Vitutus ketju!!

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Koheltaja
Pyörä: pyörätön

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Älä skuikka masennu, mulla tuli sama tilanne vastaan 7 vuoden mönkijällä huristelun jälkeen. Siirryttiin vajaapyöräisiin ja taas ollaan järjen ja innostuksen osalta leikkikoululaisen tasolla :mrgreen:
Kylätason kurapyöräilijä.
Pate05
Pyörä: Felt

Viesti Kirjoittaja Pate05 »

Koheltaja kirjoitti:Älä skuikka masennu, mulla tuli sama tilanne vastaan 7 vuoden mönkijällä huristelun jälkeen. Siirryttiin vajaapyöräisiin ja taas ollaan järjen ja innostuksen osalta leikkikoululaisen tasolla :mrgreen:
Ja tekstiäkin tulee samaan tahtiin kuin parhaina aikoina mönkijäpuolella, huumoriakin viljelet sopiviin väleihin :mrgreen: Sanoisin että......kyyyllä......olet alkanut parantua :lol:
JIIÄSSÄ

Viesti Kirjoittaja JIIÄSSÄ »

Skodasta meni ilmastoinnin kompura, kas kummaa juuri näillä helteillä... :x
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
gsp
Pyörä: Scott Sportster

Viesti Kirjoittaja gsp »

Eilen tilasin Mitakset eikä vieläkään ole perillä! Jo on hidasta! Kyllä vi..piiiiiip!..ttaa Elä saa...piiip..na piippaa, et piip..ttu piippaa! Elä piippaa! :lol:
Pate05

gsp kirjoitti:Eilen tilasin Mitakset eikä vieläkään ole perillä! Jo on hidasta! Kyllä vi..piiiiiip!..ttaa Elä saa...piiip..na piippaa, et piip..ttu piippaa! Elä piippaa! :lol:
Joo, on niillä hidas toimitus. Mä tilasin joku aika sitten perjantai iltapäivällä ja olivat vasta maanantai aamuna perillä :lol:
garbonaare
Pyörä: 1100gs

Viesti Kirjoittaja garbonaare »

Käsi meni rikki töissä, mutta taloudellinen tilanne ei anna viettää saikkua.
Eipä kotona mitään tekemistä olisikaan, kun on molemmat mopot lääkärissä.
Pate05

garbonaare kirjoitti:Käsi meni rikki töissä, mutta taloudellinen tilanne ei anna viettää saikkua.
Saatko sää "hyvänmiehen" lisää kun olet käsivaivaisena töissä :shock:
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Nyt mun ajointo ihan hukassa.Viimeinen niitti oli tuo yhdeksän hienon pätkän kuvaus päin v....a,menneenä ma.
Tää on huono juttu,GEEÄSSÄ-meeting tulossa ja ei oikein sekään innosta nyt,en ole lupautunut edes reittiä vetämään,vaikka se nyt olisi kait privilegio näin paikkakuntalaiselle gessuilijalle.
Mikä nyt eteen :?: :idea:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
garbonaare
Pyörä: 1100gs

Viesti Kirjoittaja garbonaare »

Pate05 kirjoitti:
garbonaare kirjoitti:Käsi meni rikki töissä, mutta taloudellinen tilanne ei anna viettää saikkua.
Saatko sää "hyvänmiehen" lisää kun olet käsivaivaisena töissä :shock:
"Hyvän miehen lisää"? :lol:
Ande749
Pyörä: 12GS

Viesti Kirjoittaja Ande749 »

Pate05 kirjoitti:
gsp kirjoitti:Eilen tilasin Mitakset eikä vieläkään ole perillä! Jo on hidasta! Kyllä vi..piiiiiip!..ttaa Elä saa...piiip..na piippaa, et piip..ttu piippaa! Elä piippaa! :lol:
Joo, on niillä hidas toimitus. Mä tilasin joku aika sitten perjantai iltapäivällä ja olivat vasta maanantai aamuna perillä :lol:
Kun minä viimeeksi tilasin Mitaksia, meni puhelinsoitosta reilusti toista tuntia ennen kuin olivat renkaat pihassa! Nooo, leppoisana kaverina siinä varttuessa keitin aamukahvit ja lukaisin lehden.
AnssiA
Pyörä: 1200 GSA

Viesti Kirjoittaja AnssiA »

gixxerman kirjoitti:Nyt mun ajointo ihan hukassa.Viimeinen niitti oli tuo yhdeksän hienon pätkän kuvaus päin v....a,menneenä ma.
Tää on huono juttu,GEEÄSSÄ-meeting tulossa ja ei oikein sekään innosta nyt,en ole lupautunut edes reittiä vetämään,vaikka se nyt olisi kait privilegio näin paikkakuntalaiselle gessuilijalle.
Mikä nyt eteen :?: :idea:
Itse taas ajattelin miitinkiin asti taukoa ajelusta pitää kun jo reilut 6000km tullut keväälle.
On itelläkin menneet ekat kuvailut hukkaan kun kamera osottanut liian alas tai linssi ollut vinossa. Nykyään muistaa jo asian tarkistaa.
gsp
Pyörä: Scott Sportster

Viesti Kirjoittaja gsp »

Ande749 kirjoitti:
Pate05 kirjoitti:
Kun minä viimeeksi tilasin Mitaksia, meni puhelinsoitosta reilusti toista tuntia ennen kuin olivat renkaat pihassa! Nooo, leppoisana kaverina siinä varttuessa keitin aamukahvit ja lukaisin lehden.
No nyt ne *piip*..ttu lopulta tuli!

Tottapuhuen iso käsi taas Valmerin nopealle ja asialliselle toiminnalle!
psi
Pyörä: Africa Twin RD07

Viesti Kirjoittaja psi »

A*tosta paljastui mustasukkainen luonne, het kun tein sitä pidempää duunisiirtymää pyörällä niin rupesi paljastumaan pikkuvikoja. Ilmastointi toimii vain hetken aikaa ja nyt ilmeisesti 4-5mm:llä suvikumeiksi vaihdon aikana olleet renkaat ovat kuluneet ihan sileiksi (5tkm vaihdon jälkeen). Liekö samaan aikaan vaihdettu raidetanko/tms. aiheuttanut suuntaepätasapainon (kummassakin eturenkaassa on vasemmalla puolella vähemmän kulunut osa).
Русский военный корабль, иди на хуй
KN76
Pyörä: R 1200 GS

Viesti Kirjoittaja KN76 »

Onneks sataa ja on kylmä. Ei vituta läheskään niin paljon tämä varaosien odottelu...
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
Jakke N
Pyörä: EXC450

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

KN76 kirjoitti:Onneks sataa ja on kylmä. Ei vituta läheskään niin paljon tämä varaosien odottelu...
Eli ajokelit parhaimmillaan. Kuka hullu sitä helteellä ajaa... :mrgreen:
Vastaa Viestiin