös niin että kun siirryt katsomaan tabia niin suljettuasi sen tulee eteen seuraava avattu tabi eikä ns. alkuperäinen sivu.tomimikael kirjoitti:Johtuuko sivun ominaisuuksista vai mistä, mutta itseä korpeaa tämmöinen: Eli kun valitsen jonkun linkin tai muun kurapyöräilijöiden sivulta, aukeaa uusi sivu vanhan tilalle, eikä uuteen ikkunaan niinkuin muilla seuraamillani foorumeilla.
Minulla foorumin luku etenee suunnilleen näin: aloitussivu yläoikealla oleva "Näytä uudet viestit", sitten vaan alhaalta ylöspäin edeten klikkailen hiiren rullalla kiinnostavien ketjujen edessä olevaa "siirry uusimpaan" -kuvaketta. Ketjut aukeaa taustalle ja latautuvat omaa tahtia kun etenen tuota listaa ylöspäin. Sitten siirryn ekaan avattuun, luen ja Ctrl+W sulkee sen tabin tuoden seuraavan ketjun eteen. Kohtuullisen jouhevaa myös netbookilla ja paukkulanka-wlanilla.
Русский военный корабль, иди на хуй
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Kerätäänpäs tähän hiukan kokemuksia:SS kirjoitti:Tökkii.....foorumin sivut aukeaa minuuttien viiveellä.
Netin käytössä ei muuten ongelmia, ainoat hidastelut ovat foorumin kanssa.
Täältä etelärannikolta on toki matkaa sinne pohjoiseen, jossa serveri ilmeisesti sijaitsee.....![]()
Lienenkö ainoa ? jolla on ongelmia, Juhan ainakin kertoi samantyylisistä hidasteluista aiemmin keväällä.
SS
- Milloin koitte tökkimistä ensimmäisen kerran? päivä, viikko, 2 viikkoa, ...?
- Onko tökkimistä tullut tiettyyn vuorokaudenaikaan?
- Tökkiiko kaikki toiminnot vai pelkästään jokin?
Foorumi muuten pyörii Amsterdamissa, joka on tosiaan pohjoisessa, esim Roomasta käsin katsottuna.