Silverskin Extreme Cross Country kuvia
Lähetetty: Ma Touko 30, 2016 12:13 am
Miksiköhän tämä ei voisi olla Ämmässuon CC? No, kuvia täällä https://goo.gl/photos/5Xsaj5Q2heD6uJVw5
Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
http://www.matkaendurot.net/forum/
http://www.matkaendurot.net/forum/viewtopic.php?f=20&t=37239