Vitutus ketju!!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Re: Vitutus ketju!!
Älä skuikka masennu, mulla tuli sama tilanne vastaan 7 vuoden mönkijällä huristelun jälkeen. Siirryttiin vajaapyöräisiin ja taas ollaan järjen ja innostuksen osalta leikkikoululaisen tasolla 
Kylätason kurapyöräilijä.
Ja tekstiäkin tulee samaan tahtiin kuin parhaina aikoina mönkijäpuolella, huumoriakin viljelet sopiviin väleihinKoheltaja kirjoitti:Älä skuikka masennu, mulla tuli sama tilanne vastaan 7 vuoden mönkijällä huristelun jälkeen. Siirryttiin vajaapyöräisiin ja taas ollaan järjen ja innostuksen osalta leikkikoululaisen tasolla
Skodasta meni ilmastoinnin kompura, kas kummaa juuri näillä helteillä... 
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
Eilen tilasin Mitakset eikä vieläkään ole perillä! Jo on hidasta! Kyllä vi..piiiiiip!..ttaa Elä saa...piiip..na piippaa, et piip..ttu piippaa! Elä piippaa! 
Joo, on niillä hidas toimitus. Mä tilasin joku aika sitten perjantai iltapäivällä ja olivat vasta maanantai aamuna perillägsp kirjoitti:Eilen tilasin Mitakset eikä vieläkään ole perillä! Jo on hidasta! Kyllä vi..piiiiiip!..ttaa Elä saa...piiip..na piippaa, et piip..ttu piippaa! Elä piippaa!
-
garbonaare
- Pyörä: 1100gs
Käsi meni rikki töissä, mutta taloudellinen tilanne ei anna viettää saikkua.
Eipä kotona mitään tekemistä olisikaan, kun on molemmat mopot lääkärissä.
Saatko sää "hyvänmiehen" lisää kun olet käsivaivaisena töissägarbonaare kirjoitti:Käsi meni rikki töissä, mutta taloudellinen tilanne ei anna viettää saikkua.
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Nyt mun ajointo ihan hukassa.Viimeinen niitti oli tuo yhdeksän hienon pätkän kuvaus päin v....a,menneenä ma.
Tää on huono juttu,GEEÄSSÄ-meeting tulossa ja ei oikein sekään innosta nyt,en ole lupautunut edes reittiä vetämään,vaikka se nyt olisi kait privilegio näin paikkakuntalaiselle gessuilijalle.
Mikä nyt eteen

Tää on huono juttu,GEEÄSSÄ-meeting tulossa ja ei oikein sekään innosta nyt,en ole lupautunut edes reittiä vetämään,vaikka se nyt olisi kait privilegio näin paikkakuntalaiselle gessuilijalle.
Mikä nyt eteen
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
-
garbonaare
- Pyörä: 1100gs
"Hyvän miehen lisää"?Pate05 kirjoitti:Saatko sää "hyvänmiehen" lisää kun olet käsivaivaisena töissägarbonaare kirjoitti:Käsi meni rikki töissä, mutta taloudellinen tilanne ei anna viettää saikkua.
Kun minä viimeeksi tilasin Mitaksia, meni puhelinsoitosta reilusti toista tuntia ennen kuin olivat renkaat pihassa! Nooo, leppoisana kaverina siinä varttuessa keitin aamukahvit ja lukaisin lehden.Pate05 kirjoitti:Joo, on niillä hidas toimitus. Mä tilasin joku aika sitten perjantai iltapäivällä ja olivat vasta maanantai aamuna perillägsp kirjoitti:Eilen tilasin Mitakset eikä vieläkään ole perillä! Jo on hidasta! Kyllä vi..piiiiiip!..ttaa Elä saa...piiip..na piippaa, et piip..ttu piippaa! Elä piippaa!
Itse taas ajattelin miitinkiin asti taukoa ajelusta pitää kun jo reilut 6000km tullut keväälle.gixxerman kirjoitti:Nyt mun ajointo ihan hukassa.Viimeinen niitti oli tuo yhdeksän hienon pätkän kuvaus päin v....a,menneenä ma.
Mikä nyt eteen![]()
On itelläkin menneet ekat kuvailut hukkaan kun kamera osottanut liian alas tai linssi ollut vinossa. Nykyään muistaa jo asian tarkistaa.
No nyt ne *piip*..ttu lopulta tuli!Ande749 kirjoitti:Kun minä viimeeksi tilasin Mitaksia, meni puhelinsoitosta reilusti toista tuntia ennen kuin olivat renkaat pihassa! Nooo, leppoisana kaverina siinä varttuessa keitin aamukahvit ja lukaisin lehden.Pate05 kirjoitti:Joo, on niillä hidas toimitus. Mä tilasin joku aika sitten perjantai iltapäivällä ja olivat vasta maanantai aamuna perillägsp kirjoitti:Eilen tilasin Mitakset eikä vieläkään ole perillä! Jo on hidasta! Kyllä vi..piiiiiip!..ttaa Elä saa...piiip..na piippaa, et piip..ttu piippaa! Elä piippaa!
Tottapuhuen iso käsi taas Valmerin nopealle ja asialliselle toiminnalle!
A*tosta paljastui mustasukkainen luonne, het kun tein sitä pidempää duunisiirtymää pyörällä niin rupesi paljastumaan pikkuvikoja. Ilmastointi toimii vain hetken aikaa ja nyt ilmeisesti 4-5mm:llä suvikumeiksi vaihdon aikana olleet renkaat ovat kuluneet ihan sileiksi (5tkm vaihdon jälkeen). Liekö samaan aikaan vaihdettu raidetanko/tms. aiheuttanut suuntaepätasapainon (kummassakin eturenkaassa on vasemmalla puolella vähemmän kulunut osa).
Русский военный корабль, иди на хуй
Onneks sataa ja on kylmä. Ei vituta läheskään niin paljon tämä varaosien odottelu...
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
Eli ajokelit parhaimmillaan. Kuka hullu sitä helteellä ajaa...KN76 kirjoitti:Onneks sataa ja on kylmä. Ei vituta läheskään niin paljon tämä varaosien odottelu...