Aito ja ihan alkuperäinen 2006 ABS & ruisku isosta kotkasta. Tällä hetkellä sileillä kumeilla. Tämän kesän huolto tekemättä, sillä ajot vaan on typistyneet iän myötä ja tänä kesänä ajettu pelkästään lämpimästä talvitallista kotio. Pyörä tuotu Suomeen 2008 ja itse olen ostanut pyörän 2012 itselleni. Lyhyesti pyörän historiaa:
- edellisellä jommalla kummalla omistajalla päässyt hiekat koneeseen suodattimen ohi ja sen takia isompi moottoriremppa 52tkm kohdalla vuonna 2013 paikallisella KTM-edustajalla. Tällöin vaihdettu venttiilit ja männät + vähän muuta tarpeellista
- 2013 vaihdettu tyyppivika, eli kytkimen työsylinteri
- itse työstetty yhdistelmä matkavisiiristä + alkuperäisestä
- vaihdettu 2-1 putkeen ja laitettu Wingsin änkkä (ei siis laillinen, mutta alkuperäiset osat saa mukaan
- teetetty jalkatapit, joilla pudotettu tappeja ja siirretty taaksepäin
- stongan korotuspalat
- Dr Lightin ledi valaisin (https://doctorlight.pl/en/homepage/)
- maalattu, ei ehkä hyvä asia, sillä maalipinta on ottanut metsäreissuilla kipeää
- vaihdettu peilit, alkuperäiset saa mukaan
- sivulaukut sisäkasseilla (pientä kolhua)
- iso Givin takalaukku
- KTM oma tankkilaukku
- telttailuun tai pidemmälle reissulle satulalaukku lähes käyttämätön
- SPOT Gen1 ja teline (en tosin tiedä toimiiko vekotin edes enää) ja RAM pidike
- TomTom 500 Rider ja RAM pidike
- kahvalämppärit
- Slavens matala ja korkea satula.
Myydään pois viemästä tilaa, koska ei ole ollut oikein enää kolmeen vuoteen käyttöä. Melkein kaikki kuitit löytyy, paitsi ihan viimeisiä huoltoja, mutta kaikki huollot tehty KTM:n paikallisella edustajalla, joten sieltä voi tarkastaa huoltohistorian tarkemmin.
Jos ei mee kaupaksi kesällä, niin vien talveksi taas talliin ja yritetään ens kesänä uudelleen.
Nettimoton ilmoitus: https://www.nettimoto.com/ktm/990/32629 ... l-ad-share
2006 KTM Adve 990
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Alueen säännöt
3kk koskemattomana olleet viestit siivotaan pois
3kk koskemattomana olleet viestit siivotaan pois
-
- Pyörä: Paree ettei näy, ettei leimata
Re: 2006 KTM Adve 990
Avoin kysymys, mikä myynti-ilmoituksessa itseänne eniten korpeaa?